Page 2 - 06_2020_AFTER SALES
P. 2

AFTER SALES








        Πως «ερωτεύεσαι» μία μάρκα;





        Είσαι «οπαδός» της μάρκας του αυτοκινήτου σου; Αυτό μπορέι να μην είναι τυχαίο!
        Δες πως οι εταιρίες αυτοκινήτων στοχεύουν στην 100% «Ικανοποίηση του Κατόχου»

        τους, βάζοντας ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων τους, τον σχεδιασμό
        των After Sales Υπηρεσιών τους.








































               ι  εταιρείες  αυτές  ΔΕΝ  αρκούνται  σε  «κι- νες μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κάτο-
               νήσεις  εντυπωσιασμού»  ή  «απλές  υπεν- χο τους σε εμπειρία καλύτερης εξυπηρέτησης
        Οθυμιστικές  επικοινωνιακές  φωτοβολίδες»  και τελικά στην ποθητή πιστότητα.
        (του τύπου 1 φορά τον χρόνο «me too» ενέργειες         Πως δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπα-

        όπως ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»). Αντίθετα,  δό-διαφημιστή» της μάρκας!
        κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέση του κα-
        τόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται στο ενη-        Η εμπειρία και η δια βίου
        μερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς κάτω από  εκπαίδευση

        καθεστώς  ποιοτικού  ελέγχου  παροχής  υπηρεσι-        Αυτό  ίσως  είναι  το  μεγαλύτερο  πλεονέκτημα
        ών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της !                      εξουσιοδοτημένων  συνεργείων.  Ο  έλεγχος  του
          Αλλά ας δούμε πως «οδηγούν» οι επιτυχημέ-
                                                              αυτοκινήτου σου γίνεται από ομάδα καταρτισμέ


                                                            2
   1   2   3   4   5   6   7