Page 8 - Daily 2019_07_24
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Λιγότερα ή περισσότερα άλογα με



           ένα κουμπάκι!





                                                                                                      Πως βλέπετε
                                                                                                      τα συστήματα
                                                                                                παραμετροποίησης

                                                                                                     που διαθέτουν
                                                                                                        ολοένα και

                                                                                                       περισσότερα
                                                                                                 πλέον αυτοκίνητα;
                                                                                                     Είναι άλλο ένα

                                                                                                     μαρκετινίστικο
                                                                                                 τρικ των εταιρειών

                                                                                                      ή έχουν λόγο
                                                                                                     και ουσία στην
                                                                                                   εφαρμογή τους;


                 α μάθαμε από τις σπορ εκδόσεις κάποιων  οικονομία.  Τα  συστήματα  παραμετροποίησης  εί-
                 μοντέλων  και  πλέον  έχουν  «κατακλύσει»  ναι το νέο must της αυτοκίνησης γιατί μέσω αυτών
           Ττην αγορά. Τα βλέπουμε πια και σε συμβατι- έχεις ιπποδύναμη ή και χαρακτήρα on demand.
           κά μοντέλα ενώ σε ορισμένα έχουν «μεταλλαχθεί»         Ο στόχος τους είναι να μπορούν να διαμορφώ-
           και αντί να προσφέρουν σε επιδόσεις, συμπεριφο- σουν ανάλογα το γενικότερο προφίλ ενός αυτοκι-
           ρά κλπ., μειώνουν την απόδοση του κινητήρα για  νήτου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού του.
                                                                 Στα ειδικά μοντέλα από τα οποία και προήλθαν, η

                   Εσείς τι άποψη έχετε για τα συστήματα         διαφορά ανάμεσα στις επιλογές είναι πραγματικά
              παραμετροποίησης; Θα σας άρεσε να αλλά-            αισθητή και αποτελεί έτσι πλέον ένα νέο gadget
              ζει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου σας ανά-          που  δεν  γίνεται  να  απουσιάζει.  Θες  να  κινηθείς
                λογα με την επιλογή σας ή θεωρείτε πως           στην πόλη ή να κάνεις ένα ανθρώπινο ταξίδι; Επι-
               πρέπει να συνδυάζεται και με άλλα συστή-          λέγεις τη θέση Comfort και αν συνοδεύεται από
               ματα όπως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, δια-           ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αυτή μαλακώνει αισθητά,
              φορικά κλπ; Αντίστοιχα θα θέλατε μια επιλο-        το κιβώτιο και ο κινητήρας γίνονται πιο πολιτισμέ-
              γή Eco που να μειώνει την απόδοση αλλά και         να στην λειτουργία τους και το τιμόνι πιο ελαφρύ
                 την κατανάλωση του αυτοκινήτου σας;
                                                                 για να απολαύσεις την άνεση που σου προσφέ-



           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13