Page 14 - Daily 2019_09_20
P. 14

TEST          Audi e-tron
                                                                 55 quattro
                                                    l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           ταία τα SUV δεν προκαλεί έκπληξη, που η Audi ξε- και Q7 όντας 270 χλστ μακρύτερο από το πρώτο και
           κινά την… ηλεκτρική της πορεία στο σχετικό μέλ- 140 χλστ. κοντύτερο από το δεύτερο. Το μεταξόνιο
           λον  από  την  συγκεκριμένη  κατηγορία  οχημάτων.  του είναι εντυπωσιακά μεγάλο (2.928 χλστ.) και έτσι
           Έκπληξη όμως είναι το ότι η τιμή του δεν είναι ακρι- η μήκους 2,28 μ. μπαταρία τοποθετείται κάτω και
           βότερη από ένα αντίστοιχο συμβατικό Audi. Έτσι το  χαμηλά από το πάτωμα ευνοώντας το χαμηλό κέ-

           e-tron είναι διαθέσιμο από 84.300 ευρώ, όταν το  ντρο βάρους. Σύμφωνα με την Audi αυτό είναι αντί-
           Q7 κοστίζει 85.400 ευρώ.                              στοιχο ενός κλασικού οικογενειακού σεντάν αντί-
              Σχεδιαστικά το e-tron φωνάζει ότι είναι  Audi, έχει  στοιχου μεγέθους, ενώ η κατανομή βάρους είναι
           όμως και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, οι οποίες  στο ιδανικό 50-50. Παρότι όλα τα εξωτερικά πάνελ,
           υποδηλώνουν την μοναδικότητά του:  Γκρι οκταγω- οι εμπρός θόλοι και πολλά ακόμη μέρη είναι από
           νική  singleframe  μάσκα  με  ενεργά  μάλιστα  flaps  αλουμίνιο το συνολικό βάρος αγγίζει τα 2.500 κιλά.
           που ανοίγουν για να οδηγήσουν αέρα στα κανάλια          Η αεροδυναμική είναι ένας τομέας για τον
           ψύξης, 4 οριζόντια στοιχεία  στο κάτω μέρος των  οποίο  σπαταλήθηκαν  πολλές  ανθρωποώρες.

           LED Matrix προβολέων, οριζόντια ανοίγματα στον  Το αποτέλεσμα δικαίωνει  τους σχεδιαστικές,
           πίσω προφυλακτήρα, απουσία εξατμίσεων, πορτο- αφού ο συντελεστής οπισθέλκουσας διαμορ-
           καλί λογότυπο στο κάλυμμα του βύσματος φόρτι- φώθηκε στο 0,28 μια κορυφαία τιμή για ένα
           σης, έξτρα πορτοκαλί δαγκάνες φρένων και ενιαία  ογκώδες SUV. Μάλιστα με τους έξτρα virtual
           πίσω φωτεινή λωρίδα. Μας άρεσαν τα φουσκωμέ- καθρέφτες στη μορφή δύο μικρών πτερυγίων
           να εμπρός φτερά και οι τονισμένοι ώμοι στο πίσω  με κάμερες, όπως στο μοντέλο της δοκιμής,
           μέρος, όπως και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός με τα μαύ- ο συντελεστής πέφτει 0,27 κάτι που προσφέ-
           ρα στοιχεία στα μαρσπιέ που προσδιορίζει τη θέση  ρει έως και 35 παραπάνω χιλιόμετρα αυτονο-
           της μπαταρίας.                                        μίας!


           Με έμφαση στην αεροδυναμική                           Χαρακτηριστικές είναι λεπτομέρειες του Audi
                                                                 e-tron, που δείχνουν την ηλεκτρική του φύση.
             Βασισμένο σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, το μή-      Κατά τα άλλα το ηλεκτρικό SUV της Audu είναι

           κους 4,91 μ. e-tron τοποθετείται ανάμεσα στα Q5  ένα… SUV.


































                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19