Page 9 - Daily 2019_07_03
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
κίνητο με την ίδια ισχύ; Ή μήπως είναι καλύτερο
Τι λέτε; Είναι υπερβολή 420 άλογα σε μικρομε- λόγω πρακτικότητας. Αν και αλήθεια τώρα, ποιος
σαίο; Μήπως το νούμερο πλέον γίνεται αυτοσκοπός
και παύει να έχει σημασία το τι κάνει το αυτοκίνητο στο θα αγοράσει ένα μικρομεσαίο 420 ίππων για τους
δρόμο; Και τελικά με τόσα άλογα μήπως η οδήγηση χώρους του;
γίνεται πιο δύσκολη και έτσι λιγότερο ευχάριστη; Μή- Το βασικό ερώτημα όμως είναι τι μπορεί να κά-
πως ένα GTI με 200 άλογα είναι αρκετό για να ευχαρι- νει ένα μικρομεσαίο με 420 άλογα που δεν μπο-
στηθείς οδήγηση; Τι λέτε; ρούσε να κάνει ένα άλλο με 350 ή και λιγότε-
ρα; Φυσικά τα νούμερα σε όλες τις επιδόσεις
λή. Μέχρι να θυμηθείς πως το απερχόμενο μο- πέφτουν, αλλά πλέον φτάνουμε σε ένα τείχος
ντέλο είχε ήδη 362 άλογα στην πρώτη του γενιά
(η facelift εκδοχή άγγιζε τους 381 ίππους). Οπότε
58 άλογα ακόμη δεν είναι και τόσα πολλά.
Ή όχι; Η νέα Α45 αφήνει πίσω της τον ανταγω-
νισμό, κοντά στα 320 άλογα, σχεδόν 100 άλογα
λιγότερα. Και χωρίς σχέδια να κυνηγήσει κανείς
την Mercedes. Η Cupra που ήδη ετοιμάζει το νέο
Leon δεν αναμένεται να ανέβει πάνω από τα 310,
ενώ και η Honda δύσκολα θα βρει λόγο να πάει
πάνω από τα 320. Η Audi ίσως με το νέο RS3 να
σηκώσει το γάντι, και να φροντίσει να περάσει τα
400 του υπάρχοντος μοντέλου, έτσι για την κό-
ντρα, ενώ δεν φαίνεται η νέα Σειρά 1 ή η επόμε-
νη Σειρά 2 να έχει σχέδια για τόση ισχύ από την Ο ανταγωνισμός είναι περίπου 100 άλογα κάτω,
χωρίς σχέδια να κυνηγήσει την Mercedes.
πρώτη γενιά του προσθιοκίνητου μικρομεσαίου.
Το ερώτημα όμως είναι άλλο. Αν ένα μικρομε- όπου οι χρόνοι είναι τόσο σύντομοι που οι βελτί-
σαίο έχει 420 άλογα, τι μπορεί να κάνει με αυτά; ωση μετριέται σε δέκατα, όχι δευτερόλεπτα. Οπό-
Και τελικά είναι το ίδιο με ένα supersport αυτο- τε αξίζει; n
Μόνο το Audi RS3
αγγίζει αυτή τη
στιγμή τους 400
ίππους ισχύος, με
κινητήρα όμως
2,5 λίτρων από 5
κυλίνδρους, ενώ
ίσως στην νέα
του γενιά να μπει
στη διαδικασία να
κοντράρει την νέα
A45.
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9