Page 10 - Daily 2019_09_20
P. 10
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Υβριδική η νέα Mercedes-AMG GT βάζει τις τελευταίες
Η Mercedes-AMG
πινελιές στην
πολυαναμενόμενη
GT Black Series και
όπως είναι φυσικό
περισσότερες
λεπτομέρειες σχετικά
με τα σπορ μοντέλο
της επόμενης γενιάς
έρχονται στην
επιφάνεια.
Αν και η επόμενη γενιά GT θα αγκαλιάσει
την ηλεκτροκίνηση, φαίνεται ότι μια plug-in
υβριδική έκδοση έχει αποκλειστεί.
ύμφωνα με όσα αναφέρουν βρετανικά μέ-
σα ενημέρωσης, το επανασχεδιασμένο GT θα
Σλανσαριστεί το 2021 και θα διαθέτει ένα κινη-
τήρα V8 twin-turbo 4,0 λίτρων συνοδευόμενος από αλουμινίου, η οποία συν τοις άλλοις λέγεται πως θα
ήπια υβριδική τεχνολογία EQ Boost. Μέχρι στιγμής έχει μεγαλύτερη ακαμψία σε σχέση με την τρέχουσα.
δεν έχει γίνει επίσημα γνωστή η ισχύς που θα έχει, Τέλος να σημειώσουμε πως αν και η επόμενη γε-
ωστόσο φημολογείται πως το ήπια υβριδικό σύνολο νιά GT θα αγκαλιάσει την ηλεκτροκίνηση, φαίνεται
θα προσφέρει στο γερμανικό «πύραυλο» περισσότε- ότι μια plug-in υβριδική έκδοση έχει αποκλειστεί.
ρους από 659 ίππους, αλλά και αυξημένη ροπή. Σύμφωνα με μία πηγή κοντά στην εταιρεία, ένα plug-
Οι αναφορές των ξένων μέσων δεν σταματούν εκεί in υβριδικό μοντέλο θα χρειαζόταν τουλάχιστον μια
καθώς υποστηρίζουν πως για να αξιοποιήσει στο μπαταρία 12kWh για να έχει ικανοποιητική ηλεκτρι-
έπακρο το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνη- κή αυτονομία και απλά δεν υπάρχει αρκετός χώρος
σης, η Mercedes θα εξοπλίσει το αυτοκίνητο με τε- για να εγκατασταθεί μια μεγάλη μπαταρία. n
τρακίνηση αλλά και σύστημα torque vectoring. Αυτό
εκτός από τη βελτίωση της πρόσφυσης θα επιτρέψει
στο αυτοκίνητο να είναι ακόμα πιο γρήγορο. Εκτός
από τα προαναφερόμενα ένα οδηγικό προφίλ Drift
θα μπορεί να ενεργοποιηθεί για να στέλνει την ισχύ
αποκλειστικά στον πίσω άξονα.
Σε άλλα χαρακτηριστικά, η GT επόμενης γενιάς
αναμένεται να είναι ελαφρύτερη από το τρέχον μο-
ντέλο καθώς θα υιοθετήσει μια νέα αρχιτεκτονική
10