Page 3 - Daily 2019_07_24
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Σε ποιόν θα λείψουν
τα MPV;
Πόσα MPV είναι ακόμη στην παραγωγή
σήμερα; Πόσα μοντέλα θα παραμείνουν στην
παραγωγή στα επόμενα δύο χρόνια; Γιατί
πέθανε η κατηγορία των πολυμορφικών,
πολυχρηστικών αυτοκινήτων; και τελικά σε που δεν τους ακούει κανείς. Ούτε οι άλλοι, για να πει-
ποιόν θα λείψουν; σθούν και να αγοράσουν και οι ίδιοι MPV, αλλά πλέ-
όνο λέγοντας τις λέξεις πολυμορφικά-πο- ον ούτε οι κατασκευαστές που ο ένας μετά τον άλλον
λυχρηστικά μπορείς να κάνεις δύο κατηγο- σταματάει την παραγωγή τους.
Μρίες ανθρώπων να αντιδράσουν με τελείως Και από την άλλη είναι όλοι οι υπόλοιποι που δεν εί-
διαφορετικούς τρόπους. Από τη μία αυτοί που έχουν χαν ποτέ MPV και έτσι το μόνο που έβλεπαν ήταν κάτι
ένα MPV και ορκίζονται πως είναι το καλύτερο αυτο- κινούμενα «περίπτερα», φορτωμένα παιδιά και γονείς
κίνητο που θα μπορούσαν να έχουν. Είναι άνθρωποι στα όρια της νευρικής κρίσης, συχνά γεμάτα σαβού-
που έζησαν μαζί του, απόλαυσαν τις ευκολίες, τους ρα και βρώμικα. Χωρίς αρχή μέση και τέλος χωρίς ιδι-
χώρους, την εύκολη πρόσβαση, το τεράστιο πορτ μπα- οσυγκρασία ή χαρακτήρα, απλά μέσα μεταφοράς με-
γκάζ, τις θήκες για μικροαντικείμενα, τα συρόμενα κα- γάλου όγκου. Αυτοκίνητα που ήθελαν μεγάλα μοτέρ,
θίσματα, τις λύσεις σε κάθε πρόβλημα, την καταλλη- έκαιγαν πολύ, είχαν κακές επιδόσεις και συνήθως
λότητα για παιδιά και οικογένεια, τις τεράστιες πόρτες, ήταν ακριβά. Αυτά βέβαια στα μάτια των «άλλων».
την ευκολία πρόσδεσης των παιδιών στα καθισματά- Στα ίδια λεφτά αγοράζει σήμερα ένα SUV που είναι
κια, τις συρόμενες πόρτες και την ευκολια στο παρκά- πολύ πιο ελκυστικό από κάθε άποψη, και όπου υστε-
ρισμα. Και η λίστα συνεχίζεται. Πρέπει να το ζήσεις για ρεί σε χρηστικότητα, κερδίζει σε στυλ. Δεν είναι περί-
να το εκτιμήσεις. εργο που οι μάρκες που είχαν τα περισσότερα MPV
Όμως τα MPV δεν ξεπέρασαν ποτέ το 10% της αγο- στη γκάμα τους, σήμερα τα έχουν αντικαταστήσει με
ράς στην Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα δύσκολα έφτα- SUV. Ρeugeot και Citroen πλέον δεν διαθέτουν καν
σαν πάνω από 4%. Που σημαίνει πως όλοι αυτοί που πολυμορφικά, ενώ η Renault επιμένει με το Scenic
πίνουν νερό στο όνομά τους είναι λίγοι. Τόσο λίγοι και η VW, κυρίως λόγω της αγοράς ταξί, με τα Touran
και Sharan. Η Ford δεν έχει κανένα σχέδιο για το S-
Είναι εμφανές πως η κατηγορία πεθαίνει. Θα λείψει Max και Galaxy μετά την τρέχουσα γενιά τους, ενώ η
όμως σε κανένα; Εσείς είστε από αυτούς που θα αγο- BMW με το Active Tourer είπε ήδη πως δεν θα έχει
ράζατε MPV και σήμερα; Θα σας καλύψει ένα SUV; αντικαταστάτη. Τέλος, η Mercedes έδωσε πρόσφατα
Και αν δεν πήρατε ποτέ MPV τι σας ώθησε μακριά από ψήφο εμπιστοσύνης στα MPV με τη πολύ καλή νέα B-
την κατηγορία; Τι λέτε; Σε ποιόν θα λείψουν τα MPV;
Class. n
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3