Page 6 - WEEKLY 15 04 2019
P. 6
Μοντέρνο εσωτερικό: ξύλινες επενδύσεις, ανακυκλωμένο
πλαστικό, πλενόμενα υφάσματα – και μια μεγάλη 3D
οθόνη να καλύπτει το ταμπλό.
MPV. Πάνω από την ακμή αυτή, το σχέδιο θα κλίνει Για να δείξει η Audi τι μπορεί να κάνει η πλατφόρ-
γερά προς την οροφή κι αυτό θα ενισχύει με τη σειρά μα ετοίμασε το πρωτότυπο της Σαγκάης και προς την
του το σπορ ύφος. Μάλιστα, το κάτω μέρος του πα- αυτόνομη οδήγηση. Ήδη ο όμιλος VW έχει 5 ερευ-
νητικά e-Golf στους δρόμους του Αμβούργου και κά-
Το Α2 βασίζεται όπως και το Q4 e-tron στην νει δοκιμές αυτονομίας επιπέδου 4 σε πραγματικές
πλατφόρμα MEB του ομίλου VW. Αν έπαιρνε συνθήκες, με κίνηση πόλης και με λωρίδες, χωρίς να
σήμερα το «πράσινο φως» θα ήταν στις εκθέσεις πρέπει να εμπλακεί ο οδηγός.
σε τρία χρόνια. Είναι λοιπόν απλώς φυσιολογικό το ότι η Audi έβα-
λε μεν ένα τιμόνι και στο πρωτότυπο, αλλά αυτό μπο-
ραθύρου θα μπορεί να ανοίγει (π.χ. για να δώσει το ρεί να αποσυρθεί και να κρυφτεί στο εσωτερικό του
εισιτήριο στο πάρκινγκ), ενώ το πάνω μέρος θα μέ- ταμπλό. Οι πηγές μάλιστα λένε ότι ενώ, το AI:me έτσι
νει σταθερό. Αυτό είναι κάτι που δεν έχει επιχειρήσει όπως θα φτιαχτεί θα θέλει οπωσδήποτε να το οδηγή-
κανείς σε μαζική παραγωγή μέχρι τώρα. Κι όμως δεν σει κανείς, ωστόσο δε θα είναι και απολύτως απαραί-
απέχει πολύ από την πραγματικότητα: η Audi έχει αυ- τητο. Ειδικά στο μποτιλιάρισμα προς τη δουλειά ή σε
τήν τη στιγμή κάποια πρώτα πρωτότυπα τα οποία δεί- ένα μεγάλο ταξίδι.
χνουν ότι μιας τέτοιας λογικής παράθυρο, με τις κα- Πίσω όμως στο σχέδιο για το Α2. Η Audi σε ό,τι
τάλληλες μονώσεις, μπορεί όντως να λειτουργήσει. αφορά την ηλεκτρική στρατηγική είναι σε αρκετά κα-
Η δε γραμμή κίνησης του πρωτότυπου είναι ακό- λό δρόμο. Είναι μάλιστα η μόνη εντός ομίλου η οποία
μα πιο κοντά στο σήμερα. Βασίζεται, όπως και το Q4 θα μπορεί να εκμεταλλευτεί τόσο την κλασική ηλε-
e-tron, στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της VW. Ένας κτρική πλατφόρμα της VW (ΜΕΒ) όσο και την αντί-
insider μας εμπιστεύτηκε ότι: «Αν η Audi το ενέκρινε στοιχη της Porsche, την PPE (Premium Platform
σήμερα, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι έτοιμο Electric). Ωστόσο, θα υπάρχει και μια άλλη τρύπα –
για πώληση σε τρία χρόνια». Ή, για να το πούμε αλ- το μικρό ηλεκτρικό. Κι εδώ ίσως κρύβεται η ευκαιρία
λιώς: το νέο Α2 θα μπορούσε άνετα να είναι το επό- του Α2. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του Βολ-
μενο αδερφάκι του VW I.D. Neo και του αντίστοιχου φσμπουργκ, θα μπορεί να είναι επικερδές ήδη από
Seat. Αυτό σημαίνει σίγουρα, κινητήρα στο πίσω μέ- ένα επίπεδο 10.000 πωλήσεων ετησίως.
ρος με 170 ίππους, αυτονομίες έως 600 χλμ. και –ως Και αυτήν τη φορά, το κοινό είναι όντως ώριμο για ένα
έξτρα- μια ηλεκτρική τετρακίνηση με δεύτερο μοτέρ, οικολογικό μικρό μοντέλο από την Audi. n
στον εμπρός άξονα.
Η άποψή μας
Αν όχι τώρα, πότε; Ο καιρός έχει πια φτάσει
Το 2011 η
Audi επιχείρησε για ένα Α2 με μια μοντέρνα ερμηνεία της σχε-
να σχεδιάσει ένα δίασης του παλιού μοντέλου και ταυτόχρονα
διάδοχο για το Α2. ηλεκτροκίνηση,
Το όχημα όμως Η συνέχεια
παρέμεινε απλώς συμπαγείς δια-
ένα ηλεκτρικό στάσεις και κορυ- μετά τη διαφήμιση
πρωτότυπο. φαίους χώρους. που ακολουθεί
6
#week-ATR-16-19_all.indd 6 16/4/2019 12:21:35 π seat_14-19-TELIKO.indd 61 29/3/2019 2:57:50 π