Page 9 - Daily 2019_09_17
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Οι πωλήσεις
των μοντέλων
της Opel για το
πρώτο εξάμηνο
(πάνω). Η
πρόβλεψη των
ανθρώπων της
φίρμας για το
πως θα κινηθούν
οι πωλήσεις
ανα κατηγορία
τα επόμενα 5
χρόνια (κάτω).
σπάει τα κοντέρ.
Ως κομμάτι της παρουσίασης, οι άνθρωποι
που δούλεψαν στο Astra, μας έδειξαν και τα
γραφήματα που βλέπετε εδώ. Τι έχουμε εμπρός
μας; Την πρόβλεψη της ίδιας της Opel για το
πώς θα κινηθούν τα βασικά πεδία της αγοράς,
στην πενταετία από φέτος έως το 2024. Ο ρυθ-
μός στα SUV της μικρής και της μικρομεσαί-
ας κατηγορίας είναι δαιμονισμένος όπως δεί-
χνουν οι στήλες (γκρι για το 2019 και κίτρινο
για το 2024). Το κλασσικό οικογενειακό όμως,
σε πένταθυρη ή στέισον διαμόρφωση παραμέ- το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας
νει βασικός πυλώνας. Το στοιχείο που τα κα- που ενσωματώνουν πλέον οι εκπρόσωποι της
θιστά τόσο διαχρονικά δεν είναι μόνο το ολο- μικρομεσαίας κλάσης.
κληρωμένο προφίλ και τα πολλαπλά ταλέντα Υπάρχουν όμως κι άλλα επιχειρήματα. Σε άλ-
που έχουν αυτά τα μοντέλα, αλλά και η ισορρο- λες περιπτώσεις, όπως όταν λανσαρίστηκε το
πία στα κόστη, αγοράς και χρήσης, καθώς και
νέο Skoda Scala στην Ελλάδα, προ ολίγων μη-
νών, τα στελέχη της φίρμας, μας έλεγαν ότι
Εσείς τι πιστεύετε; Θα επαληθευτεί η πρόβλε- υπάρχει κύρος στην κατηγορία των μικρομε-
ψη των εταιρειών που ζωγραφίζουν ένα ρόδι- σαίων οικογενειακών. Δεν υπάρχει εταιρεία η
νο μέλλον για τα μικρομεσαία οικογενειακά ή η οποία δε θέλει το πρεστίζ ενός κλασσικού μι-
επικράτηση των SUV θα είναι κάποια στιγμή ορι-
στική και ολοκληρωτική; κρομεσαίου, χωρίς τα SUV φτιασιδώματα. Αυτά
μπορούν να μπουν και μετά. n
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9