Page 10 - Daily 2019_10_08
P. 10

ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                                        Νέο Peugeot
                                                                        208


















                                                                                Φουλ digital: ο πίνακας οργάνων
                                                                                είναι ψηφιακός με δομή που
                                                                                «παίζει» με το μάτι του οδηγού
                                                                                δίνοντας περισσότερη έμφαση στις
                                                                                πιο σημαντικές πληροφορίες. Η
                                                                                κεντρική οθόνη έχει διαγώνιο 5, 7
                                                                                ή 10 ιντσών, ανάλογα το επίπεδο
                                                                                εξοπλισμού.


            Το  αυτοκίνητο  το  περιμένουμε  στην  Ελλάδα,
           οριακά πριν εκπνεύσει η τρέχουσα χρονιά, θα εί-
           ναι  και  στην  έκθεση  Αυτοκίνηση  για  να  το  δεί-
           τε με περισσότερη άνεση, ωστόσο οριστικές τιμές
           δεν έχουν βγει ακόμη. Υπομονή.

           Kινητήρες: Τέσσερις γνώριμες

           επιλογές συν μία που… ηλεκτρίζει

            Γνώριμα  είναι  τα  σύνολα  που  δίνουν  ζωή  στο

           νέο 208. Και γιατί να μην είναι; Αφού ήδη και τα
           σημερινά μοτέρ και δύναμη έχουν και πληρούν  Κάτω από την κεντρική κονσόλα βρίσκεται μάλλον
           ήδη τις νόρμες Euro 6D οπότε είναι απόλυτα ετοι-      η μέλλουσα πιο δημοφιλής θήκη στο εσωτερικό
           μοπόλεμα. Ξεκινάμε από τον 1,2 PureTech με 75         του 208: η κρυφή θέση και βάση φόρτισης για το
                                                                 κινητό.
           ίππους, κατόπιν στον τούρμπο με 100 ίππους και
           επιλογή χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου με  ανώτερης κατηγορίας, με το 8άρι αυτόματο κιβώ-
           έξι  και  οκτώ  σχέσεις  αντίστοιχα  και  φτάνουμε  τιο να λειτουργεί βελούδινα και να το εκλαμβά-

           στην κορυφή με τους 130 ίππους του ίδιου μο- νεις ως κάτι που σχεδόν δίνει πολυτέλεια και λι-
           τέρ και αποκλειστικά 8άρι σαζμάν. Στα ντίζελ η  γότερο ως ένα μηχανολογικό περιφερειακό.
           επιλογή είναι μία και μόνη, στους 100 ίππους με        Η  κορυφαία  ιπποδύναμη  της  γκάμας  ωστό-
           το χειροκίνητο 6άρι. Αυτή ήταν και η έκδοση με  σο (και τουλάχιστον προς το παρόν) δίδεται από
           την οποία ξεκινήσαμε τις διαδρομές γύρω από τη  την ηλεκτρική έκδοση. Στα 100 kW (136 ίπποι)
           Λισαβόνα. Στο νέο 208 το μοτέρ αυτό, έδειξε ευ- το e-208 είναι το πιο ισχυρό 208. Εδώ φυσικά,
           χάριστα ήσυχο, δυνατό και φυσικά οικονομικό. Η  έχουμε την απόλυτη ησυχία, αμεσότητα στην πα-
           επόμενη γνωριμία ήταν με τον 130άρη βενζινοκι- ροχή της ροπής και ασύλληπτη γραμμικότητα. Η
           νητήρα. Εδώ το 208 αποκτά ένα σχεδόν premium  μπαταρία έχει ενέργεια 50 kWh και με βάση το
           στιλ. To μοτέρ βγάζει πληθωρικότητα και αίσθηση  πρότυπο WLTP η αυτονομία είναι 340 χλμ., μια




                                                                               10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15