Page 7 - Daily 2019_10_08
P. 7

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Έξυπνο σύστημα αποτρέπει νεύρα &



           «κακές» χειρονομίες                                                                  Πόσες φορές έχετε


                                                                                             εκνευριστεί στο τιμόνι
                                                                                           και μπορεί να δώσετε το

                                                                                         «μετάλλιο» της... ανοικτής
                                                                                           παλάμης ή να υψώσετε

                                                                                           το μεσαίο δάχτυλο; Ένα
                                                                                           νέο σύστημα με τεχνητή
                                                                                         νοημοσύνη υπόσχεται να

                                                                                           καλμάρει τα νεύρα πριν
                                                                                          φτάσει κανείς σε αυτό το

                                                                                                            σημείο.


                  ι ρυθμοί της καθημερινότητας, το στρες, τα  ρισε τον οδηγό, ενώ αξιολογούνται τα βίντεο με
                  προσωπικά ή και επαγγελματικά προβλήμα- τους μορφασμούς του προσώπου και άλλα στοι-
           Οτα και πολλές ακόμη καταστάσεις μπορούν  χεία όπως η διαστολή της κόρης των ματιών και ο
           να οδηγήσουν σε εκνευρισμό στο τιμόνι. Αν συνυ- καρδιακός παλμός. Αντε και τα κατάλαβε όλα αυ-
           πολογίσουμε τον ελληνικό κανόνα που θέλει τους  τά. Πως θα καλμάρει τον οδηγό;
           περισσότερους οδηγούς να θεωρούν ότι τα κάνουν         Εδώ αναλαμβάνει την κατάσταση ένας ψηφιακός
           όλα άψογα και φταίνε για όλα οι υπόλοιποι χρήστες  βοηθός που δημιουργεί έναν επιβάτη με τη βοήθεια
           του  δρόμου,  δημιουργείται  ένα  κοκτέιλ-μολότοφ  της τεχνητής νοημοσύνης για να ακούσει τους προ-

           έτοιμο να εκραγεί ανά πάσα στιγμή. Προσβλητικές  βληματισμούς σας κάνοντας στην ουσία μια μίνι ψυ-
           χειρονομίες  και  λεκτικές  επιθέσεις  είναι  -δυστυ- χανάλυση. Παράλληλα, στις δοκιμές γίνεται χρήση
           χώς- μέσα στο παιχνίδι και γι΄αυτό γίνεται μια προ- απαλών χρωματισμών στην καμπίνα, χαλαρωτικής
           σπάθεια να λυθεί αυτό το ζήτημα με τη βοήθεια της  μουσικής και αρωμάτων για να έρθει το επιθυμητό
           τεχνολογίας.                                          αποτέλεσμα.
            Το ερευνητικό πρόγραμμα F-Relacs ασχολείται           Καταλήγοντας, η ερευνητική ομάδα θα κληθεί σε
           με την αναγνώριση του εκνευρισμού σε πραγμα- λιγότερο από ένα χρόνο να αναπτύξει και να ολο-
           τικό  χρόνο  και  τη  δημιουργία  ενός  συστήματος  κληρώσει το MUsE, ένα έργο που κοστίζει συνο-

           διαχείρισης αυτού μέσω ενός αυτόματα προσαρ- λικά 1,22 εκατομμύρια ευρώ και τελεί υπό την αι-
           μοζόμενου  συστήματος  στην  καμπίνα.  Με  πιο  γίδα  του  ομοσπονδιακού  υπουργείου  Παιδείας
           απλά λόγια, οι επιστήμονες που εκπονούν αυτή  και Ερευνών της Γερμανίας.  Τα αποτελέσματα θα
           την έρευνα έχουν δημιουργήσει το σύστημα ανα- ανακοινωθούν σε ειδική εκδήλωση, στα τέλη του
           γνώρισης  των  συναισθημάτων  MUsE  (My  User  2020, στο Μπράουνσβαϊγκ. Επιπλέον, σημειώνου-
           Experience) το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει οτι- με πως συμμετέχουν τρεις εταίροι: η TWT Science
           δήποτε αρνητικό μέσω καμερών και αισθητήρων.  & Innovation GmbH, η SoundReply GmbH και το
           Σύμφωνα  με  τους  ειδικούς,  μάλιστα,  το  MUsE  γερμανικό αεροδιαστημικό κέντρο (DLR) - Ινστιτού-

           μπορεί να αναγνωρίσει και την αιτία που εκνεύ- το Μηχανικής των Μεταφορών. n



                                                7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12