Page 5 - weekly 15-2019
P. 5

Η σημερινή GLC διάγει έναν πολύ επιτυχημένο εμπορικά βίο και
                              πάνω σε αυτό θέλει να χτίσει περαιτέρω η Mercedes



                ειδικά σε ότι αφορά το ντιζάιν της οροφής και των πα- αλλά και χωρίς να έχει άλλο πρόβλημα. Και ακριβώς
                ραθύρων.                                             επειδή τα ηλεκτρονικά του νέου μοντέλου θα συνδέ-
                  Όπως και με τη σχεδίαση έτσι και με τις διαστάσεις:  ονται με το ίντερνετ, η Mercedes θα μπορεί μελλοντι-

                οι διαφορές θα είναι πολύ μικρές. Με κάποιες μικρές  κά να ανέβει level αυτονομίας, περνώντας τις αλλαγές
                μεταβολές εσωτερικά θα αυξηθεί ελαφρώς ο χώρος  στο σύστημα ως update. Aυτό που είναι ήδη κανονι-
                που παρέχεται τόσο για επιβάτες όσο και για αποσκευ- κό για την Tesla θα γίνει αυτονόητο και για ευρωπαί-
                ές. Η Mercedes δε βλέπει το λόγο για μεγάλες αλλα-
                γές, ειδικά από τη στιγμή που οι χώροι αποτελούν ήδη    Εξωτερικά η Mercedes θα μείνει σε ένα ραφι-
                ένα σημαντικό πλεονέκτημα της GLC στην κατηγορία.    νάρισμα και η νέα GLC θα είναι οπτικά τόσο cool
                  Με ανάλογα προσεκτικά βήματα θα κινηθεί η φίρ-                όσο ένα Tesla. To λιγότερο.
                μα από τη Στουτγγάρδη και σε ό,τι αφορά τα μηχανικά  ους κατασκευαστές: το αυτοκίνητο θα μπορεί να δια-
                μέρη. Η αρχή θα γίνει με το βάρος, το οποίο θα μειω- τηρείται φρέσκο τεχνικά μέσα στα χρόνια ενώ θα είναι
                θεί κατά 50 κιλά. Μπορεί να μην ακούγονται ως πολ- εφικτό να προστεθεί κατόπιν εορτής εξοπλισμός στο

                λά, είναι όμως, ειδικά αν σκεφτούμε ότι η δίαιτα αυτή  μοντέλο μέσω ίντερνετ, όπως η ενημέρωση για την κί-
                θα γίνει παρά την προσθήκη νέων βοηθημάτων και πε- νηση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο.
                ρισσότερου εξοπλισμού. Για παράδειγμα η GLC θα έχει    Απολύτως  φυσιολογικά,  όλα  τα  παραπάνω  επιφέ-
                αυτονομία επιπέδου 3 πλέον και θα μπορεί για εκα- ρουν μια ανακαίνιση και στο εσωτερικό. Η πολύ πλατιά
                τοντάδες χιλιόμετρα να ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρο- οθόνη όπως την είδαμε στην A-Class, δεν είναι παρά
                μο χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να κρατάει το τιμόνι  ένας ενδιάμεσος σταθμός. Ήδη από κατασκοπευτικές



                                                                                               Γνώριμη εικόνα:
                                                                                               η GLC θα αλλάξει
                                                                                                 εμφάνιση με
                                                                                               πολύ προσεκτικά
                                                                                               βήματα. Το πορτ-
                                                                                              μπαγκάζ θα παίρνει
                                                                                              μέσα γύρω στα 600
                                                                                               λίτρα αποσκευές.
























                                                    5




          #weekly 15-19_all.indd   5                                                                              9/4/2019   4:27:53 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10