Page 9 - Daily 2019_09_26
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


           περίπου 40.000 ευρώ, όσα και το Hyundai Kona           Το Kona από την άλλη όντας «δέσμιο» των υπο-
           με την μπαταρία των 64 kW και αυτονομία (450  λοίπων  εκδόσεων,  δεν  είναι  τόσο  ευρύχωρο,
           χιλιόμετρα).  Άρα  θα  πούμε  πως  το  οικονομικό  όμως μας πείθει με την ποιότητα των υλικών και
           επιτελείο της VW έκανε καλό πλασάρισμα για την  δεν  σου  κακοφαίνεται  που  η  σχεδίαση  έχει  μι-
           αρχική έκδοση…                                        κρές οπτικές διαφορές από τις συμβατικές εκδό-
                                                                 σεις. Επίσης, είναι πιο εύκολο εργονομικά, παρό-
           Εμφάνιση που ηλεκτρίζει                               τι το ID.3 έχει unique στοιχεία, βλέπε το μεγάλο


            Και τα δύο μοντέλα κάνουν σαφές με την εμ-           head up display ή τις Α.Ι. φωνητικές εντολές.
           φάνιση πως πρόκειται για ηλεκτρικά. Ωστόσο, πε-
           ρισσότερη θετική αίσθηση σε εμάς κάνει το ID.3.       Ποιος κερδίζει σε επιδόσεις;
           Δείχνει ότι είναι ένα διαφορετικό VW από τα υπό-       Και τα δύο μοντέλα βγαίνουν σε δύο εκδόσεις
           λοιπα, ενώ το Kona ότι ανήκει σε μια οικογένεια  ηλεκτροκινητήρων. Μία με 100 kW (136 PS), και
           που έχει και συμβατικά μοντέλα. Από εκεί και πέ- μία με 150 kW (204 PS). Πλήρη στοιχεία για τα

           ρα βέβαια, εσείς επιλέγετε, τα κριτήρια είναι υπο- τεχνικά  χαρακτηριστικά  του  ID.3  δεν  υπάρχουν
           κειμενικά.                                            ακόμη (σ.σ. «θεά» η VW να λανσάρει αυτοκίνητο,
                                                                 να δέχεται παραγγελίες και να μην ανακοινώνει
           Η μάχη της καμπίνας                                   τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά), όμως τα προ-

            Στη  Φρανκφούρτη,  που  είδαμε  πρόσφατα  το         καταρτικά  στοιχεία  δείχνουν  πως  το  ID.3  είναι
           ID.3 από κοντά, μας άρεσε πολύ το πόσο ευρύ-          ελαφρώς πιο γρήγορο σε επιδόσεις, αλλά «καίει»
           χωρη είναι η καμπίνα. Οι marketers έλεγαν ότι         ελάχιστα  παραπάνω  (16,4  έναντι  15,7  kW/100

           είναι… αντίστοιχη με του Passat και δεν έλεγαν        χλμ.). Άλλη είναι η σημαντική διαφορά και αυτό
           ψέματα. Στο γερμανικό ηλεκτρικό θα κάτσεις σαν        είναι η μετάδοση της κίνηση: Το μεν ID.3 είναι πι-
           πασάς.  Όμως,  αρνητική  εντύπωση  μας  έκανε  η      σωκίνητο, ενώ το ηλεκτρικό Kona προσθιοκίνη-
           ποιότητα  των  υλικών,  ενώ  θα  θέλαμε  λίγο  πιο    το, όμως περισσότερα όταν θα έρθει η στιγμή της
           εξαντρίκ σχεδίαση. Γιατί όχι; Ηλεκτρικό είναι!        δοκιμής. n







                                                                                                 Μέχρι τότε όμως,
                                                                                            εσείς τι λέτε; Θα κάνει το
                                                                                            ID.3 το μπαμ και θα γίνει
                                                                                            το Volks-Elektro-Wagen
                                                                                           (μτφ. ηλεκτρικό αυτοκίνη-
                                                                                            το του λαού), ή ο ανταγω-
                                                                                            νισμός από όλες τις εται-
                                                                                            ρείες γίνεται όλο και πιο
                                                                                                   σκληρός;






 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14