Page 8 - Daily 2019_11_19
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Τα λάστιχα σου μιλάνε, εσύ



           τα ακούς;                   οδήγησης. Εσείς τι καταλαβαίνετε από την κατάσταση των ελαστικών σας;
                                         Η φθορά στα λάστιχα μπορεί να δείξει λάθη στο αυτοκίνητο ή τον τρόπο





                                                                 και είναι δείγμα ότι πρέπει να αλλαχτούν. Αν υπάρ-
                                                                 χου σκισίματα, προσέξτε πως ανεβαίνετε στα πεζο-
                                                                 δρόμια, γιατί αν το σκίσιμο είναι πάνω από 2 εκατο-
                                                                 στά, το λάστιχο πρέπει να αλλαχθεί.
                                                                   Φαγωμένα στη μία πλευρά
                                                                  Πιο συχνά πρόκειται για την εσωτερική πλευρά και
                                                                 έτσι στα πίσω (όπου συμβαίνει και συχνότερα) είναι
                                                                 δύσκολο να τη δούμε. Αν υπάρχει, σημαίνει πως το

                 ο ξέρετε ότι τα λάστιχα του αυτοκινήτου σας,  αυτοκίνητο έχει πρόβλημα στη ρύθμιση κάμπερ, ή εί-
                 σας μιλάνε; Και σας λένε ιστορίες που ξεκι- ναι συχνά φορτωμένο πέραν του ορίου.
           Τνούν από την κατάστασή τους, μέχρι την κα-             Σταδιακό φάγωμα στη μία πλευρά
           τάσταση του αυτοκινήτου σας ή τις συνήθειές σας        Αν η άκρη του πέλματος έχει όλο και λιγότερη γόμα
           στο δρόμο. Το μόνο που μένει είναι να ακούσετε τι  προς τα έξω, το αυτοκίνητο σέρνει τους τροχούς και
           σας λένε. Εσείς τα ακούτε;                            θέλει ευθυγράμμιση. Αν περνάτε σαμαράκια, αυτό εί-
             Ή καλύτερα, τα βλέπετε; Η κατάσταση των ελαστικών  ναι πολύ συχνό και εκτός του ότι σας χαλάει τα λάστι-
           είναι ο καθρέπτης του αυτοκινήτου. Μπορείς να μάθεις  χα, δυσκολεύει και τη χρήση του τιμονιού
           ένα σωρό πράγματα για το τι θέλουν, τι θέλει το αυτοκί-   Φαγωμένες άκρες

           νητο και το τι θέλει να σταματήσεις να κάνεις. Ας δούμε.  Το αντίθετο του φαγωμένου κέντρου του πέλματος,
             Φαγωμένο κέντρο                                     συμβαίνει γιατί το λάστιχο είναι ξεφούσκωτο. Που κά-
            Αν το κέντρο του πέλματος φαίνεται φαγωμένο  νει το αυτοκίνητο αργό, δύσκολο στο φρενάρισμα και
           ενώ τα άκρα δείχνουν ακόμη καινούργια, τα λάστι- το στρίψιμο, καταστρέφει τα λάστιχα και το πληρώνετε
           χά σας είναι παραφουσκωμένα. Έτσι το κέντρο εξέ- με το παραπάνω στην κατανάλωση καυσίμου. Ότι χει-
           χει, είναι αυτό που πατάει κυρίως στο δρόμο και  ρότερο, αλλά και το πιο συνηθισμένο πρόβλημα αφού
 Εσείς κοιτάτε τα λάστιχά σας; Ξέρετε τι να προσέ-  τρώγεται  πρώτο.  Πέραν  της  αυξημένης  φθοράς,  οι περισσότεροι ελέγχουν την πίεση των ελαστικών
 ξετε; Και βλέπετε στα λάστιχά σας αυτή τη στιγμή κά-  έχετε και μειωμένη πρόσφυση, και ειδικά στο βρεγ- μόνο όταν τα αλλάζουν.
 ποιες από τις παραπάνω ενδείξεις;  μένο κίνδυνο να γλιστρήσει το αυτοκίνητο.   Εγκάρσιες γραμμές
             Σκισμένα πλαϊνά                                      Δεν είναι ζημιά. Είναι η εμφάνιση των κομματιών γό-

            Φαίνονται με την πρώτη ματιά, αλλά αν μιλάμε για  μας μέσα στα αυλάκια που υπάρχουν για να σας πουν
           κοψίματα ίσως να θέλουν λίγη προσοχή να τα βρεί- ότι τα λάστιχά σας κυριολεκτικά έφαγαν τα ψωμιά τους.
           τε. Συνήθως τα σκισίματα οφείλονται στο ότι τα λά- Όταν μπορείτε να δείτε να ενώνονται εγκάρσια οι γραμ-

           στιχα είναι παλιά και φουσκωμένα στη λάθος πίεση  μές του πέλματος, τότε είστε έτοιμοι για νέα ελαστικά. n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13