Page 6 - SERVICE-MAY-2020
P. 6

SERVICE

               Τα αυτόματα είναι το μέλλον




               Ίσως στο παρελθόν, τα χειροκίνητα κιβώτια να ήταν πραγματικά και αναμφίβολα

               ταχύτερα από τα αντίστοιχα αυτόματα. Αλλά χάρη στις εξελίξεις και τις καινοτομίες που
               αναπτύχθηκαν, τα αυτόματα έγιναν πιο αποτελεσματικά. Τα αυτόματα κιβώτια γνωρίζουν
               ραγδαία ανάπτυξη τελευταία. Δες γιατί!



                      α  σύγχρονα  αυτόματα  διαθέτουν  από  6  ποθετούν  το  CVT  ως  το  βασικό  κιβώτιο  ταχυ-
                      ως 9 σχέσεις, ενώ αναμένονται οσονού- τήτων,  σε  μοντέλα,  τα  οποία  διαφημίζουν  ως
               Τπω  και  αυτόματα  με  10  σχέσεις.  Η  με- οικονομικά στην κατανάλωση.
               γάλη τους αρετή, είναι η άνεση που προσφέ-
               ρουν κατά την οδήγηση, ιδιαίτερα σε αστικό            Η τάση είναι προς τα αυτόματα
               περιβάλλον,  με  το  συνεχόμενο  σταμάτα-ξε-           Το χειροκίνητο κιβώτιο έχει χάσει τον «αγώνα»
               κίνα και τις πολλές αλλαγές ταχυτήτων που             αποτελεσματικότητας σε σχέση με το αυτόματο.

               απαιτούνται  αν  έχεις  χειροκίνητο.  Ένα  άλλο       Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, γιατί πολλοί
               προσόν,  είναι  με  τα  ηλεκτρονικά  ελέγχου  και     άνθρωποι πιστεύουν ότι το χειροκίνητο κιβώτιο
               το λογισμικό που διαθέτουν, επιτρέπουν αρκε-          βοηθά ένα αυτοκίνητο να ξεκινήσει πιο γρήγο-
               τά  οικονομική  οδήγηση  και  ήπιες  αλλαγές  τα-     ρα και να επιταχύνει καλύτερα. Τα παραδοσιακά
               χυτήτων,  ενώ  όταν  ο  οδηγός  επιθυμεί  ταχύτε-     αυτόματα κιβώτια δίνουν την αίσθηση ότι «πάνε»
               ρες αλλαγές υπάρχουν οι αντίστοιχες επιλογές.         πιο αργά, ειδικά  όταν φορτώνεται πολύ ο κινη-
               Ο τομέας ταχύτητας αλλαγής των ταχυτήτων, εί-         τήρας. Παρά τα μειονεκτήματά τους ωστόσο, τα
               ναι ένας ακόμα που υπερτερούν, αφού στα σύγ-          αυτόματα κιβώτια έχουν γίνει δημοφιλέστερα
               χρονα αυτόματα, μπορεί να επιτευχθεί αλλαγή           για τον μέσο καταναλωτή και ορισμένες εται-

               ταχύτητας ακόμα και σε ένα δέκατο του δευτε-          ρείες αυτοκινήτων άρχισαν να καταργούν το
               ρολέπτου.                                             χειροκίνητο σε ορισμένα μοντέλα τους.

               Η νέα γενιά εί-
               ναι εδώ


                 Τα  συνεχώς  μεταβαλ-
               λόμενα κιβώτια ταχυτή-
               των (CVT) και τα ρομπο-
               τιζέ  (αυτοματοποιημένα
               χειροκίνητα  κιβώτια  τα-

               χυτήτων) κινούνται ακό-
               μα πιο γρήγορα από τα
               παραδοσιακά  αυτόμα-
               τα  (ή  επιλέγουν  την  κα-
               τάλληλη  σχέση  μετάδο-
               σης στην περίπτωση των
               CVT)  και  πολλοί  κατα-

               σκευαστές τείνουν να το-
                                                                   6




          SEVICE_LPG_KTEO_MAIOS_2020.indd   6                                                                     2/6/2020   6:56:58
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11