Page 3 - Daily 2019_07_24
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
          Σε ποιόν θα λείψουν



          τα MPV;




          Πόσα MPV είναι ακόμη στην παραγωγή

          σήμερα; Πόσα μοντέλα θα παραμείνουν στην
          παραγωγή στα επόμενα δύο χρόνια; Γιατί

          πέθανε η κατηγορία των πολυμορφικών,
          πολυχρηστικών αυτοκινήτων; και τελικά σε              που δεν τους ακούει κανείς. Ούτε οι άλλοι, για να πει-
          ποιόν θα λείψουν;                                     σθούν και να αγοράσουν και οι ίδιοι MPV, αλλά πλέ-


                    όνο λέγοντας τις λέξεις πολυμορφικά-πο-     ον ούτε οι κατασκευαστές που ο ένας μετά τον άλλον
                    λυχρηστικά μπορείς να κάνεις δύο κατηγο-    σταματάει την παραγωγή τους.
          Μρίες ανθρώπων να αντιδράσουν με τελείως                Και από την άλλη είναι όλοι οι υπόλοιποι που δεν εί-
          διαφορετικούς τρόπους. Από τη μία αυτοί που έχουν     χαν ποτέ MPV και έτσι το μόνο που έβλεπαν ήταν κάτι
          ένα MPV και ορκίζονται πως είναι το καλύτερο αυτο-    κινούμενα «περίπτερα», φορτωμένα παιδιά και γονείς
          κίνητο που θα μπορούσαν να έχουν. Είναι άνθρωποι      στα όρια της νευρικής κρίσης, συχνά γεμάτα σαβού-
          που έζησαν μαζί του, απόλαυσαν τις ευκολίες, τους     ρα και βρώμικα. Χωρίς αρχή μέση και τέλος χωρίς ιδι-
          χώρους, την εύκολη πρόσβαση, το τεράστιο πορτ μπα-    οσυγκρασία ή χαρακτήρα, απλά μέσα μεταφοράς με-
          γκάζ, τις θήκες για μικροαντικείμενα, τα συρόμενα κα-  γάλου όγκου. Αυτοκίνητα που ήθελαν μεγάλα μοτέρ,
          θίσματα, τις λύσεις σε κάθε πρόβλημα, την καταλλη-    έκαιγαν  πολύ,  είχαν  κακές  επιδόσεις  και  συνήθως

          λότητα για παιδιά και οικογένεια, τις τεράστιες πόρτες,   ήταν ακριβά. Αυτά βέβαια στα μάτια των «άλλων».
          την ευκολία πρόσδεσης των παιδιών στα καθισματά-        Στα ίδια λεφτά αγοράζει σήμερα ένα SUV που είναι
          κια, τις συρόμενες πόρτες και την ευκολια στο παρκά-  πολύ πιο ελκυστικό από κάθε άποψη, και όπου υστε-
          ρισμα. Και η λίστα συνεχίζεται. Πρέπει να το ζήσεις για   ρεί σε χρηστικότητα, κερδίζει σε στυλ. Δεν είναι περί-
          να το εκτιμήσεις.                                     εργο που οι μάρκες που είχαν τα περισσότερα MPV
            Όμως τα MPV δεν ξεπέρασαν ποτέ το 10% της αγο-      στη γκάμα τους, σήμερα τα έχουν αντικαταστήσει με
          ράς στην Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα δύσκολα έφτα-        SUV. Ρeugeot και Citroen πλέον δεν διαθέτουν καν

          σαν πάνω από 4%. Που σημαίνει πως όλοι αυτοί που      πολυμορφικά, ενώ η Renault επιμένει με το Scenic
          πίνουν νερό στο όνομά τους είναι λίγοι. Τόσο λίγοι    και η VW, κυρίως λόγω της αγοράς ταξί, με τα Touran
                                                                και Sharan. Η Ford δεν έχει κανένα σχέδιο για το S-
             Είναι εμφανές πως η κατηγορία πεθαίνει. Θα λείψει   Max και Galaxy μετά την τρέχουσα γενιά τους, ενώ η
           όμως σε κανένα; Εσείς είστε από αυτούς που θα αγο-   BMW με το  Active Tourer είπε ήδη πως δεν θα έχει
            ράζατε MPV και σήμερα; Θα σας καλύψει ένα SUV;      αντικαταστάτη. Τέλος, η Mercedes έδωσε πρόσφατα
           Και αν δεν πήρατε ποτέ MPV τι σας ώθησε μακριά από   ψήφο εμπιστοσύνης στα MPV με τη πολύ καλή νέα B-
            την κατηγορία; Τι λέτε; Σε ποιόν θα λείψουν τα MPV;
                                                                Class. n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8