Page 10 - 07_2020 SERVICE
P. 10

SERVICE


          έρθει η ώρα του.                                    ξει το αντίθετο; Χάνεται η εμπιστοσύνη! Σπάει και
          10% να αντιμετωπίζεται ως καλός πελάτης. Να  η συνεργασία!

        βρίσκει δηλαδή φιλική εξυπηρέτηση (οι ευκολί-          4. Εξηγεί πλήρως τι εργασίες θα κάνει αυτός
        ες π.χ. αυτοκίνητο αντικατάστασης, το ραντεβού  και οι τεχνικοί του. Δεν είναι όλοι γνώστες της
        στην ώρα του και ίσως πάνω από όλα το καλο- «ανατομίας» ενός αυτοκινήτου. Είναι πιθανό λέ-
        σώρισμα –το χαμόγελο – τα απλά λόγια και όχι  ξεις όπως μπουζί, φλάντζα, διαφορικό, για μερι-
        η «ξύλινη τεχνική γλώσσα» ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ). Φυσι- κούς να ακούγονται «κινέζικες».  .
        κά μην ξεχνάμε κάτι βασικό. Το ανέφεραν άλλω-          5. Θα βάλει ανταλλακτικά, για τα οποία έχει
        στε. Και η τιμή !                                     συμφωνήσει και ο πελάτης.    Στο  κάτω  κάτω
          6% (μόνο) αποφασίζει με βασικό κριτήριο την  ο πελάτης θα πάρει την τελική απόφαση για το
        τιμή και μόνο. Δεν τους νοιάζουν εμπειρίες, τυ- ανταλλακτικό. “His Car! His rules”.
        πικότητες, «κλίμα» κλπ.                                6. Δίνει γραπτή εγγύηση. Αυτό είναι ένα από

          Έτσι λοιπόν το μεγάλο μέρος του κοινού ψάχνει  τα απαραίτητα συστατικά, για τη δημιουργία σχέ-
        μία  σύγχρονη επιχείρηση με εξειδικευμένη  ση εμπιστοσύνης.
        τεχνογνωσία. Μία επιχείρηση η οποία θα προ-            7. Σου ενημερώνει, βιβλιαράκι επισκευών ή
        σθέτει αξία στη «σχέση σας» και με την συμβου- αλλιώς Book Service, στο οποίο αναφέρει ανα-
        λευτική της μα κυρίως με την διατήρηση της λει- λυτικά τι επισκευές έχει κάνει κάθε φορά που το
        τουργικότητας του αυτοκινήτου. Να ταξινομείται  επισκέπτεσαι και φυσικά με τη υπογραφή του μη-
        δηλαδή στα συνεργεία που εμείς θεωρούμε πως  χανικού.
        προσφέρουν υπηρεσίες 4 αστέρων!                        8. Προσφέρει υψηλή ποιότητα σε εξαιρετι-

                                                              κές τιμές και με ευκολίες πληρωμής. Κακά τα
        Ας δούμε όμως αναλυτικότερα                           ψέματα η οικονομική κρίση, αναγκάζει τον κόσμο
        ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστι-                      να «μαζευτεί» οικονομικά και να μειώνει τα έξο-

        κά.                                                   δα του.
                                                               9. Προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση
          Ένα συνεργείο 4 αστέρων θα πρέπει:                   10. Δημιουργεί ένα φιλικό και άνετο περι-
          1.  Να έχει υψηλή τεχνογνωσία για την μάρ-          βάλλον για τον πελάτη.
        κα των αυτοκινήτων, για την οποία είναι ειδι-
        κευμένο. Βασικό χαρακτηριστικό, αφού σίγουρα
        δεν  θα  εμπιστευόταν  κανείς  το  αυτοκίνητο  του,
        σε συνεργείο που δεν έχει εμπειρία ή ακόμα και
        την εκπαίδευση, για να επισκευάσει συγκεκριμέ-
        νης μάρκας αυτοκίνητο.
          2. Να εξελίσσει και να επενδύει στη γνώση
        των τεχνικών του. «Η γνώση είναι δύναμη», λέ-

        ει το λαϊκό ρητό και ταιριάζει γάντι εδώ
          3. Να διαθέτει τον σωστό εξοπλισμό. Η ποι-
        οτική δουλειά γίνεται και με τα κατάλληλα εργα-
        λεία. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει λύσει κυρι-
        ολεκτικά τα χέρια των μηχανικών. Πάντα κάνει
        αυτά που πρέπει και όχι «παραπάνω» χωρίς
        να το έχει ζητήσει  ο πελάτης πρώτα. Αν πρά-



                                                            10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15