Page 11 - Weekly 2019_09_02
P. 11

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


                 Πώς γίνεται όμως να έχει τη δυνατότητα η Skoda να  πρόκειται για κλασσικό μικρομεσαίο οικογενειακό, με-
               ντύσει το B-SUV της με υλικό που δεν το έχει καν η VW;  γαλύτερο π.χ. από το σημερινό Golf μπορεί να σχετί-
               Δεν το φοβούνται αυτό στη Γερμανία; Η λογική εδώ λέει  ζεται με αποφάσεις σε άλλους τομείς; Υπάρχει δηλαδή
               ότι η VW πηγαίνει σε αυτήν την κατηγορία με τον εφη- ένα «δούναι και λαβείν» τύπου: θα σου δώσω τα μαλα-
               συχασμό που της δίνει η παγιωμένη αίσθηση υψηλής  κά υλικά που θες για το Kamiq, αλλά το μικρομεσαίο
               ποιότητας που συνοδεύει όλα τα μοντέλα της και με την  σου θα χτιστεί πάνω σε ένα υποδεέστερο δάπεδο;
               ισχύ του σήματός της.                                  Αυτό δε μειώνει σε τίποτα πάντως την αίσθηση ότι η
                 Από την άλλη πλευρά της η Skoda φαίνεται ότι πατά- Skoda δείχνει περισσότερη φροντίδα στο εσωτερικό του

               ει πάνω στην καλή πορεία που διαγράφει τα τελευταία  μικρού crossover της. Ούτε επίσης η απάντηση της VW ότι
               χρόνια και καταθέτει απαιτήσεις οι οποίες περνάνε και  «ο κόσμος ενδιαφέρεται για τη συνδεσιμότητα» είναι ιδιαί-
               εγκρίνονται.                                          τερα πειστική, αφού όλοι ξέρουμε τις προσδοκίες περί ποι-
                 Τώρα, αν η επιλογή της Skoda να ρίξει λεφτά σε κά- ότητας που συνοδεύει κάθε μοντέλο της VW.
               ποιον τομέα «που φαίνεται» σημαίνει ότι έχει εξωθη-    Το αν η Skoda διατηρεί ένα διαφορετικό στάτους μέ-
               θεί σε κάποιον συμβιβασμό σε κάποιο σημείο που… δε  σα στον όμιλο θα φανεί αργότερα, αν θα μπορεί π.χ. να
               φαίνεται δε μπορεί να το πει κανείς με σιγουριά. Για πα- επιλέξει έναν δικό της κινητήρα ή να διαμορφώσει αλ-
               ράδειγμα το ότι το Scala χτίζεται πάνω στο δάπεδο Α0  λιώς της παραγωγής ενός μοντέλου της κλπ. Μέχρι τό-

               (το οποίο στηρίζει τα μικρά μοντέλα του ομίλου) ενώ  τε, σε κάποια μικρά πράγματα δείχνει λίγο πιο έξυπνη. n

                   Εσείς συμφωνείτε; Πώς βρίσκετε τη διαχείριση της ισορροπίας όπως την

                    κάνει πράξη το Βόλφσμπουργκ; Και πόσο σημαντικό θεωρείτε τελικά το

                  υλικό στο ταμπλό, σε συνάρτηση με τα χρήματα που

                          δίνετε για την αγορά ενός αυτοκινήτου;





































 NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER

                                                    11




          #week_36-19.indd   11                                                                                   30/8/2019   1:43:31
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16