Page 15 - Weekly 2019_09_09
P. 15

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
               Όποιος  είχε  βρεθεί  ποτέ  μέσα  σε  ένα  Renegade  σε ένα βαθμό, είτε για λειτουργικούς, είτε για πρα-
               της δεκαετίας του 80 μπορεί να μαρτυρήσει το χάος  κτικούς, είτε για αισθητικούς λόγους.
               που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα.                          Το SUV σήμερα θέλει ύψος να βλέπεις από ψη-

                 Αν λοιπόν η κατηγορία των SUV απομακρύνθη- λά διασταυρώσεις (ειδικά με τα παρκαρισμένα πα-
               κε τόσο πολύ από τους εκτός δρόμου σκληροτρά- ντού), και θέλει και απόσταση από το έδαφος να
               χηλους προγόνους της, γιατί θα πρέπει να διατηρεί  μπορείς να περνάς φορτωμένος σαμαράκια, λακ-
               σώνει και καλά το πιο βασικό χαρακτηριστικό τους;  κούβες αλλά και να καβαλάς και κανένα πεζοδρό-
               Την τετρακίνηση;                                      μιο εδώ που τα λέμε.
                 Τα SUV είναι αυτοκίνητα που απευθύνονται 100%         Οι  κοντοί  πρόβολοι  και  το  όλο  εκτός  δρόμου
               σε ανθρώπους που οδηγούν στην πόλη. Τα στοι- «look» παραμένουν γιατί απλά αρέσουν, ενώ στοι-
               χεία που μεταφέρθηκαν από τις παλαί ποτε off road  χεία όπως η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, πα-

               κατηγορίες, δηλαδή το ύψος της θέσης οδηγού, η  ρότι αισθητικά ξεγελάνε, δεν υπάρχουν πια, ώστε η
               απόσταση από το έδαφος, οι κοντοί πρόβολοι και  οδική συμπεριφορά και η κύλιση να είναι αυτή που
               οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, παραμένουν,  πλέον όλοι περιμένουν: Ασφάλτινη. n



               Άρα η τετρακίνηση που κολλάει; Ποιός τη θέλει; Τι να την κάνει εκτός κι αν

                 έχει ειδική χρήση; Και τελικά εσείς ασχολείστε; Την πληρώνετε εξτρά; Ή
                          την αφήνετε εκτός για να σας έρθει και φθηνότερα; Τι λέτε;




                Οι απόψεις των αναγνωστών


               ΜΡ                                                    θε βρεγμένη δευτερεύουσα επαρχιακή ή αστική
                     Όποιος  νομίζει ότι  με  λίγο παραπάνω από-     οδός και όχι μόνο οι χιονισμένοι ή λασπωμένοι
               σταση  από  το  έδαφος  και  ελαστικά  μεγαλύτερου    δρόμοι. Επομένως, αξίζει την διαφορά ακόμη κι
               προφίλ, μπορεί να πάει μακριά, θα πικραθεί πολύ       αν δεν κάνεις off-road διαδρομές.
               μόλις διαπιστώσει την αλήθεια: Τα ικανά suv προ-      Made in Japan
               ϋποθέτουν τετρακίνηση και δεν είναι φρου - φρου            Εννοείται ότι τετρακίνητο πρέπει να είναι κά-
               και αρώματα, πηγαίνουν άνετα σε κροκάλες (εφο-        θε suv που σέβεται τον εαυτό του, αλλιώς το θε-
               διασμένα με ένα σετ all terain ελαστικών), πηγαί-     ωρώ άχρηστο. Καλύτερα να πάρεις κανείς κούρ-
               νουν πάνω στην άμμο, πηγαίνουν στη λάσπη, πη-         σα σε αυτή την περίπτωση.
               γαίνουν σε παχύ χιόνι. Όσοι νομίζετε ότι μπορείτε
               να  τα  ακολουθήσετε  με  ένα  πιο  ψηλό  4Χ2  είναι   Γιώργος
               προφανές ότι δεν ανήκετε στην ομάδα των οδηγών           Η τετρακίνηση δεν χρειάζεται (παρά σπάνια) και
               που έχουν εθιστεί με τα suv και θα πρέπει να ανα-     αυξάνει την κατανάλωση (μόνιμα). Απόσταση από
               θεωρήστε την άποψή σας, γιατί θα κολλήσετε στη        το έδαφος και κατάλληλα λάστιχα καλύπτουν σχε-
                                                                     δόν όλες τις περιπτώσεις.
               λάσπη και στην άμμο ή θα κινδυνεύσετε στο χιόνι.
                                                                                                Διαβάστε όλα τα
               Αλέξης                                                                           προηγούμενα
                 Η τετρακίνηση είναι απείρως ασφαλέστερη σε                                     Non Paper και
               ολισθηρά  εδάφη.  Τέτοια  στην  Ελλάδα  είναι  κά-                               σχολιάστε


 NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER

                                                    15




          #week_PREMIUM-37-19.indd   15                                                                           6/9/2019   12:47:13
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20