Page 13 - Weekly 2019_08_12
P. 13

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           Ποιος τους αξιολογεί; Πρώτοι απ’ όλους οι ασφαλι-      Τα αυξημένα ασφάλιστρα των οδηγών  αυτών επι-
           στικές εταιρείες. Γιατί να πληρώνει τα ίδια ασφάλι- τρέπουν  να  γίνονται  εκπτώσεις  στους  οδηγούς  με
           στρα  ένας  οδηγός  με  μηδέν  πόντους  και  κάποιος  καθαρό σκορ. Εσάς πως σας φαίνεται όμως αυτό; n
           που έχει συστηματικά πόντους στο δίπλωμά του; Αν
           οι πόντοι δείχνουν, όπως φαίνεται και από το όνο-
           μα ΣΕΣΟ, τη συμπεριφορά ενός οδηγού πίσω από το
           τιμόνι, τότε δεν είναι λογικό ένας καλός οδηγός να
           πληρώνει λιγότερα ασφάλιστρα από έναν κακό;
            Σε άλλες χώρες οι πόντοι καθορίζουν τα ασφάλι-
           στρα, ενώ κάθε φορά που χρεώνονται σε έναν οδηγό,

           εκτός από το πρόστιμο, ο οδηγός θα πρέπει να περιμέ-
           νει και υψηλότερα ασφάλιστρα την επόμενη φορά, ή
           ακόμη και μείωση ή απώλεια του bonus malus.




                Είναι το point system κάτι που
              πρέπει να εφαρμόζεται για τη συμ-
              μόρφωση των οδηγών;  Νομίζετε
              πως μετράει κανείς; Εσείς ξέρετε

              πόσους πόντους έχετε; Και τελικά
              πρέπει να το λαμβάνουν υπόψη οι
              ασφαλιστικές για να υπολογίζουν
                     τα ασφάλιστρα; Τι λέτε;
                                                                Σύμφωνα με τον ΚΟΚ, στους 25 πόντους στο point
                                                                system σου αφαιρείται το δίπλωμα
             Οι απόψεις των αναγνωστών



           Τασος                                                 καμία κλήση σε όλους του παράνομους που με-
                Δεδομένου ότι η Τροχαία είναι αυτή τη στιγμή  τατρέπουν το αμάξι τους σε φορτηγό μεταφορών.
           το χειρότερο σώμα ασφαλείας, ως προς τον τρό- Καμία κλήση και έλεγχος για τα παράνομα diesel.

           πο που λειτουργεί, η πρόταση να γίνει σύνδεση         Κώστας
           των ασφαλίστρων με κάτι που εξαρτάται από την             Θα ορκιζόμουν ότι το point system δουλεύ-
           Τροχαία είναι ατυχής. Μιλάμε για ένα σώμα που         ει στην Ελλάδα, αλλά για να το λέτε, αποδεικνύ-
           το 90% των κλήσεων που δίνει είναι για υψηλή          εται πως άλλος ένας νόμος υπάρχει για να υπάρ-
           ταχύτητα σε κάποιο τέλος μιας μεγάλης ευθείας         χει και δεν εφαρμόζεται. Δεν χρειάζονται αλλαγή
           με παράλογα μικρό όριο, ώστε απλά να κόψουν           οι Νόμοι τελικά. Εφαρμογή χρειάζονται…
           κάποιες κλήσεις. Την ίδια στιγμή οι δρόμοι μας εί-
           ναι γεμάτοι παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα                                    Διαβάστε όλα τα
           που εμποδίζουν διαβάσεις, καταλαμβάνουν ολό-                                    προηγούμενα
           κληρες λωρίδες κλπ. Την ίδια στιγμή δε δίνεται                                  Non Paper και
                                                                                           σχολιάστε

 NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER


                                               13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18