Page 11 - Weekly 2019_08_12
P. 11

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


           του χώρου αποσκευών που είναι κάτω από το  ενός οχήματος με τέτοιο κινητήρα. Σίγουρα η
           μέσο όρο- και ποιότητα και μοντέρνο look μέ- Mazda δε θα αλλάξει τη φιλοσοφία και τη στρα-
           σα  έξω.  Το  μεγάλο  «αλλά»  όμως  έχει  να  κά- τηγική της για μια αγορά με μηδενική σημασία
           νει με την γκάμα των βενζινοκινητήρων. Γκάμα  για  τα  λογιστήριά  της.  Από  την  άλλη  η  Ελλά-
           τρόπος  του  λέγειν  μιας  και  η  μόνη  διαθέσιμη  δα δεν δείχνει να έχει την τσίπα για μεταρρυθ-
           επιλογή είναι ο 2λιτρος Skyactiv-G κινητήρας.  μίσεις γύρω από τον παραλογισμό των φόρων
           Όλοι ξέρουμε τι εστί 2λιτρο μοτέρ για την ελ- στο αυτοκίνητο και τον κυβισμό. Από την άλλη,

           ληνική αγορά και τα αντίστοιχα φορολογικά δε- όσο και φανατικός οπαδός της Mazda να είσαι,
           δομένα.                                               όσο και υπεράνω κυβικών να νιώθεις, αυτά τα
            Δεν είναι ότι έχουμε κακομάθει αν και για να  122  άλογα  δύσκολα  καταπίνονται  στην  εποχή
           πούμε και του στραβού το δίκιο τα 122 άλογα  που ο ανταγωνισμός τα βγάζει από 1.000 κυ-

           τα περιμέναμε σήμερα από 1.000άρι turbo κι- βικά. n
           νητήρα. Όπως τον 1,0 Ecoboost της Ford, που
           στο Focus βγάζει 125 άλογα. Και με ροπή, ρο-
           πάρα. Όχι 213 Nm στις 4.000 σ.α.λ., όπως στο

           Mazda 3. Το θέμα είναι πως η φιλοσοφία της
           Mazda  είναι  συγκεκριμένη.  Μοναδική  και  τε-
           λείως αντίθετη σε σχέση με αυτή των άλλων κα-
           τασκευαστών. Όταν οι άλλοι μίκρυναν τα μοτέρ
           και τα boostαραν για να αποδώσουν σαν μεγα-
           λύτερα ελέω turbo, η αντισυμβατική Mazda τα
           μεγάλωσε και τα άφησε να αποδώσουν  χαλα-
           ρά, προς όφελος της οικονομίας και των χαμη-
           λών εκπομπών ρύπων έως ένα σημείο. Και της
           αξιοπιστίας και της ραφιναρισμένης λειτουργί-

           ας χωρίς πίεση στα κόκκινα.
            Το  θέμα  είναι  πως  εδώ  όμως  είναι  Ελλάδα.
           Εδώ, στο Κράτος του παραλόγου το 2λιτρο μο-
                                                                       Κάτω από το καπό του Mazda 3 υπάρχει ένας
           τέρ είναι κάτι σαν το προπατορικό αμάρτημα με            2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας που αποδίδει
           βάρη τόσο στην αγορά, όσο και στην διατήρηση          122 άλογα και έχει 213 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.



                       Εσείς όμως τι λέτε; Είναι λίγα τα 122 άλογα για να σας

                     κάνει κλικ το 2λιτρο Mazda 3; Ακόμη και αν υπήρχε θέμα

                       τεκμηρίων και λοιπών βαρών, θα  αγοράζατε ένα τέτοιο

                    μοντέλο όταν υπάρχει προτάσεις με περισσότερα άλογα από

                                             1.000 και 1.200 κυβικά;




 NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER


                                               11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16