Page 6 - weekly 15-2019
P. 6

Στο άμεσο κιόλας μέλλον οι μεγάλες οριζόντιες οθόνες της A-
                            Class (φωτ.) θα δείχνουν μικρές καθώς η επόμενη S-Class
                                           ετοιμάζει θηριώδη μόνιτορ για το εσωτερικό.



               φωτογραφίες της επόμενης S-Class (για το 2020) το  ίππους, οι οποίες ωστόσο θα είναι πιο οικονομικές από
               έχουν δείξει ξεκάθαρα: Την κεντρική κονσόλα θα κατα- τις αντίστοιχες σημερινές.
               λαμβάνει ολόκληρη μια τεράστια οθόνη αφής, η οποία      Ακούγεται συναρπαστικό: κινητήρες ντίζελ καθαροί
               θα είναι πιο εύχρηστη από ότι η αντίστοιχη της Tesla,  όσο οι βενζίνης και βενζινοκινητήρες τόσο οικονομικοί
               επειδή θα είναι κεκλιμένη. Και όπως έχουμε ξαναδεί  όσο οι πετρελαίου. Και μετά βέβαια θα έχουμε και την
               θα υπάρχει μια μετάγγιση της τεχνολογίας προς τα κά- έκδοση υδρογόνου, την οποία διαθέτει η Mercedes και

               τω, από την S-Class στην C- και την E-Class και κατό- στο σημερινό μοντέλο για μικρής κλίμακας μίσθωση. Οι
               πιν και στη GLC.                                      μηχανικοί εδώ έχουν κάνει σημαντικά βήματα: μειώθη-
                 Οι δε φωνητικές εντολές με το «Hey Mercedes» θα  καν τα ακριβά πολύτιμα μέταλλα ώστε το κόστος να εί-
               έχουν μάθει ακόμα περισσότερα και θα υποστηρίζουν  ναι πιο εύπεπτο, κι έτσι στην επόμενη γενιά η GLC F-
               ολόκληρο το χειρισμό του αυτοκινήτου.                 Cell θα μπορεί να ανήκει κανονικά στη γκάμα. Βέβαια,
                 Ωστόσο, μη νομίζει κανείς ότι η Mercedes έχει ασχο- το πρόβλημα εδώ είναι ίδιο για όλες τις εταιρείες. Με
               ληθεί μόνο με τα ψηφιακά χαρακτηριστικά. Και τα πιο  τιμή γύρω στα 100.000 ευρώ, η έκδοση των fuel cell
               κλασικά στοιχεία θα αναβαθμιστούν. Όλοι οι κινητή- δε θα είναι πολύ αποδοτική οικονομικά. Για παράδειγ-
               ρες θα δεχτούν ηλεκτρική βοήθεια («ΕQ Power») και  μα και η Hyundai, όπως αναφέρουν εσωτερικές πηγές,
               θα είναι έτοιμοι για τις επόμενες προδιαγραφές, Euro  για κάθε Nexo το οποίο κοστίζει στο εξωτερικό 69.000

               7. Oι δε ντίζελ είναι ήδη σήμερα από τους πιο καθα- ευρώ έχει κόστος γύρω στα 150.000 ευρώ. Γι’αυτό και
               ρούς στον κόσμο, και στο δρόμο δεν εκπέμπουν πολ- οι Κορεατές έχουν συνάψει συνεργασία με την Audi για
               λούς ρύπους, ενώ μέσω επιπλέον επεμβάσεων θα γί- να μειώσουν δραστικά το κόστος της εξέλιξης.
               νουν ακόμα πιο καθαροί.                                 Πίσω στη Mercedes όμως, η οποία «τρέχει» κι εκεί-
                 Η «ηλεκτροδότηση» των βενζινοκινητήρων θα φρο- νη πλέον μια συνεργασία με τη BMW με στόχο τις κοι-
               ντίσει ώστε να είναι οικονομικοί όσο οι ντίζελ ρίχνοντας  νές πλατφόρμες – αυτό όμως δεν αφορά τη νέα GLC.
               άλλο ένα 10% στις μέσες τιμές τους. Χάρη στο ηλεκτρι- Η λίστα με τα χαρακτηριστικά της έχει ήδη κλείσει, ενώ
               κό δίκτυο των 48 Volt, το ηλεκτρικό boost θα μπορεί να  η εμφάνιση έχει ήδη εγκριθεί. Και όχι μόνο για την GLC

               φτάνει τα 100 Nm. Όσο για την AMG, εκεί σχεδιάζουν  που βλέπετε εδώ, αλλά και για την κουπέ εκδοχή η
               και plug-in υβριδικές λύσεις με έως και πάνω από 700  οποία επίσης θα αποκτήσει διάδοχο κανονικότατα. n

                                                                                Η άποψή μας

                  Μαζί με την κλασική GLC έχει ήδη
                  εγκριθεί για δεύτερη γενιά και η κουπέ                          Η GLC έχει εξελιχτεί σε ακρογωνιαίο
                  εκδοχή, η οποία επίσης ανανεώθηκε                             λίθο της γκάμας της Mercedes. H δεύ-
                  πρόσφατα, μέσα και έξω.                                       τερη γενιά θα τα κάνει όλα καλύτερα:

                                                                                θα είναι πιο δυνατή, πιο οικονομική, πιο
                                                                                ασφαλής, πιο αυτόνομη και πιο sexy.



                                                                                                  Η συνέχεια
                                                                                             μετά τη διαφήμιση

                                                                                                που ακολουθεί

                                                                                    6




          #weekly 15-19_all.indd   6                                                                              9/4/2019   4:27:59 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11