Page 15 - Weekly 2019_09_09
P. 15
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Όποιος είχε βρεθεί ποτέ μέσα σε ένα Renegade σε ένα βαθμό, είτε για λειτουργικούς, είτε για πρα-
της δεκαετίας του 80 μπορεί να μαρτυρήσει το χάος κτικούς, είτε για αισθητικούς λόγους.
που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα. Το SUV σήμερα θέλει ύψος να βλέπεις από ψη-
Αν λοιπόν η κατηγορία των SUV απομακρύνθη- λά διασταυρώσεις (ειδικά με τα παρκαρισμένα πα-
κε τόσο πολύ από τους εκτός δρόμου σκληροτρά- ντού), και θέλει και απόσταση από το έδαφος να
χηλους προγόνους της, γιατί θα πρέπει να διατηρεί μπορείς να περνάς φορτωμένος σαμαράκια, λακ-
σώνει και καλά το πιο βασικό χαρακτηριστικό τους; κούβες αλλά και να καβαλάς και κανένα πεζοδρό-
Την τετρακίνηση; μιο εδώ που τα λέμε.
Τα SUV είναι αυτοκίνητα που απευθύνονται 100% Οι κοντοί πρόβολοι και το όλο εκτός δρόμου
σε ανθρώπους που οδηγούν στην πόλη. Τα στοι- «look» παραμένουν γιατί απλά αρέσουν, ενώ στοι-
χεία που μεταφέρθηκαν από τις παλαί ποτε off road χεία όπως η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, πα-
κατηγορίες, δηλαδή το ύψος της θέσης οδηγού, η ρότι αισθητικά ξεγελάνε, δεν υπάρχουν πια, ώστε η
απόσταση από το έδαφος, οι κοντοί πρόβολοι και οδική συμπεριφορά και η κύλιση να είναι αυτή που
οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, παραμένουν, πλέον όλοι περιμένουν: Ασφάλτινη. n
Άρα η τετρακίνηση που κολλάει; Ποιός τη θέλει; Τι να την κάνει εκτός κι αν
έχει ειδική χρήση; Και τελικά εσείς ασχολείστε; Την πληρώνετε εξτρά; Ή
την αφήνετε εκτός για να σας έρθει και φθηνότερα; Τι λέτε;
Οι απόψεις των αναγνωστών
ΜΡ θε βρεγμένη δευτερεύουσα επαρχιακή ή αστική
Όποιος νομίζει ότι με λίγο παραπάνω από- οδός και όχι μόνο οι χιονισμένοι ή λασπωμένοι
σταση από το έδαφος και ελαστικά μεγαλύτερου δρόμοι. Επομένως, αξίζει την διαφορά ακόμη κι
προφίλ, μπορεί να πάει μακριά, θα πικραθεί πολύ αν δεν κάνεις off-road διαδρομές.
μόλις διαπιστώσει την αλήθεια: Τα ικανά suv προ- Made in Japan
ϋποθέτουν τετρακίνηση και δεν είναι φρου - φρου Εννοείται ότι τετρακίνητο πρέπει να είναι κά-
και αρώματα, πηγαίνουν άνετα σε κροκάλες (εφο- θε suv που σέβεται τον εαυτό του, αλλιώς το θε-
διασμένα με ένα σετ all terain ελαστικών), πηγαί- ωρώ άχρηστο. Καλύτερα να πάρεις κανείς κούρ-
νουν πάνω στην άμμο, πηγαίνουν στη λάσπη, πη- σα σε αυτή την περίπτωση.
γαίνουν σε παχύ χιόνι. Όσοι νομίζετε ότι μπορείτε
να τα ακολουθήσετε με ένα πιο ψηλό 4Χ2 είναι Γιώργος
προφανές ότι δεν ανήκετε στην ομάδα των οδηγών Η τετρακίνηση δεν χρειάζεται (παρά σπάνια) και
που έχουν εθιστεί με τα suv και θα πρέπει να ανα- αυξάνει την κατανάλωση (μόνιμα). Απόσταση από
θεωρήστε την άποψή σας, γιατί θα κολλήσετε στη το έδαφος και κατάλληλα λάστιχα καλύπτουν σχε-
δόν όλες τις περιπτώσεις.
λάσπη και στην άμμο ή θα κινδυνεύσετε στο χιόνι.
Διαβάστε όλα τα
Αλέξης προηγούμενα
Η τετρακίνηση είναι απείρως ασφαλέστερη σε Non Paper και
ολισθηρά εδάφη. Τέτοια στην Ελλάδα είναι κά- σχολιάστε
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
15
#week_PREMIUM-37-19.indd 15 6/9/2019 12:47:13