Page 5 - Weekly 2019_10_07
P. 5

SCOOP

                                                           l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
                                     H δεύτερη πρόταση ήταν πιο ανυψωμένο πρωτότυπο,
                                        με πρόσωπο από TT αλλά ανασηκωμένο αμάξωμα,
                                    σαν SUV. Κόπηκε, επειδή προφανώς έκανε πολύ στενό
                                                                      «μαρκάρισμα» στο Q3.


                Το TT πρώτης γενιάς ξεκίνησε την πορεία του το 1998 έχοντας μπει στην
                   αγορά απαράλλακτο σε σχέση με το πρωτότυπο που είχε δείξει η Audi
                 το 1995. Λιτές, μίνιμαλ γραμμές έφτιαξαν ένα απίστευτο σύνολο γεμάτο
                                                                                  καμπύλες.

                 TO ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΈΛΟ                                     το eTTron θα ξεκινά από τους 204 ίππους και θα συνεχί-
                 ΑΠΟ ΤΟ 1998                                         ζει με μια σπορ εκδοχή με τετρακίνηση και 400 ίππους –

                                                                     όσους δηλαδή έχει και το σημερινό ΤΤ RS με τον πεντα-
                  Το ΤΤ ξεκίνησε να εξελίσσεται το Σεπτέμβριο        κύλινδρο βενζινοκινητήρα.
                του  1994  στο  σχεδιαστικό  κέντρο  της  εταιρεί-    Η λέξη-κλειδί πάντως στο μέλλον δε θα είναι πια η
                ας στην Καλιφόρνια, υπό την επίβλεψη του Πέ-         «ισχύς», αλλά η «αυτονομία». Κι εδώ τα στοιχεία θα εί-

                τερ Σρέιερ, σημερινού υπεύθυνου σχεδιασμού           ναι όμοια με της VW: θα υπάρχουν τρία μεγέθη μπατα-
                των Hyundai-Kia. Mέχρι σήμερα, το μοντέλο αυ-        ριών που θα δίνουν ακτίνα δράσης από 350 έως 550
                τό αποτελεί το βασικό εκφραστή των αξιών της         χλμ.. Ταχύτερη οδήγηση αλλά και ταχύτερη φόρτιση:
                Audi. Aκολούθησαν δύο γενιές ακόμα, το 2006
                και το 2014. Η ισχύς πλέον φτάνει τους 400 ίπ-       κι αυτό γίνεται. Σε μισή ώρα λοιπόν θα μπορεί η μπα-
                πους στην περίπτωση του ΤΤ RS.                       ταρία να φτάσει το 80% ή, για να το πούμε αλλιώς, κά-
                                                                     θε δέκα λεπτά θα περνάει μέσα ενέργεια για 100 χλμ..

                     2η γενιά                        3η γενιά         Το… aTTack βέβαια θα συνεχιστεί και στο εσωτερι-
                                                                     κό. Το σημερινό ΤΤ είναι ένας πρωτοπόρος αφού έβα-

                                                                     λε μεν ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά χωρίς οθό-
                                                                     νη στο κέντρο του ταμπλό. Όλα αυτά θα ενισχυθούν
                                                                     στην επόμενη γενιά, καθώς η Audi θα εστιάσει όλο και
                                                                     πιο πολύ στη μείωση των διαφόρων μπουτόν και θα
                                                                     εγκρίνει ακόμα πιο πολλές οθόνες. Ακόμα και τα φώ-
                                                                     τα θα ανάβουν από το touchpad.
                                                                      Θα αρκεί αυτό για να γίνει το μοντέλο ξανά το σύμ-

               VW, το οποίο έκανε επίσημη πρεμιέρα στη Φρανκφούρ-    βολο της Audi; Θα το δούμε. n

               τη, μόλις προ ολίγων εβδομάδων και θα πωλείται κανο-
               νικά από την άνοιξη του 2020. Και κάπως έτσι θα κλείσει   Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
               ο κύκλος της ιστορίας και του παρελθόντος. Κι αυτό γιατί   Αργά αργά λοιπόν, τα σπορ μοντέλα και ειδικά τα μι-
               το πρώτο ΤΤ δεν ήταν καν ένα Audi. Ήταν η σπορ εκδοχή   κρότερα και πιο προσιτά, γίνονται ολοένα και πιο σπά-
               του NSU Prinz από τη δεκαετία του ’60. Κι εκείνο το μο-  νια. Αν το νέο ηλεκτρικό Crossover Audi θα κερδίζει
               ντέλο, όπως και η βασική έκδοση του νέου ηλεκτρικού    με το σπαθί του το όνομα «TT», είναι θέμα προοπτι-
               της Audi, θα έχει τον κινητήρα στο πίσω μέρος. Φυσικά, η   κής και οπτικής γωνίας. Με τα πρώτα τρία TT πάντως
               ισχύς θα είναι πολύ υψηλότερη. Το «αρχαίο» εκείνο μο-  σίγουρα ο διαχωρισμός είναι πολύ μεγάλος.

               ντέλο είχε 55 ίππους και πέρναγε ως σπορ μοντέλο, ενώ

 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    5




          #week_41-19.indd   5                                                                                    4/10/2019   2:06:40
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10