Page 3 - Daily 2019_09_04
P. 3

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια
           To «λίγο» SUV μήπως                                     Mήπως δεν χρειάζεται να πάει κανείς προς

                                                                    ένα «αυθεντικό» SUV; Μήπως οι εκδόσεις
           είναι «πολύ»;                                            εμφάνιση και το στιλ, μπορούν να κάνουν
                                                                     που απλώς αναβαθμίζουν πρωτίστως την



                  πορεία στην κλάση των οχημάτων ελευθέ-              εξίσου καλά και οικονομικά τη δουλειά;
                  ρου χρόνου είναι εδώ και δεκαετίες αφαι-      σε όλη της τη γκάμα είναι η Ford, με τα Active μο-
           Η  ρετική.  Από  τα  σκληρά  4x4  πριν  από  30      ντέλα. Τις εκδόσεις αυτές μπορείς να τις βρεις σε
           χρόνια  φτάσαμε  στα  SUV  με  πιο  απλές  τετρακι-  κάθε επίπεδο μεγέθους από το Ka+, στο Fiesta και
           νήσεις. Από εκεί πήγαμε σε ίδια αμαξώματα αλ-
           λά με κίνηση επί της ουσίας μόνο μπροστά. Με-        φυσικά εσχάτως και στο Focus. Η εμφάνιση ενσω-
           τά οι κατηγορίες αυξήθηκαν και πλέον έχεις SUV       ματώνει στοιχεία περιπέτειας, ο διάκοσμος γίνεται
           και Crossover σε κάθε κατηγορία μεγέθους. Η τε-      πιο έντονος οπτικά και πιο δραστήριος μέσα-έξω,

           τρακίνηση  έχει  εξαφανιστεί  από  τη  συντριπτική   η θέση οδήγησης ανυψώνεται και το αποτέλεσμα
           πλειοψηφία  των  εμπορικών  προτάσεων  ενώ  και      μοιάζει πιο ή έστω εξίσου έξυπνο με ενός κλασσι-
           ο  χαρακτήρας  είναι  πλέον  σχεδόν  αποκλειστικά    κού SUV. Αντίστοιχη κίνηση έχει ετοιμάσει π.χ. και
                                                                η Kia με το νέο ΧCeed.
           ασφάλτινος.
                                                                  H συνταγή έχει πολλά θετικά: δίνει αυτά που θέ-
                                                                λει ο κόσμος (ψηλή θέση οδήγησης, νέο στιλ) χω-
                                                                ρίς να ξεφεύγει οικονομικά πολύ. Επίσης, με δε-
                                                                δομένο  ότι  η  βάση  είναι  συμβατικού  επιβατικού
                                                                αυτό σημαίνει ότι διατηρεί προβάδισμα σε θέματα
                                                                οδικής συμπεριφοράς έναντι ενός SUV. Το κέντρο

                                                                βάρους παραμένει οπωσδήποτε πιο χαμηλά κι έτσι
                                                                οι παραχωρήσεις, είναι συνήθως μικρές.
                                                                  Αν δούμε το παράδειγμα του Fiesta ή του Focus,
                                                                μοντέλα  που  έχουν  κατά  τεκμήριο  την  καλύτε-
                                                                ρη οδική συμπεριφορά στην κλάση του το καθέ-
            Σαν πιο πρόσφατη κίνηση, μπορεί να δει κανείς       να, όταν γίνονται Active διατηρούν αυτό το προβά-
           τις νέες προτάσεις, οι οποίες δε χτίζουν ένα νέο     δισμα ενώ, ταυτόχρονα δίνουν την εμφάνιση που
           SUV αλλά παίρνουν ένα συμβατικό (μικρό ή μικρο-
           μεσαίο συνήθως) και πάνω εκεί, χωρίς να αλλά-        θέλει το SUV κοινό και τον περιπετειώδη χαρακτή-

           ζει το αμάξωμα, φτιάχνουν μια SUVοειδή έκδοση.       ρα που είναι τόσο πολύ της μόδας. n
           Πολλές εταιρείες ακολουθούν αυτή τη λογική την             Εσείς τι πιστεύετε; Είναι το «λιγότερο» τελι-
           οποία εγκαινίασε πριν από αρκετό καιρό η VW (με        κά «περισσότερο» σε ό,τι αφορά τα SUV; Μπορεί
           CrossPolo και CrossTouran τότε).                       η λογική των Crossover με βάση ένα συμβατικό
            Στη σημερινή εποχή, η εταιρεία που δείχνει να το      αμάξωμα να κερδίσει ή να πλησιάσει τα SUV που
           στηρίζει πιο πολύ και να το απλώνει το σχέδιο αυτό        έχουν από την αρχή σχεδιαστεί ως τέτοια;

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8