Page 12 - Weekly 2019_09_09
P. 12
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Οφείλει να είναι φθηνότερη
η νέα BMW Σειρά 1;
Η μεγάλη αλλαγή της νέας
BMW Σειρά 1 είναι η μετάβαση
από την πίσω στην μπροστά
κίνηση. Και αν αυτό περάσει στο
«ντούκου» από τους
αγοραστές, μήπως δεν πρέπει
να γίνει το ίδιο και με την τιμή;
ρασμα της δύναμης στο δρόμο και φυσικά στην
διασκεδαστική και ενίοτε φαντασμαγορική οδική
συμπεριφορά.
Από την άλλη η πίσω κίνηση έχει και συγκεκριμέ-
να μειονεκτήματα. Το πρώτο είναι η δυσκολία ελέγ-
δώ και 2 γενιές η BMW Σειρά 1 είχε την απο- χου στο όριο. Για τους περισσότερους είναι πιο εύκο-
Εκλειστικότητα της πίσω κίνησης στην μικρομε- λο να ελέγξουν την υποστροφή σε ένα προσθιοκίνητο
σαία κατηγορία. Η BMW όμως αποφάσισε να βασίσει με απλό άφημα του γκαζιού παρά να παλεύουν με την
τη νέα γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου σε προ- υπερστροφή προσπαθώντας να εφαρμόσουν την κα-
σθιοκίνητη πλατφόρμα. τάλληλη πίεση στο γκάζι και ταυτόχρονα να κάνουν
Ήδη για τους πωρωμένους η απερχόμενη Σειρά 1 «ανάποδο τιμόνι».
είναι σχεδόν συλλεκτική και ήδη οι σκληροπυρηνι- Και αν αυτό αφορά του λίγους που θα κληθούν να
κοί μιλάνε για «ιεροσυλία». Είναι αλήθεια πως η πί- αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις, η υψηλή τιμή
σω κίνηση έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα, που είναι κάτι που αφορά τους πολλούς. Η πίσω κίνηση
εντοπίζονται κυρίως στο ζύγισμα του αμαξώματος, απαιτεί ειδική πλατφόρμα και χρησιμοποιεί περισσό-
στην ικανότητα του τιμονιού να παραμένει «καθα- τερα κινούμενα και μηχανικά μέρη. Άρα το αυξημένο
ρό» μακριά από οτιδήποτε έχει να κάνει με το πέ-
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
12
#week_PREMIUM-37-19.indd 12 6/9/2019 12:47:11