Page 8 - 07_2020 SERVICE
P. 8

SERVICE








        Οι πρωταθλητές του service!




        Ποιοι & γιατί κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της συντήρησης των

        αυτοκινήτων και ποια πρέπει να είναι τα κριτήρια με τα οποία κάποιος θα εμπιστευτεί ένα
        συνεργείο;












































               λοι γνωρίζουν πως τα πρώτα χρόνια ο κά-        Ποια είναι τα συνεργεία που κερ-
               τοχος  οποιασδήποτε  μάρκας,  συνήθως          δίζουν!

        Ό(καθώς  υπάρχουν  και  εξαιρέσεις),  ακο-
        λουθεί τους κανόνες καλής συντήρησης του κα-           Με βάση πρόσφατη έρευνα, το58%θέλει να είναι
        τασκευαστή  και  το  πηγαίνει  σε  εξουσιοδοτημέ- σίγουρο πως το τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο
        νο  συνεργείο  της  μάρκας.  Όλα  αυτά  αλλάζουν  του θα αντιμετωπιστεί από κατάλληλα καταρτισμέ-
        (τα τελευταία χρόνια πιο «έντονα») μόλις λήξει η  νους τεχνικούς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΞΕΡΟΥΝ
        εγγύηση. Μεγάλο μέρος του κοινού πηγαίνει σε  ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ και κάθε μοντέλο της!
        ανεξάρτητο συνεργείο, με εξειδίκευση στην              26% θέλει το συνεργείο του να  μην «φορτώ-
        μάρκα του, ψάχνοντας την ίδια ποιότητα υπη- νει» με περιττές ή extra εργασίες (δηλαδή κό-
        ρεσιών (που είχε) σε καλύτερη τιμή.                   στη). Να κάνει ότι χρειάζεται. Ότι «αντέχει», όταν


                                                            8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13