Page 8 - Daily 2019_07_24
P. 8
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Λιγότερα ή περισσότερα άλογα με
ένα κουμπάκι!
Πως βλέπετε
τα συστήματα
παραμετροποίησης
που διαθέτουν
ολοένα και
περισσότερα
πλέον αυτοκίνητα;
Είναι άλλο ένα
μαρκετινίστικο
τρικ των εταιρειών
ή έχουν λόγο
και ουσία στην
εφαρμογή τους;
α μάθαμε από τις σπορ εκδόσεις κάποιων οικονομία. Τα συστήματα παραμετροποίησης εί-
μοντέλων και πλέον έχουν «κατακλύσει» ναι το νέο must της αυτοκίνησης γιατί μέσω αυτών
Ττην αγορά. Τα βλέπουμε πια και σε συμβατι- έχεις ιπποδύναμη ή και χαρακτήρα on demand.
κά μοντέλα ενώ σε ορισμένα έχουν «μεταλλαχθεί» Ο στόχος τους είναι να μπορούν να διαμορφώ-
και αντί να προσφέρουν σε επιδόσεις, συμπεριφο- σουν ανάλογα το γενικότερο προφίλ ενός αυτοκι-
ρά κλπ., μειώνουν την απόδοση του κινητήρα για νήτου ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού του.
Στα ειδικά μοντέλα από τα οποία και προήλθαν, η
Εσείς τι άποψη έχετε για τα συστήματα διαφορά ανάμεσα στις επιλογές είναι πραγματικά
παραμετροποίησης; Θα σας άρεσε να αλλά- αισθητή και αποτελεί έτσι πλέον ένα νέο gadget
ζει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου σας ανά- που δεν γίνεται να απουσιάζει. Θες να κινηθείς
λογα με την επιλογή σας ή θεωρείτε πως στην πόλη ή να κάνεις ένα ανθρώπινο ταξίδι; Επι-
πρέπει να συνδυάζεται και με άλλα συστή- λέγεις τη θέση Comfort και αν συνοδεύεται από
ματα όπως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, δια- ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αυτή μαλακώνει αισθητά,
φορικά κλπ; Αντίστοιχα θα θέλατε μια επιλο- το κιβώτιο και ο κινητήρας γίνονται πιο πολιτισμέ-
γή Eco που να μειώνει την απόδοση αλλά και να στην λειτουργία τους και το τιμόνι πιο ελαφρύ
την κατανάλωση του αυτοκινήτου σας;
για να απολαύσεις την άνεση που σου προσφέ-
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
8