Page 2 - 06_2020_AFTER SALES
P. 2
AFTER SALES
Πως «ερωτεύεσαι» μία μάρκα;
Είσαι «οπαδός» της μάρκας του αυτοκινήτου σου; Αυτό μπορέι να μην είναι τυχαίο!
Δες πως οι εταιρίες αυτοκινήτων στοχεύουν στην 100% «Ικανοποίηση του Κατόχου»
τους, βάζοντας ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων τους, τον σχεδιασμό
των After Sales Υπηρεσιών τους.
ι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε «κι- νες μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κάτο-
νήσεις εντυπωσιασμού» ή «απλές υπεν- χο τους σε εμπειρία καλύτερης εξυπηρέτησης
Οθυμιστικές επικοινωνιακές φωτοβολίδες» και τελικά στην ποθητή πιστότητα.
(του τύπου 1 φορά τον χρόνο «me too» ενέργειες Πως δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπα-
όπως ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»). Αντίθετα, δό-διαφημιστή» της μάρκας!
κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέση του κα-
τόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται στο ενη- Η εμπειρία και η δια βίου
μερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς κάτω από εκπαίδευση
καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παροχής υπηρεσι- Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα
ών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της ! εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του
Αλλά ας δούμε πως «οδηγούν» οι επιτυχημέ-
αυτοκινήτου σου γίνεται από ομάδα καταρτισμέ
2