Page 3 - Daily 2019_10_02
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
«Mα, γιατί πουλάει «Mα, γιατί πουλάει τόσο το Yaris;». Αυτή
είναι η κλασική ερώτηση γύρω από την
τόσο το Yaris;» εμπορική πορεία του μικρού Toyota. Στις
απαντήσεις, τώρα τελευταία, προστίθεται
άλλη μία.
σουν τις εκθέσεις, δε γίνεται. Να φτιάξουν μια γκάμα
ολόκληρη με full hybrid ή plug-in hybrid (με φόρτιση
με και χωρίς πρίζα) επίσης δεν μπορεί να γίνει από τη
μία μέρα στην άλλη.
Τι μπορεί να γίνει; Η λέξη κλειδί εδώ είναι «mild-
hybrid» και αυτό είναι που πρέπει να συνηθίσουμε
να ακούμε σταδιακά όλο και πιο πολύ. Είναι η προσι-
τή οικονομικά λύση ενός ήπιου υβριδικού συστήμα-
τος με ηλεκτρική υποστήριξη προς το θερμικό, ανά-
ίναι μια από τις ερωτήσεις που συνηθίζουμε να κτηση ενέργειας και εξυπηρέτηση των αναγκών και
ακούμε. Πώς γίνεται δηλαδή να έχει τόσο στα- από ένα έξτρα ηλεκτρικό δίκτυο 48 Volt. Αυτό θα το
Εθερά καλή εμπορική πορεία του Toyota Yaris δούμε σε πλήθος μικρών, λιγότερο μικρών και μι-
ανεξαρτήτως περιόδου, εποχής, ανταγωνισμού κλπ. κρομεσαίων ή μεσαίων-μεγάλων μοντέλων τα οποία
Οι απαντήσεις είναι κλασικές και αφορούν την ποι- θα θέλουν με αυτόν τον τρόπο να ρίξουν τις κατανα-
ότητα κατασκευής, το peace of mind που σου πα- λώσεις και τους ρύπους, κυρίως από μοντέλα με μο-
ρέχει, το επίπεδο των χώρων και της πρακτικότητας τέρ βενζίνης.
κλπ. Σε όλα έρχεται να προστεθεί άλλη μία απάντη- Και επιστρέφουμε στο Yaris. Τo μικρό της Toyota
ση, η οποία για να την αντιληφθείς πρέπει να δεις τι το οποίο έχει full hybrid τεχνολογία εδώ και πάρα
τρέχουν να κάνουν αυτήν την περίοδο οι περισσότε- πολλά χρόνια, όσα δηλαδή είναι η τρέχουσα γενιά.
ροι από τους υπόλοιπους κατασκευαστές παγκοσμί- Οι Ιάπωνες είναι οι μόνοι που στηρίζονται σε μια
ως. Hybrid γκάμα σε όλες τις κλάσεις μεγέθους. Το γε-
γονός όμως ότι, αυτή η λύση έχει μπει εδώ και και-
Εσείς τι πιστεύετε; Δίνει η ειδίκευση της Toyota
πάνω στα υβριδικά ένα γενικότερο προβάδισμα ρό στο Yaris και λειτουργεί υποδειγματικά, δείχνει
στον εμπορικό στίβο (και) τα επόμενα χρόνια; την πρωτοπόρα σκέψη της Toyota σε σχέση με τον
ανταγωνισμό, ο οποίος τώρα πάει να καλύψει το κε-
Η νέα λογική στο θέμα των ρύπων και οι αποφά- νό.
σεις για όριο CO2 95 γρ./χλμ. από το 2020 με επακό- Την ώρα λοιπόν που η υβριδική τεχνολογία έρχε-
λουθο τσουχτερά πρόστιμα σε όσους υπερβαίνουν ται να παρουσιαστεί ως η μόνη λύση κόντρα σε πο-
τις τιμές αυτές, έχει φέρεις τις εταιρείες σε ένα ψά- λύ δύσκολες νόρμες και προδιαγραφές ρύπων και
ξιμο. Να βγουν όλοι από τη μία μέρα στην άλλη με η Toyota έχει ειδίκευση δεκαετιών σε αυτό το είδος,
ηλεκτρικά νέα μοντέλα, προσιτά και έτοιμα να γεμί- ποιος λέτε να έχει τον πρώτο λόγο; n
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3
#DAILY 02-10-19_ALL.indd 3 2/10/2019 1:59:05