Page 12 - Ελαστικά - Απρίλιος 2020
P. 12
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ποιο είναι άριστοι στο elk test
Ποια 2 ελαστικά είχαν τις
καλύτερες επιδόσεις στο elk test
(στεγνό – βρεγμένο), σύμφωνα
με το μεγάλο τεστ ελαστικών, που
διεξήγαγε το Auto Τρίτη.
Falken Ziex ZE310 Michelin Primacy 4
Elk Test Στεγνό Elk Test Στεγνό
Το Falken Ziex ZE310 προσέφερε εξαιρετική αίσθη- Τα Michelin Primacy 4 είχαν καλή συμπεριφορά
ση στο τιμόνι και απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου στη στο στεγνό τεστ αποφυγής εμποδίου περνώντας
διαδικασία, ενώ δεν έχασε την πρόσφυσή του πουθε- άνετα την δοκιμασία από τις «χαμηλές» ταχύτητες
νά. Πιο συγκεκριμένα στα 68 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα των 65 και 68 χλμ./ώρα. Στα 70 χλμ./ώρα και πά-
εύκολη η διαδικασία, δίδοντάς μας το πράσινο φως να λι παρουσίασαν καλή πρόσφυση και άμεσο έλεγχο
ανέβουμε στα 72 χλμ./ώρα. Και εκεί κανένα πρόβλη- κατευθυντικότητας στις κινήσεις του τιμονιού, δεί-
μα με τη γενικότερη συμπεριφορά του να παραμένει χνοντας ότι μπορούν να διαχειριστούν ακόμα πε-
εξαιρετική. Στην προσπάθειά μας με 75 χλμ./ώρα, ξε- ρισσότερα χιλιόμετρα. Στα 74 χλμ./ώρα η προσπά-
περάσαμε το όριο του συγκεκριμένου ελαστικού χτυ- θεια κρίθηκε αποτυχημένη, με το μπροστινό μέρος
πώντας τις κορίνες στην είσοδο της πρώτης αλλαγής του αυτοκινήτου να «χάνει» σε αμεσότητα. Τα 73
πορείας. «Πέφτoντας» στα 74 χλμ./ώρα, τα Falken χλμ./ώρα ήταν η ταχύτητα που τελικά απέδωσαν τα
Ziex ZE310 πέρασαν επιτυχώς την διαδικασία . Michelin, περνώντας επιτυχώς και με ευκολία το
Elk Test Βρεγμένο τεστ.
Αντίστοιχα πολύ καλή ήταν η επίδοση του Falken Elk Test Βρεγμένο
Ziex ZE310 και στο βρεγμένο οδόστρωμα του elk test. Στο ίδιο τεστ με βρεγμένο οδόστρωμα, τα Primacy
Η συμπεριφορά του ήταν αναλογικά η ίδια. Ξεκινήσα- 4 της Michelin είχαν πετυχημένο «πέρασμα» στα 71
με τη διαδικασία από τα 68 χλμ./ώρα όπου και πέρασε χλμ./ώρα, ενώ στα 72 χλμ./ώρα δεν είχαμε μια ορι-
χωρίς πρόβλημα. Στα 70 χλμ./ώρα είχε μια μικρή υστέ- ακή αλλά μια αποτυχημένη προσπάθεια. Περνώντας
ρηση στο τιμόνι λόγω του ολισθηρού του οδοστρώμα- εύκολα από τα 65 και 68 χλμ./ώρα, τελικά η ταχύτητα
τος όμως και πάλι δεν είχε πρόβλημα να τελειώσει τη προσπέλασης του αυτοκινήτου δοκιμής με αυτά τα
διαδικασία απροβλημάτιστα. Στα 73 χλμ./ώρα η ολι- ελαστικά ανήλθε στα 71 χλμ./ώρα που επαναλάβαμε
σθηρότητα οδήγησε σε άνοιγμα της τροχιάς του στη 2η 2 φορές. Στα 72 χλμ./ώρα και πάλι σε επαναλαμβα-
αλλαγή κατεύθυνσης και κρίθηκε οριακή και δύσκολη νόμενη προσπάθεια, το αυτοκίνητο ακουμπούσε την
η προσπάθεια, με τα 72 χλμ./ώρα να είναι η ταχύτητα τελευταία κορίνα στον δεύτερο διάδρομο λόγω της
που πέρασε επιτυχώς το τεστ. ανοιχτής τροχιάς του εκεί.. n
12 13
#elastika.indd 12 14/5/2020 9:31:28