Page 6 - Weekly 2019_07_08
P. 6
ΠΡΩΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ Premium
Μικροµεσαία
Το σημείο αναφοράς
της κατηγορίας:
με κορυφαίες
φωνητικές εντολές
και φουλ digital
χαρακτήρα.
Τιμές, τεχνικά,
περισσότερα
αρθρα
MERCEDES
A-CLASS
κόψει ή θα κόψουν την τρί-
θυρη έκδοση σε Α3 και Σει-
ρά 1 αντίστοιχα. Πολύ πιο
ασφαλείς να συνεχίσουν εί-
ναι οι τετράθυρες εκδόσεις και
ταξονίου ενώ το Audi θα βρεθεί κάπου στα 4,35 των τριών κατασκευαστών, οι οποίες είναι κρίσι-
μέτρα με το μεταξόνιο να μένει στα σημερινά επί- μες ειδικά για αγορές όπως της Αμερικής ή της
πεδα των 2,64 μέτρων. Τα πορτ-μπαγκάζ θα παί- Κίνας. Η BMW το φθινόπωρο θα μας δείξει και
ζουν ως εξής: 380 λίτρα για τη Σειρά 1, 370 όπως τη Σειρά 2 Gran Coupe, ακριβώς όπως και το χά-
ξέρουμε για την A-Class και σχεδόν 400 περιμέ- τσμπακ μοντέλο, με την κίνηση εμπρός και τετρα-
νουμε για το νέο Audi. Φαίνεται λοιπόν ότι, για κύλινδρους κινητήρες. Αυτός θα είναι ο ανταγω-
κανέναν από τους τρεις αντιπάλους δε θα αποτε- νισμός για την A-Class Sedan ή/και τη CLA. Από
λεί το επίπεδο των χώρων ένα λόγο απόρριψης. την πλευρά της η Audi έχει κόψει και το κάμπριο
Πρόοδος λοιπόν, διότι τα premium μικρομεσαία μοντέλο, την ώρα που η BMW σχεδιάζει να συ-
δεν ήταν πάντα έτσι. νεχίσει κανονικά τόσο η Σειρά 2 Coupe όσο και
η Cabrio – εδώ όμως με πίσω την κίνηση και τον
ΕΚΔΟΣΕΙΣ κινητήρα κατά το διαμήκη άξονα, ώστε να χωρά-
Τόσο η Audi όσο και η BMW έχουν σφίξει γε- ει στο πλάνο και ο εξακύλινδρος σε σειρά. Κι ενώ
ρά τη γκάμα των μικρομεσαίων τους και έχουν τα στέισον δεν απασχολούν την Audi και τη BMW,
6 6
#week-28-19.indd 6 5/7/2019 1:38:36