Page 8 - Daily 2019_10_03
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Νέα όρια ρύπων: 95 γραμμάρια



           λογικής; Πως;




           Είναι ίσως η πρώτη φορά που οι

           αυτοκινητοβιομηχανίες φαίνεται να αλλάζουν
           πράγματα στη γκάμα τους για να εκλύουν
           λιγότερους ρύπους. Τι σημαίνει όμως αυτό για

           εμάς; Τι θα δούμε να αλλάζει στις επιλογές μας;
                  πήρχαν και παλιότερα νόμοι και ντιρεκτίβες σχε-
                  τικά με τις εκπομπές ρύπων και τον περιορισμό

           Υτους, αλλά δε φαινόταν να ιδρώνει και πολύ το
           «αυτί» των εργοστασίων αυτοκινήτων. Τώρα όμως σα      και ένα έξτρα ηλεκτρικό δίκτυο 48 Volt.
           να έχει μπει στο ίδιο παπούτσι και το δεύτερο πόδι τους.   Ο στόχος εδώ είναι να παίρνει βοήθειες ο θερμικός
           Ή και τα δυο πόδια σε μισό παπούτσι, αν σκεφτεί κανείς   κινητήρας, να γεμίζει τις υστερήσεις που ίσως έχουν σε
           ότι η υπέρβαση του ορίου των 95γρ. CO2/χλμ. θα τους   χαμηλές στροφές οι τούρμπο κινητήρες και να του πε-
           επισύρει βαρύτατα πρόστιμα, ανά αυτοκίνητο.           ριορίζει όσο το δυνατόν τις ανάγκες σε καύσιμο. Επί-
            Κάτι πρέπει να αλλάξει λοιπόν. Να αρχίσουν οι εται-  σης το δίκτυο των 48 Volt τροφοδοτεί αρκετά από τα
           ρείες να πουλάνε ξαφνικά και μαζικά αμιγώς ηλεκτρι-   περιφερειακά του αυτοκινήτου, τα οποία όσο περνάει
           κά αυτοκίνητα και να έχουν τα σημερινά τους μερίδια,   ο καιρός και η τεχνολογία προοδεύει, τραβούν όλο και
           δε γίνεται, το καταλαβαίνουν όλοι αυτό. Ούτε να ορμή-  περισσότερη δύναμη από τον κινητήρα και συνεπώς

           σουν όλοι ξαφνικά προς τα plug-in υβριδικά ή τα full   αυξάνουν την κατανάλωση.
           hybrid είναι κάτι που μπορεί να γίνει σε μεγάλη κλίμα-  Η mild hybrid τεχνολογία λοιπόν μπορεί να θεωρηθεί
           κα. Να προστεθούν κάποιες εκδόσεις μέσα στη γκάμα     η καλύτερη μεταβατική λύση η οποία δείχνει να εξυπη-
           σίγουρα γίνεται. Αλλά με κάποιο όριο διότι η εξέλιξη τέ-  ρετεί και τις εταιρείες αλλά και τους πελάτες, οι οποίοι
           τοιου συστήματος κοστίζει.                            θα μπορούν να αγοράζουν καλύτερες επιδόσεις, χαμη-
            Τι είναι λοιπόν πιο εύκολο για τις εταιρίες και πιο εύπε-  λότερη κατανάλωση, χωρίς να ξεφεύγουν τα χρήματα
           πτο οικονομικά τόσο για το εργοστάσιο όσο και για τον εν   που δίνουν και χωρίς να κινδυνεύουν από μελλοντικές

           δυνάμει αγοραστή; Μα φυσικά, μια πιο ήπια λύση.       αλλαγές των νόμων περί ρύπων κλπ. n
            Σα να λέμε mild hybrid… Εδώ λοιπόν, έχουμε την
           παροχή ηλεκτρικής βοήθειας προς το θερμικό μοτέρ         Εσείς όμως τι λέτε; Σας γεμίζει το μάτι η ήπια υβριδι-
           το οποίο όχι απλώς παραμένει ο πρωταγωνιστής αλ-       κή τεχνολογία; Συμφωνείτε ότι αποτελεί την πιο ρεαλι-
           λά είναι και στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στα mild   στική λύση σήμερα ώστε να αποτελέσει το μεταβατικό
           hybrid συστήματα έχουμε κάποια νέα περιφερειακά,      στάδιο μέχρι τον πλήρη εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης
           μια ειδική μπαταρία που αποθηκεύει ενέργεια καθώς       και τελικά θα επιλέξετε ένα mild-hybrid αυτοκίνητο;


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13