Page 4 - Weekly 2019_10_07
P. 4

SCOOP

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
                 Πώς μπορεί να επινοήσει κανείς από την αρχή ένα τόσο σημαντικό σύμβολο; Για την
                 Audi, ο δρόμος αυτός δεν είναι εύκολος ή σύντομος. Η προηγούμενη διοίκηση υπό
               τον Ρούπερτ Στάντλερ και τον Ούλριχ Χάκενμπεργκ είχε αρκετές προτάσεις. Δύο από
               αυτές έχουν ήδη δει το φως της δημοσιότητας ως πρωτότυπα. Το πρώτο ήταν σαν ένα
                                             Sportback μοντέλο. Kόπηκε διότι έμοιαζε πολύ με A3.

                 Ξεκάθαρα λοιπόν, κάτι πρέπει να αλλάξει. Έξάλλου,  Κι αυτό μπορεί να το εμποδίσει μόνο η μαμά-VW, η
               στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων τον περα- οποία έλέγχει και το πεντάλ του φρένου σε ό,τι αφο-
               σμένο Ιανουάριο, ο ίδιος ο πρόεδρος της Audi, ο Μπραμ  ρά τα κόστη. Ο πρόεδρος πάντως, ο οποίος αποκάλε-

               Σοτ, είπε ότι το ΤΤ πρόκειται να έχει και διάδοχο – κάτι  σε το σχέδιο ως «eTTron», έδειξε ότι το νέο ΤΤ είναι
               που μέχρι πρόσφατα δεν ήταν καθόλου βέβαιο. Το κο- ήδη μέρος αυτής της προϊοντικής επίθεσης.
               ρυφαίο στέλεχος ξεκαθάρισε ότι «και η πλήρης παύση      Θα πρόκειται για ένα σπορτίφ Crossover το οποίο,
               κάποιων μοντέλων, είναι σενάριο που εξετάζουμε, όπως  θα είναι πολύ λιγότερο SUV από το Q3 ενώ, με μήκος
               για το R8» . To μεγάλο «αλλά» όμως, αφορά το ΤΤ, το  στα 4,35 μέτρα θα είναι και μια γεμάτη παλάμη μικρό-
               οποίο θα έχει συνέχεια, αν και όχι όπως το ξέρουμε. Αντι- τερο σε μήκος. Και ταυτόχρονα θα είναι και σημαντικά
               θέτως, θα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με τιμή  πιο χαμηλό ενώ, όπως είναι λογικό, δε θα πρόκειται
               κάτω από 45.000 ευρώ.                                 φυσικά για κάποιο θαύμα από πλευράς χώρων.
                 Έμείς βέβαια, σας είχαμε ξαναγράψει εδώ το τι πρό-    Από την άλλη πλευρά, η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα της
               κειται να συμβεί. Γνωρίζουμε εξάλλου ότι, η Audi θέ- VW θα φροντίζει ώστε το όχημα να μην είναι και πολύ

               λει 30 νέα ηλεκτρικά μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό της,  στενόχωρο. Αυτή θα είναι η βά-
               έως το 2025. Αυτά θα χωριστούν σε 4 πλατφόρμες  ση του «eTTron», το οποίο, με πιο
               και θα συνθέσουν το μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών  απλά λόγια θα συγγενεύει έως            Μίξη: λίγο από
               οχημάτων ανάμεσα στους premium κατασκευαστές.  κάποιο  βαθμό  με  το  ID.3  της         στέισον, λίγο από
                                                                                                       SUV και λίγο από
                                                                                                         καθαρά σπορ
                                                                                                            μοντέλο.


























                Larson









     RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                                                    4




          #week_41-19.indd   4                                                                                    4/10/2019   2:06:33
   1   2   3   4   5   6   7   8   9