Page 3 - Daily 2019_09_26
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Τέλος τα ονόματα στα μοντέλα;










           Ξεμείναμε από

           ονόματα και γίνονται
           όλα τα μοντέλα
           αριθμοί; Εύκολο ναι,

           είναι όμως καλύτερο;








                  όσα μοντέλα έχουν μείνει στην αγορά σήμε- τα SUV ξεκινούν με τα διακριτικά «GL» και ένα γράμ-
                  ρα που δεν έχουν αντί για όνομα κάποιον κω- μα για το μέγεθος του μοντέλου με βάση της σειρά
           Πδικό; Και από αυτά που συνεχίζουν, πόσα θα  του αλφαβήτου.
           παραμείνουν έτσι και πόσα θα αλλάξουν και θα γί-       Κωδικούς  έχει  ακόμη  η  Citroen,  η  Mazda  αλλά
           νουν και αυτά ακόμη ένας κωδικός; Είναι καλύτερα  και η Peugeot. Κωδικούς έχει αντί για μοντέλα και η
           έτσι;                                                Volvo αλλά και η Tesla, με τα μοντέλα S,X,Y, γράμμα-

                                                                τα που επιλέχθηκαν για να κάνουν το ακρώνυμο που
              Εσείς όμως τι λέτε; Προτιμάτε τα εύκολα ονόματα   σχηματίζουν πιο πικάντικο.
           που εξηγούν το μέγεθος και το είδος ενός μοντέλου;     Ακόμη πιο έντονο γίνεται αυτό το μοτίβο με τα ηλε-
           Ή θέλετε κάτι με περισσότερο χαρακτήρα και ένα κα-   κτρικά. Η VW ήδη φαίνεται πως αφήνει τα ονόματα
                              νονικό όνομα;
                                                                των διαφόρων ανέμων που παραδοσιακά έδινε στα
            Κωδικούς αντί για ονόματα έχουν πολλές μάρκες  μοντέλα της, και πάει και αυτή σε κωδικούς, με το
           εδώ και χρόνια. Η Audi είναι ένα καλό παράδειγμα.  νέο ID3 να είναι μικρομεσαίο, το ID1 θα είναι μικρό,
           «Α» είναι ο κωδικός για τα συμβατικά μοντέλα, «Q»  περίπου στην ίδια σειρά με την Audi.
           για τα SUV και «R» για τα σπορ. Από κει και πέρα κα-   Και αυτό είναι μάλλον κατανοητό για αρχή στα ηλε-
           ταλαβαίνεις ότι ένα Α1 είναι μικρότερο από ένα Α3  κτρικά, ώστε να καταλαβαίνει ο κόσμος περίπου τι

           και ένα Α5 μικρότερο από ένα Α7. Απλά.               αγοράζει, με βάση το όνομα. Όμως είναι πολύ βαρε-
            Κάπως έτσι παίζει και η γκάμα της BMW, με την  τό. Και κάποιοι κατασκευαστές αρνούνται να μπουν
           Σειρά 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 και 8. Τα SUV προσθέτουν από  στη λογική. Η Toyota, παρά την σύνθετη γκάμα της,
           ένα «Χ» μπροστά και πάλι από την αρχή. Η Mercedes  επιμένει με ονόματα κανονικά, όπως και η Nissan
           είναι λίγο πιο πολύπλοκη όμως και εδώ τα μοντέλα  και η Mitsubishi. Η Renault επίσης, και αυτή όπως

           ακολουθούν περίπου το αλφάβητο σε μέγεθος, ενώ  και η Nissan, και στα ηλεκτρικά τους. n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8