Page 3 - Daily 2019_10_02
P. 3

NONPAPER                                                                                  Κοινοποίηση




                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                       Σχόλια

               «Mα, γιατί πουλάει                                         «Mα, γιατί πουλάει τόσο το Yaris;». Αυτή

                                                                           είναι η κλασική ερώτηση γύρω από την
               τόσο το Yaris;»                                            εμπορική πορεία του μικρού Toyota. Στις

                                                                          απαντήσεις, τώρα τελευταία, προστίθεται
                                                                                                              άλλη μία.

                                                                     σουν τις εκθέσεις, δε γίνεται. Να φτιάξουν μια γκάμα
                                                                     ολόκληρη με full hybrid ή plug-in hybrid (με φόρτιση

                                                                     με και χωρίς πρίζα) επίσης δεν μπορεί να γίνει από τη
                                                                     μία μέρα στην άλλη.
                                                                       Τι μπορεί να γίνει; Η λέξη κλειδί εδώ είναι «mild-
                                                                     hybrid» και αυτό είναι που πρέπει να συνηθίσουμε
                                                                     να ακούμε σταδιακά όλο και πιο πολύ. Είναι η προσι-
                                                                     τή οικονομικά λύση ενός ήπιου υβριδικού συστήμα-
                                                                     τος με ηλεκτρική υποστήριξη προς το θερμικό, ανά-
                     ίναι μια από τις ερωτήσεις που συνηθίζουμε να   κτηση ενέργειας και εξυπηρέτηση των αναγκών και
                     ακούμε. Πώς γίνεται δηλαδή να έχει τόσο στα-    από ένα έξτρα ηλεκτρικό δίκτυο 48 Volt. Αυτό θα το
               Εθερά καλή εμπορική πορεία του Toyota Yaris           δούμε σε πλήθος μικρών, λιγότερο μικρών και μι-
               ανεξαρτήτως περιόδου, εποχής, ανταγωνισμού κλπ.       κρομεσαίων ή μεσαίων-μεγάλων μοντέλων τα οποία
                 Οι απαντήσεις είναι κλασικές και αφορούν την ποι-   θα θέλουν με αυτόν τον τρόπο να ρίξουν τις κατανα-
               ότητα κατασκευής, το peace of mind που σου πα-        λώσεις και τους ρύπους, κυρίως από μοντέλα με μο-

               ρέχει, το επίπεδο των χώρων και της πρακτικότητας     τέρ βενζίνης.
               κλπ. Σε όλα έρχεται να προστεθεί άλλη μία απάντη-       Και επιστρέφουμε στο Yaris. Τo μικρό της Toyota
               ση, η οποία για να την αντιληφθείς πρέπει να δεις τι   το οποίο έχει full hybrid τεχνολογία εδώ και πάρα
               τρέχουν να κάνουν αυτήν την περίοδο οι περισσότε-     πολλά χρόνια, όσα δηλαδή είναι η τρέχουσα γενιά.
               ροι από τους υπόλοιπους κατασκευαστές παγκοσμί-       Οι Ιάπωνες είναι οι μόνοι που στηρίζονται σε μια
               ως.                                                   Hybrid γκάμα σε όλες τις κλάσεις μεγέθους. Το γε-

                                                                     γονός όμως ότι, αυτή η λύση έχει μπει εδώ και και-
                  Εσείς τι πιστεύετε; Δίνει η ειδίκευση της Toyota
                 πάνω στα υβριδικά ένα γενικότερο προβάδισμα         ρό στο Yaris και λειτουργεί υποδειγματικά, δείχνει
                  στον εμπορικό στίβο (και) τα επόμενα χρόνια;       την πρωτοπόρα σκέψη της Toyota σε σχέση με τον
                                                                     ανταγωνισμό, ο οποίος τώρα πάει να καλύψει το κε-
                 Η νέα λογική στο θέμα των ρύπων και οι αποφά-       νό.
               σεις για όριο CO2 95 γρ./χλμ. από το 2020 με επακό-     Την ώρα λοιπόν που η υβριδική τεχνολογία έρχε-
               λουθο τσουχτερά πρόστιμα σε όσους υπερβαίνουν         ται να παρουσιαστεί ως η μόνη λύση κόντρα σε πο-
               τις τιμές αυτές, έχει φέρεις τις εταιρείες σε ένα ψά-  λύ δύσκολες νόρμες και προδιαγραφές ρύπων και
               ξιμο. Να βγουν όλοι από τη μία μέρα στην άλλη με      η Toyota έχει ειδίκευση δεκαετιών σε αυτό το είδος,
               ηλεκτρικά νέα μοντέλα, προσιτά και έτοιμα να γεμί-    ποιος λέτε να έχει τον πρώτο λόγο; n

               NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    3




          #DAILY 02-10-19_ALL.indd   3                                                                            2/10/2019   1:59:05
   1   2   3   4   5   6   7   8