Page 3 - Daily 2019_11_19
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Νέα Octavia: Πως θα παραμείνει



           mainstream;




           Γιατί η νέα Octavia έχει ένα πόδι

           στο παρελθόν και ένα στο μέλλον
           της αυτοκίνησης; Γιατί κρατά και την
           προηγούμενη γκάμα της σε κινητήρες;


                  Octavia κλείνει του χρόνου 60 χρόνια ως μο-
                  ντέλο στη γκάμα της Skoda. Με τέτοιο πα- του Golf. Και φυσικά η συνταγή παραμένει η ίδια σε ότι
           Ηρελθόν, η μάρκα θέλει το νέο της μοντέλο να  αφορά τις επιλογές στη γεωμετρία ανάρτησης.
           μην έχει μόνο αναφορές στο μέλλον της αυτοκίνη-        Η έκπληξη είναι στους κινητήρες. Γιατί ενώ περι-
           σης, αλλά και στο (πρόσφατο) παρελθόν. Όχι όμως  μέναμε η Octavia να ανοίξει το δρόμο στην επόμενη
           για ιστορικούς λόγους. Γιατί;                        φάση της μάρκας, και όπως και η Fabia να ξεφορτω-

            Η  νέα  γενιά  παρουσιάστηκε  την  προηγούμενη  θεί τα ντίζελ και να πάει βασικά σε ήπια υβριδικά μο-
           εβδομάδα και βλέποντάς την φαίνεται η εξέλιξη του  τέρ, η Skoda επιμένει.
           απερχόμενου μοντέλου, τόσο σχεδιαστικά όσο και         Έτσι η Octavia θα έχει και ντίζελ εκδόσεις με τη λο-
           τεχνολογικά.                                         γική να κατευθύνει προς τους γνώριμους 1,6 και 2,0
            Η νέα Octavia έχει και ντίζελ, και βενζίνη, και (ήπια)  TDI. Ο λόγος που η Skoda κρατάει τους δεσμούς με
           υβριδική έκδοση. Το νέο μοντέλο παραμένει πεντά- το ντίζελ δεν είναι ιστορικοί. Είναι πρακτικοί. Με την
           πορτο, έχει όμως πιο μακρύ πίσω όγκο και φέρνει  Octavia να είναι το πρώτο μοντέλο σε εταιρικές πωλή-
           περισσότερο σε μια μικρότερη Superb, κάτι που μό- σεις σε πολλές χώρες της Ευρώπης, και με το ντίζελ να

           νο αρνητικό δεν είναι.                               είναι ακόμη βασιλιάς όταν τα χιλιόμετρα που διανύο-
            Οι  διαστάσεις  είναι  ελαφρά  αυξημένες,  ώστε  να  νται είναι πολλά, η ζήτηση είναι μεγάλη. Πολύ μεγάλη.
           πάρει  απόσταση  από  το  Scala,  ενώ  πιο  σημαντικά   Και έτσι η Skoda ανταποκρίνεται. Και ανταποκρίνε-
           ίσως, το αυτοκίνητο δείχνει πλέον ένα κανονικό με- ται επίσης και στη βενζίνη, κρατώντας τον τρικύλιν-
           σαίο. Όμως όλα αυτά δεν είναι έκπληξη.               δρο 1.000άρη και στη νέα γκάμα. Θα περίμενε κανείς
            Ούτε είναι έκπληξη η χρήση της τελευταίας εξέλιξης  το βασικό μοτέρ να κοπεί, αφήνοντας τη Octavia να
           της πλατφόρμας MQB όπως αναμένεται στην 8η γενιά  πάρει απόσταση από το Scala, όμως η απάντηση της
                                                                μάρκας είναι απλή: Δεν είμαστε premium, θέλουμε
              Εσείς τι λέτε για την απόφαση της Skoda; Είναι    αυτοκίνητα που να μπορούν να τα αγοράσουν όλοι.
           το ντίζελ ακόμη κάτι που σας ενδιαφέρει; Και τελι-     Και έτσι στα 60ά γενέθλια του μοντέλου, με μοτέρ
           κά κάνει καλά που στη γκάμα της θα έχει τον μικρό    ντίζελ και ένα μικρό βενζίνης, η Octavia μένει πιστή
                   1.000άρη για χαμηλή τιμή; Τι λέτε;
                                                                σε αυτό που αντιπροσωπεύει. n

     NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8