Page 6 - WEEKLY 15 04 2019
P. 6

Μοντέρνο εσωτερικό: ξύλινες επενδύσεις, ανακυκλωμένο
                           πλαστικό, πλενόμενα υφάσματα – και μια μεγάλη 3D
                                                   οθόνη να καλύπτει το ταμπλό.



               MPV. Πάνω από την ακμή αυτή, το σχέδιο θα κλίνει        Για να δείξει η Audi τι μπορεί να κάνει η πλατφόρ-
               γερά προς την οροφή κι αυτό θα ενισχύει με τη σειρά  μα ετοίμασε το πρωτότυπο της Σαγκάης και προς την
               του το σπορ ύφος.  Μάλιστα, το κάτω μέρος του πα- αυτόνομη οδήγηση. Ήδη ο όμιλος VW έχει 5 ερευ-
                                                                     νητικά e-Golf στους δρόμους του Αμβούργου και κά-

                    Το Α2 βασίζεται όπως και το Q4 e-tron στην       νει δοκιμές αυτονομίας επιπέδου 4 σε πραγματικές
                   πλατφόρμα MEB του ομίλου VW. Αν έπαιρνε           συνθήκες, με κίνηση πόλης και με λωρίδες, χωρίς να
                 σήμερα το «πράσινο φως» θα ήταν στις εκθέσεις       πρέπει να εμπλακεί ο οδηγός.
                                  σε τρία χρόνια.                      Είναι λοιπόν απλώς φυσιολογικό το ότι η Audi έβα-
                                                                     λε μεν ένα τιμόνι και στο πρωτότυπο, αλλά αυτό μπο-
               ραθύρου θα μπορεί να ανοίγει (π.χ. για να δώσει το  ρεί να αποσυρθεί και να κρυφτεί στο εσωτερικό του
               εισιτήριο στο πάρκινγκ), ενώ το πάνω μέρος θα μέ- ταμπλό. Οι πηγές μάλιστα λένε ότι ενώ, το AI:me έτσι
               νει σταθερό. Αυτό είναι κάτι που δεν έχει επιχειρήσει  όπως θα φτιαχτεί θα θέλει οπωσδήποτε να το οδηγή-
               κανείς σε μαζική παραγωγή μέχρι τώρα. Κι όμως δεν  σει κανείς, ωστόσο δε θα είναι και απολύτως απαραί-
               απέχει πολύ από την πραγματικότητα: η Audi έχει αυ- τητο. Ειδικά στο μποτιλιάρισμα προς τη δουλειά ή σε
               τήν τη στιγμή κάποια πρώτα πρωτότυπα τα οποία δεί- ένα μεγάλο ταξίδι.
               χνουν ότι μιας τέτοιας λογικής παράθυρο, με τις κα-     Πίσω όμως στο σχέδιο για το Α2. Η Audi σε ό,τι

               τάλληλες μονώσεις, μπορεί όντως να λειτουργήσει.  αφορά την ηλεκτρική στρατηγική είναι σε αρκετά κα-
                 Η δε γραμμή κίνησης του πρωτότυπου είναι ακό- λό δρόμο. Είναι μάλιστα η μόνη εντός ομίλου η οποία
               μα πιο κοντά στο σήμερα. Βασίζεται, όπως και το Q4  θα μπορεί να εκμεταλλευτεί τόσο την κλασική ηλε-
               e-tron, στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της VW. Ένας  κτρική πλατφόρμα της VW (ΜΕΒ) όσο και την αντί-
               insider μας εμπιστεύτηκε ότι: «Αν η Audi το ενέκρινε  στοιχη  της  Porsche,  την  PPE  (Premium  Platform
               σήμερα, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι έτοιμο  Electric). Ωστόσο, θα υπάρχει και μια άλλη τρύπα –
               για πώληση σε τρία χρόνια». Ή, για να το πούμε αλ- το μικρό ηλεκτρικό. Κι εδώ ίσως κρύβεται η ευκαιρία
               λιώς: το νέο Α2 θα μπορούσε άνετα να είναι το επό- του Α2. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του Βολ-

               μενο αδερφάκι του VW I.D. Neo και του αντίστοιχου  φσμπουργκ, θα μπορεί να είναι επικερδές ήδη από
               Seat. Αυτό σημαίνει σίγουρα, κινητήρα στο πίσω μέ- ένα επίπεδο 10.000 πωλήσεων ετησίως.
               ρος με 170 ίππους, αυτονομίες έως 600 χλμ. και –ως      Και αυτήν τη φορά, το κοινό είναι όντως ώριμο για ένα
               έξτρα- μια ηλεκτρική τετρακίνηση με δεύτερο μοτέρ,  οικολογικό μικρό μοντέλο από την Audi.  n
               στον εμπρός άξονα.
                                                                       Η άποψή μας

                                                                         Αν όχι τώρα, πότε; Ο καιρός έχει πια φτάσει
                                               Το 2011 η
                                               Audi επιχείρησε         για ένα Α2 με μια μοντέρνα ερμηνεία της σχε-
                                               να σχεδιάσει ένα        δίασης του παλιού μοντέλου και ταυτόχρονα
                                               διάδοχο για το Α2.      ηλεκτροκίνηση,
                                               Το όχημα όμως                                       Η συνέχεια
                                               παρέμεινε απλώς         συμπαγείς  δια-
                                               ένα ηλεκτρικό           στάσεις και κορυ-      μετά τη διαφήμιση
                                               πρωτότυπο.              φαίους χώρους.            που ακολουθεί



                                                                                    6




          #week-ATR-16-19_all.indd   6                                                                           16/4/2019   12:21:35 π   seat_14-19-TELIKO.indd   61                                                                    29/3/2019   2:57:50 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11