Page 12 - Daily 2019_09_11
P. 12
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Nέο Byton M-Byte
Η οθόνη που φέρει στο ταμπλό το M-Byte
είναι η μεγαλύτερη σε αυτοκίνητο
παραγωγής παγκοσμίως.
ο Μ-Βyte ηλεκτρικό της crossover σε μορ-
φή παραγωγής παρουσίασε στην Φραν-
Τκφούρτη η Byton, ισχυριζόμενη πως τα
πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στην Γηραιά Ήπει-
ρο μέσα στο 2021. Μέχρι τότε, η εταιρεία πι-
στεύει πως θα έχει αρχίσει ήδη τις πρώτες πα-
ραδόσεις για την αγορά της Κίνας, αν και, όπως
μαθαίνουμε, το εργοστάσιο παραγωγής δεν είναι Η εξωτερική σχεδίαση είναι πολύ κοντά σε αυτή
ακόμα έτοιμο. που είχε υιοθετήσει το M-Byte Concept.
μοτέρ σε κάθε άξονα συνολικής απόδοσης 408
ίππων. Η μπαταρία είναι 95 kWh και η ηλεκτρική
αυτονομία φτάνει τα 435 χλμ. Η φόρτιση έως το
80% χρειάζεται μόνο 35 λεπτά και στις δύο εκ-
δόσεις.
Αν είναι κάτι που κάνει το M-Byte να ξεχωρί-
ζει πάντως, είναι η 48 ιντσών οθόνη (η μεγαλύ-
τερη μέσα σε αυτοκίνητο στον κόσμο) που βρί-
σκεται στο ταμπλό και ελέγχεται από μια άλλη 7
ιντσών που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι και άλλη
Η κορυφαία έκδοση είναι τετρακίνητη με δύο μια 8 ιντσών που είναι τοποθετημένη ανάμεσα
ηλεκτρικά μοτέρ. στα εμπρός καθίσματα.
Η εξωτερική σχεδίαση είναι πολύ κοντά σε αυ- Η τιμή του στην Ευρώπη πως θα ξεκινά από
τή που είχε υιοθετήσει το M-Byte Concept που 45.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). n
είχε προηγηθεί, αν και υπάρχουν αρκετές δια-
φοροποιήσεις όπως η «επιστροφή» των παρα-
δοσιακών καθρεπτών, η παρουσία LED DRL
φωτιστικών σωμάτων και οι ανασχεδιασμένοι
προφυλακτήρες. Η Byton πάντως συνεχίζει να
υπόσχεται πως το μοντέλο είναι εξαιρετικά αε-
ροδυναμικό.
Το πιο προσιτό M-Byte είναι πισωκίνητο και εξο-
πλίζεται, στον «σωστό» άξονα, με ένα ηλεκτρικό
μοτέρ 272 ίππων και μια μπαταρία 72 kWh που Η 48 ιντσών οθόνη ελέγχεται από μια άλλη 7
θα του προσφέρει αυτονομία 360 χλμ.. Η κορυ- ιντσών που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι και άλλη
φαία έκδοση είναι τετρακίνητη με δύο ηλεκτρικά μια 8 ιντσών που είναι τοποθετημένη ανάμεσα
στα εμπρός καθίσματα.
12