Page 5 - Daily 2019_09_17
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
          χωριστό χαρακτήρα.                                    μειώνει το επίπεδο των χώρων, αφού οι μπαταρίες θα εί-
            H  νέα  πλατφόρμα  μικρομεσαίων  μοντέλων  με  τον  ναι κάτω από το πίσω κάθισμα.
          κωδικό MFA2 επιφέρει όμως και περισσότερη άνεση         Ταυτόχρονα το ρεζερβουάρ καυσίμου θα περάσει κά-
          – όπως έχει φανεί εξάλλου και από την πεντάθυρη A- τω από το πορτ-μπαγκάζ, όπου κάποιες ειδικές μετατρο-
          Class. Η πρώτη γενιά της GLA ίσως ήταν περισσότερο  πές θα επιτρέπουν την τοποθέτησή του σε πολύ μικρό
          εστιασμένη από ότι έπρεπε στη δυναμική συμπεριφορά  χώρο. Στο άλλο άκρο της κλίμακας πάντως θα υπάρ-
          και προκαλούσε εκνευρισμό με τη σκληρότητά της ακό- ξει η πιο ιδιαίτερη GLA. Δεν είναι ακόμη επιβεβαιώμε-

          μη και σε εκδόσεις με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Η νέα δο- νη, ωστόσο υπάρχουν σκέψεις για μια AMG GLA 55 EQ
          μή ωστόσο, δεν είναι σημαντικά πιο μαλακή σε ρυθμίσεις  Power +. Εδώ η ιδέα είναι να ανέβει το ηλεκτρικό μοτέρ
          αλλά είναι πολύ πιο ισορροπημένη και έχει μεγαλύτερα  στους 230 ίππους, να δίνει κίνηση στον πίσω άξονα και
          αποθέματα άνεσης. Φυσικά και η GLA δεν πρόκειται να  να ανεβάζει τη συνολική δύναμη στο απίστευτο επίπεδο
          γίνει ξαφνικά άνετη σαν… πολυθρόνα, απλώς θα πάψει  των 640 ίππων.
          σίγουρα να ενοχλεί με το παραμικρό πετραδάκι που θα     Ας περάσουμε όμως στα ηλεκτρικά μοντέλα, αφού η
          συναντά στην άσφαλτο.                                 GLA θα υπάρχει και με αμιγώς ηλεκτρική γραμμή κίνησης.
                                                                  Ας έρθουμε όμως λίγο και στα ηλεκτρικά μοντέλα. Βλέ-
                Η νέα μικρομεσαία πλατφόρμα της                 πετε, η GLA θα είναι διαθέσιμη και αποκλειστικά με μπα-

                  Mercedes είναι έτοιμη να δεχτεί               ταρία, με μικρές εξωτερικές διαφοροποιήσεις και φυσικά
              οποιαδήποτε γραμμή κίνησης – από το               με το όνομα EQA. Aπό το όνομα και μόνο καταλαβαίνει

           κλασσικό μοτέρ εσωτερικής καύσης έως, το             κανείς την πρόθεση να μπει αυτό το όχημα ανάμεσα στην
                                                                Α-Class και τη GLΑ, ως μικρότερο αδερφάκι της GLC. Oι
                     αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.                  μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι, θα υπάρχουν

                                                                δύο εκδοχές ισχύος με 204 ίππους και κίνηση εμπρός
            Υπάρχει κι άλλο πλεονέκτημα όμως που φέρνει η νέα  και με 380 ίππους, μεγαλύτερη μπαταρία, τετρακίνηση
          πλατφόρμα: επειδή ο τότε υπεύθυνος εξέλιξης και ση- και αυτονομία περίπου 500 χλμ.. Πρόκειται για σημαντι-

          μερινός πρόεδρος της Daimler, ο Όλα Κελένιους, είχε  κή πρόοδο αν σκεφτούμε ότι, η σημερινή EQC, με μπα-
          προβλέψει τις αλλαγές που θα γίνονταν στο χώρο της  ταρία 80 kWh έχει 390 χλμ. αυτονομία – με το πρότυπο
          αυτοκίνησης, το νέο δάπεδο μπορεί να υιοθετήσει οποια- WLTP. Για τη μικρότερη EQA η αυτονομία θα είναι περί-
          δήποτε γραμμή κίνησης, από τα mild-hybrid έως τα plug- που στα 400 χλμ. με μια φόρτιση της μπαταρίας. Να ανα-
          in και από την ηλεκτροκίνηση μέχρι την υδρογονοκίνη- φέρουμε επίσης ότι, τέτοια «ηλεκτροδότηση» θα γίνει και
          ση (fuel cells).                                      για τη GLB, με το μοντέλο να βγαίνει το 2020 και να λέ-

            Aς ξεκινήσουμε όμως με τα σύνολα εσωτερικής καύ- γεται EQB. n
          σης. Εδώ η GLA θα έχει στη διάθεσή της όλα τα σύνο-
          λα βενζίνης και ντίζελ που γνωρίζουμε από την A-Class.
          Αυτό σημαίνει εκδόσεις βενζίνης από 109 ίππους (GLA

          160) έως 421 ίππους (GLA 45 S). Για τους ντίζελ το αντί-
          στοιχο πλαίσιο θα ανοίγει με την GLA 180 d των 116 ίπ-
          πων και θα φτάνει στη GLA 220 d των 190 ίππων. Επι-
          πλέον  θα  υπάρχει  μια  plug-in  υβριδική  έκδοση  στην
          οποία η Mercedes θα συνδυάζει το βενζινοκινητήρα των   GLA 2019
          1,33 λίτρων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 102 ίππων. Αυτό,
          μαζί με μια μπαταρία στις 15 κιλοβατώρες, θα επιτρέπει   Περισσότερη πρακτικότητα, χαμηλότερο κατώφλι
          άνετα αμιγώς ηλεκτρική κίνηση 50 χλμ.. Κι αυτό χωρίς να   φόρτωσης και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ θα παρέχει
                                                                 το επόμενο μικρομεσαίο SUV των Γερμανών.


                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10