Page 16 - Weekly 2019_09_02
P. 16
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Nέο Ford Kuga: Περισσότερο
Κοινοποίηση
αμάξι και λιγότερο SUV
Σχόλια
Γιατί το νέο
Ford Kuga είναι
περισσότερο
αυτοκίνητο και
λιγότερο SUV; Γιατί
ένα ένα όλα τα SUV
αλλάζουν σχεδίαση
και... χαρακτήρα;
ι γίνεται με τα SUV; Θα χάσουν κάθε μές, κάθετες γραμμές και έντονες γωνίες, λανσά-
ίχνος σχέσης που είχαν με τα εκτός δρό- ρει ένα νέο Kuga που με πρώτη ματιά θα έλεγε κα-
Τ μου οχήματα από τα οποία προέρχονται; νείς πως είναι ένα υπερυψωμένο στέισον βάγκον.
Γιατί πολλοί κατασκευαστές σε κάθε γενιά τα Όμως το νέο Kuga δεν είναι τυχαίο. Η Ford
κάνουν να μοιάζουν όλο και περισσότερο με κάνει αυτή τη στροφή γιατί η τάση στην κατη-
αυτοκίνητα και λιγότερο με SUV; γορία είναι η σπορ σχεδίαση. Και για να είσαι
Το νέο Kuga είναι σίγουρα η μεγαλύτερη στρο- σπορ πρέπει να έχεις κάποια χαρακτηριστικά.
φή στην κατηγορία. Η Ford μετά από δύο γενιές με Έτσι το νέο Kuga είναι πολύ πιο φαρδύ, μακρύ
έντονα σκληροτράχηλη σχεδίαση, σημαντικές ακ- και με μεγαλύτερο μεταξόνιο από πριν. Το αυ-
τοκίνητο έχει σημαντικά χαμηλότερο προφίλ,
παρά το ύψος από το έδαφος, και κάνει χρήση
στιλιστικών στοιχείων που προέρχονται από τα
σπορ σεντάν και σούπερσπορ μοντέλα.
Ο Γιώργος Σαριδάκης, ο επικεφαλής ευρωπα-
ϊκής σχεδίασης της Ford, μιλώντας για το νέο
Kuga, ξεχώρισε πως χάνοντας το τετράγωνο σχή-
μα «κουτιού», ένα SUV δείχνει λιγότερη έμφα-
ση στην απλή πρακτικότητα, και επιτρέπει στο συ-
ναίσθημα να βγει μπροστά. Σε πιο σαφείς όρους,
εξήγησε πως με το μεγαλύτερο φάρδος, το νέο
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
16
#week_36-19.indd 16 30/8/2019 1:43:45