Page 5 - Weekly 2019_07_08
P. 5
ΠΡΩΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ Premium
Μικροµεσαία
Με αρκετό
από 3άρα:
καλή
ποιότητα και
κορυφαία
δικτύωση.
Τιμές, τεχνικά,
περισσότερα
αρθρα
BMW
ΣΕΙΡΑ 1
ΝΤΙΖΑΙΝ
Τα χρόνια της τρέλας έχουν πε-
ράσει! Τουλάχιστον για τη BMW και τη
Mercedes. Aμφότερες ψάχνουν για πιο ισορ- ζουν πλέον σημαντικά πιο πολύ, αφού με τη στρο-
ροπημένα σχήματα και έχουν μεγάλα βήματα φή στην προσθιοκίνηση απέκτησε και η BMW πα-
προς τη mainstream κατεύθυνση. Έντονα πλαϊνά ραπλήσιες αναλογίες με τον ανταγωνισμό της.
νεύρα, όπως στις προηγούμενες γενιές της Σει-
ράς 1 ή ένα σύνολο από έντονες ακμές και γω- ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟΙ ΧΩΡΟΙ
νίες, όπως στην περασμένη A-Class; Αυτά είναι Η μέχρι τώρα πρώτη μας επαφή με τη νέα γενιά
πια στο παρελθόν. Η εικόνα είναι εντελώς διαφο- της Σειράς 1 (AutoΤρίτη, 14/2019) έχει δείξει ότι,
ρετική για την Audi, το τωρινό Α3 της οποίας θα η αλλαγή της δομής του πλαισίου έχει ευνοήσει
περάσει στην ιστορία μάλλον σαν η γενιά του… το επίπεδο των χώρων. Σαν αίσθηση, πριν κάνου-
χασμουρητού. Βέβαια, με την παρουσία του αρ- με δηλαδή τις κλασσικές μετρήσεις μας, η Σει-
χισχεδιαστή Μαρκ Λίχτε, αυτό θα αλλάξει. Το νέο ρά 1 φαίνεται να είναι στην ίδια βαθμίδα με τους
μοντέλο αναμένεται σαφώς πιο εξωστρεφές σχε- αντιπάλους της. Δεν πρόκειται για έκπληξη, αφού
διαστικά, πιο μοντέρνο και πιο δυναμικό – κι ας το μήκος στα 4,32 μ. και το μεταξόνιο στα 2,67 μ.
διχάσουν οι γραμμές του λίγο περισσότερο από φέρνουν το νέο μοντέλο πολύ κοντά στον αντα-
ότι της Mercedes ή της BMW. γωνισμό σε ό,τι αφορά τις βασικές διαστάσεις. Η
Κρίσιμο επίσης ότι, οι τρεις μονομάχοι θα μοιά- A-Class είναι στα 4,41 μ. μήκους και 2,73 μ. με-
5 5
#week-28-19.indd 5 5/7/2019 1:38:34