Page 5 - Daily 2019_09_26
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
                                          Το νέο Golf θέλει να γίνει PriusΠερί τα 22 χρόνια μετά το πρώτο Prius, η VW
                                           επιλέγει να φτιάξει υβριδικά Golf, αν και με mild σύστημα. Θα μπορεί όμως το
                                                           τεχνικά φιλόδοξο αυτό σύστημα να σταθεί δίπλα στο Toyota;
                                                                ρων. Και με αυτό δεν εννοούμε το διάδοχο του e-Golf,
                                                                αφού κάτι τέτοιο, εξαιτίας του ID.3, δε θα υπάρξει καν.
                                                                Αντιθέτως, η VW θα φέρει περισσότερους από έναν δι-
                                                                αδόχους για το plug-in υβριδικό μοντέλο GTE, το οποίο
                                                                θα παρέχεται σε τρεις εκδοχές ισχύος, με 150, 180 και

                 Mε πλήρως                                      210 ίππους. Ωστόσο θα υπάρχουν και mild-hybrid εκδό-
             ψηφιακό κόκπιτ και        πολύ  το  αντίστοιχο  της  σεις, σχεδόν στα πρότυπα της Toyota. Tις δικές τους λύ-
          mild υβριδική τεχνολογία,     Mercedes A-Class. Θα  σεις, οι Γερμανοί τις έχουν ήδη δείξει από τον περασμέ-
           το νέο Golf θα είναι πιο     έχει δυο μεγάλες οθό- νο Μάιο. Μία μίζα-γεννήτρια με ιμάντα, υποστηριζόμενη
         φρέσκο τεχνικά από ότι θα      νες,  ελάχιστα  μπου- από δίκτυο και μπαταρία 48 Βολτ, θα καλύπτει μελλοντι-
            μαρτυρεί η εξωτερική        τόν καθώς και ένα έξυ- κά κάθε «τρύπα» και υστέρηση στην παροχή της ροπής,
               του εμφάνιση.
                                      πνο σύστημα φωνητικών  θα σβήνει όσο πιο συχνά μπορεί το θερμικό μοτέρ και θα
                                    εντολών, με την προσφώνη- ευνοεί έτσι την εξοικονόμηση καυσίμου. Σύμφωνα με τα
                                 ση «Hey VW» να επιτρέπει τον  τωρινά στοιχεία η γκάμα θα ξεκινήσει με πέντε μηχανι-
          έλεγχο του μεγαλύτερου τμήματος των λειτουργικών. Κι  κά σύνολα: τρικύλινδρο μοτέρ 1,0 λίτρου με 90 ίππους,
          αν σας φανεί κάποια στιγμή ότι η φωνή του Golf σας εί- ο γνωστός 1,5 TSI με 130 και 150 ίππους καθώς και δύο

          ναι ιδιαίτερα γνώριμη, δε θα είναι τυχαίο. Κι αυτό γιατί τις  ντίζελ στα 2,0 λίτρα με 150 και 180 ίππους. Τουλάχιστον
          απαντήσεις έχει ετοιμάσει η διάσημη ηθοποιός του Χόλι- ο 1,5 λίτρων κινητήρας θα είναι οπωσδήποτε υποστηρι-
          γουντ, Σκάρλετ Τζοχάνσον. Φυσικά, το Golf θα είναι δι- ζόμενος από mild-hybrid σύστημα. Αργότερα, η φιλοσο-
          αρκώς συνδεδεμένο στο ίντερνετ, θα μπορεί να μαθαί- φία αυτή θα περάσει σε όλα τα μηχανικά σύνολα.
          νει με κάθε νέα ερώτηση, θα σερφάρει στη διάρκεια του   Σε επόμενο στάδιο θα ακολουθήσει επίσης, το GTI με
          μποτιλιαρίσματος, θα δείχνει τον καιρό σε real time και  235 ίππους, το GTI Cup με 290 ίππους και το καινούριο
          άλλα πολλά. Καλώς ήλθες μέλλον λοιπόν! Ακόμα και ο  Golf R βέβαια με 330 ίππους.

          κλασσικός διακόπτης για τα φώτα, θα δώσει τη θέση του   Το νέο τοπ μοντέλο θα το δούμε στη Φρανκφούρτη
          σε ένα touchpad αριστερά από το τιμόνι.               μεν, το 2021 δε. n
            Από  την  άλλη  πλευρά,  η  εξέλιξη  της  πλατφόρμας
          MQB, επιτρέπει την «ηλεκτροδότηση» όλων των κινητή-






            Larson



                                                                   Η άποψή μας

                                                                    Η VW ποντάρει τα πάντα στον εξηλεκτρισμό της γκά-
                                                                  μας. Μέχρι ωστόσο τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα πά-
                                                                  ρουν τη σκυτάλη στον εμπορικό στίβο, θα πρέπει τα
           Σχεδόν σαν της A-Class: το ψηφιακό εσωτερικό           συμβατικά μοντέλα να συνεχίσουν να φέρνουν τα έσο-
           του Golf θα έχει ως πρωταγωνιστές τις δύο
           μεγάλες οθόνες και το φωνητικό έλεγχο των              δα. Γι’αυτό το Golf VIII πρέπει να είναι σε τοπ φόρμα.
           λειτουργιών.


                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10