Page 14 - Daily 2019_09_11
P. 14
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Nέο Nissan
Juke
ΠΡΩΤΗ
ΕΝΤΥΠΩΣΗ
Τι μας άρεσε
και τι
δε μας άρεσε
Η Nissan δεν έχασε
το θάρρος της ούτε
στη δεύτερη γενιά
του Juke. To ντι-
ζάιν είναι για ακό-
μα μία φορά πολύ
τολμηρό. Η εικό-
Μυώδες είναι το πίσω μέρος αλλά με περισσότερες ακμές από ότι μέχρι
πρότινος. Τα –τεχνολογίας LED- φώτα έχουν σχήμα μπούμερανγκ. να των επιλογών σε
ό,τι αφορά τους κι-
ολμηρή η Nissan! Όταν είχε δεί- σουμε άποψη για την σχεδίαση και την νητήρες είναι πε-
ξει το Juke το 2010, είχε θεμε- ποιότητα των υλικών του. Και η νέα γε- ριορισμένη, καθώς
Τλιώσει ουσιαστικά μια νέα κατη- νιά θα διατηρήσει την κουπέ αισθητική υπάρχει μόνο ένα
γορία, εκείνη των μικρών και αρκετά με την ανυψωμένη βάση των παραθύ- μοτέρ βενζίνης.
τολμηρών SUV. Η διασκέδαση ήταν εγ- ρων και τη χαμηλωμένη οροφή. Τα
γυημένη. πλαϊνά νεύρα και τα πολύ τονι-
Και το σχέδιο δούλεψε. Στο διάστημα σμένα φτερά ενισχύουν τη συ-
που ακολούθησε, το Juke ξεπέρασε τις γκεκριμένη εικόνα. Στο εμπρός
1 εκ. μονάδες σε παραγωγή και βρήκε μέρος, το Juke υιοθετεί τη μάσκα
μια ολόκληρη γενιά από «μιμητές». με το κλασικό σχήμα «V», στα
«Το νέο μοντέλο όφειλε να γίνει μεγα- πρότυπα της τρέχουσας σχεδι-
λύτερο, οριακά πιο σοβαρό αλλά χωρίς αστικής ταυτότητας της Nissan,
να χάνει το διασκεδαστικό χαρακτήρα ενώ πίσω κυριαρχούν τα LED
του» λέει ο Αντιπρόεδρος της Nissan φώτα και οι πιο έντονες ακμές.
Europe, Πονζ Παντικουτίρα, σχετικά με Το αμάξωμα έχει όντως μεγα-
την εξέλιξη του νέου μοντέλου. «Το ντι- λώσει με το μήκος στα 4,21 μ. (συν
ζάιν θα συνεχίσει να ξεχωρίζει από τις 7,5 πόντους), το πλάτος στα 1,80 μ. DIG-T με
μάζες, αν και θα είναι οριακά λιγότερο (συν 3,5 πόντους) και το ύψος στα 117 ίππους
προκλητικό». 1,58 μ. (μόλις 1 πόντο αύξηση). Το Ο 1.000άρης
τρικύλινδρος με
Είχαμε τη δυνατότητα να δούμε από μεταξόνιο ωστόσο πήρε μια ενί- τούρμπο αποδίδει 117
κοντά το νέο μοντέλο και παρά το βα- σχυση 10,5 πόντων και φτάνει πια ίππους/5.250 σ.α.λ.
ρύ καμουφλαζ μπορέσαμε να σχηματή- τα 2,636 μέτρα. και μέγιστη ροπή 180
Nm/1.750 σ.α.λ..
14