Page 13 - Weekly 2019_07_15
P. 13

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

               αστρονομικό  όταν  το  δεις  μόνο  του.  Αν  απλά
               πεις πως η απόδοση είναι 16% υψηλότερη από
               το απερχόμενο μοντέλο, τότε δεν ακούγεται και

               τόση πολλή. Μέχρι να θυμηθείς πως το απερ-
               χόμενο μοντέλο είχε ήδη 362 άλογα στην πρώ-
               τη του γενιά (η facelift εκδοχή άγγιζε τους 381
               ίππους). Οπότε 58 άλογα ακόμη δεν είναι και
               τόσα πολλά.










                                                                      Το  βασικό  ερώτημα  όμως  είναι  τι  μπορεί  να
                                                                     κάνει ένα μικρομεσαίο με 420 άλογα που δεν
                                                                     μπορούσε να κάνει ένα άλλο με 350 ή και λιγό-
                                                                     τερα; Φυσικά τα νούμερα σε όλες τις επιδόσεις
                                                                     πέφτουν, αλλά πλέον φτάνουμε σε ένα τείχος
                                                                     όπου οι χρόνοι είναι τόσο σύντομοι που οι βελ-

                 Ή όχι; Η νέα Α 45 αφήνει πίσω της τον αντα-         τίωση μετριέται σε δέκατα, όχι δευτερόλεπτα.

               γωνισμό,  κοντά  στα  320  άλογα,  σχεδόν  100        Οπότε αξίζει; n
               άλογα λιγότερα. Και χωρίς σχέδια να κυνηγή-
               σει  κανείς  την  Mercedes.  Η  CUPRA  που  ήδη
               ετοιμάζει το νέο Leon δεν αναμένεται να ανέ-                 Τι λέτε; Είναι υπερβολή
               βει πάνω από τα 310, ενώ και η Honda δύσκο-               420 άλογα σε μικρομεσαίο;
               λα θα βρει λόγο να πάει το Civic Type R πάνω
               από τα 320. Η Audi ίσως με το νέο RS3 να ση-                Μήπως το νούμερο πλέον
               κώσει το γάντι, και να φροντίσει να περάσει τα           γίνεται αυτοσκοπός και παύει
               400 του υπάρχοντος μοντέλου, έτσι για την κό-             να έχει σημασία το τι κάνει
               ντρα, ενώ δεν φαίνεται η νέα Σειρά 1 ή η επό-

               μενη Σειρά 2 να έχει σχέδια για τόση ισχύ από           το αυτοκίνητο στο δρόμο; Και
               την πρώτη γενιά του προσθιοκίνητου μικρομε-             τελικά με τόσα άλογα μήπως η
               σαίου.                                                οδήγηση γίνεται πιο δύσκολη και
                 Το ερώτημα όμως είναι άλλο. Αν ένα μικρομεσαίο
               έχει 420 άλογα, τι μπορεί να κάνει με αυτά; Και τε-   έτσι λιγότερο ευχάριστη; Μήπως
               λικά είναι το ίδιο με ένα supersport αυτοκίνητο με        ένα GTi με 200 άλογα είναι
               την ίδια ισχύ; Ή μήπως είναι καλύτερο λόγω πρακτι-       αρκετό για να ευχαριστηθείς
               κότητας. Αν και αλήθεια τώρα, ποιος θα αγοράσει

               ένα μικρομεσαίο 420 ίππων για τους χώρους του;                    οδήγηση; Τι λέτε;



 NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER

                                                    13




          #week_29-19.indd   13                                                                                   12/7/2019   1:39:46
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18