Page 5 - WEEKLY 15 04 2019
P. 5

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Audi επιχείρησε να μπει στα μικρά.
                    Το «άρμα» ήταν το Α2, με το πρωτοποριακό αλουμινένιο αμάξωμα.
                                                                  Δεν άρεσε πολύ όμως.



               μοντέλο. Οι πωλήσεις δεν περπάτησαν πολύ και μετά  Ήδη η πρώτη ματιά πάντως στο ανυψωμένο πίσω μέ-
               από έξι χρόνια αποφασίστηκε να μην υπάρξει διάδο- ρος, δείχνει ακριβώς προς τα πού θα πάει το ζήτημα.
               χος. Μια κλασσική αποτυχία.                           Πρόκειται ξεκάθαρα για το Α2 του αύριο, με σαφείς

                 Σήμερα όλα δείχνουν εντελώς διαφορετικά. Οι τιμές  αναφορές στο παλιό μοντέλο αλλά όχι με ευθείες,
               ως μεταχειρισμένο (στο εξωτερικό προφανώς τείνουν  ρετρό παραπομπές. Μοιάζει εξωτερικά σαν οι σχε-
               να ανέβουν) και όποιος θέλει να βρει ένα Α2 θα πρέπει  διαστές να συνέλαβαν εκ νέου το Α2 με νέες ανα-
               να δώσει γύρω στα 15.000 ευρώ για ένα καλό κομμά- λογίες. Μικρό, στενό και ταυτόχρονα και ψηλό; Αυ-
               τι με σχετικά λίγα χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα έχει αλλάξει  τές δεν ακούγονται σαν οι γραμμές του μέλλοντος.
               ολόκληρη η οπτική απέναντι στο αυτοκίνητο. Οι εκπο- Αντιθέτως η Audi θα στηριχτεί σε ένα μικρό εμπρός
               μπές ρύπων και η κατανάλωση καυσίμου είναι πλέον  καπό, πλατιά φτερά στο στιλ του πρωτότυπου Aicon
               πιο σημαντικά κριτήρια αγορά για πολύ περισσότερο  από την τελευταία Φρανκφούρτη και μέσα σε όλα και
               κόσμο από ότι ήταν πριν από λίγα μόλις χρόνια. Και επί- ένα αεροδυναμικό πίσω άκρο, περίπου σαν το Α2.
               σης όλοι συμφωνούν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι  Το σύνολο δείχνει πολύ αθλητικό εξωτερικά ενώ και

               κάτι αναπόφευκτο.                                     παρόλα τα μόλις 4,3 μέτρα του μήκος του, θα παρέ-
                 Έτσι η Audi βλέπει καλές πιθανότητες για μια νέα  χει χώρους πολυχρηστικού.
               εκδοχή του Α2. Και πιθανότατα αυτό είναι το όνομα      Και πώς θα δείχνει αυτό; Με ένα κόλπο. Στο ύψος
               που θα χρησιμοποιηθεί αν το αντίστοιχο πρωτότυπο  των ώμων οι γυάλινες επιφάνειες θα κάνουν μια γω-
               που θα εκτεθεί στη Σαγκάη σε μερικές ημέρες πάρει  νία. Με αυτό το τρικ η Audi θα μπορεί να κερδίζει
               τελικά την έγκριση. Το πρώτο σκίτσο που έχει δεί- πολλούς πόντους στο πλάτος εσωτερικά χωρίς το Α2
               ξει μέχρι στιγμής η εταιρεία πάντως λέγεται AI:me.  να πρέπει να δείχνει ντε και καλά σαν κουτί ή σαν



























                                                                                                    Αναγνωρίσιμο
                                                                                                 με την πρώτη ματιά:
                                                                                                 Το πρωτότυπο AI:me
                                                                                                 θα μπορούσε άνετα
                                                                                                  να είναι το Α2 του
                                                                                                        αύριο.


                                                    5




          #week-ATR-16-19_all.indd   5                                                                           16/4/2019   12:21:29 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10