Page 8 - 07_2020 SERVICE
P. 8
SERVICE
Οι πρωταθλητές του service!
Ποιοι & γιατί κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της συντήρησης των
αυτοκινήτων και ποια πρέπει να είναι τα κριτήρια με τα οποία κάποιος θα εμπιστευτεί ένα
συνεργείο;
λοι γνωρίζουν πως τα πρώτα χρόνια ο κά- Ποια είναι τα συνεργεία που κερ-
τοχος οποιασδήποτε μάρκας, συνήθως δίζουν!
Ό(καθώς υπάρχουν και εξαιρέσεις), ακο-
λουθεί τους κανόνες καλής συντήρησης του κα- Με βάση πρόσφατη έρευνα, το58%θέλει να είναι
τασκευαστή και το πηγαίνει σε εξουσιοδοτημέ- σίγουρο πως το τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο
νο συνεργείο της μάρκας. Όλα αυτά αλλάζουν του θα αντιμετωπιστεί από κατάλληλα καταρτισμέ-
(τα τελευταία χρόνια πιο «έντονα») μόλις λήξει η νους τεχνικούς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΞΕΡΟΥΝ
εγγύηση. Μεγάλο μέρος του κοινού πηγαίνει σε ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ και κάθε μοντέλο της!
ανεξάρτητο συνεργείο, με εξειδίκευση στην 26% θέλει το συνεργείο του να μην «φορτώ-
μάρκα του, ψάχνοντας την ίδια ποιότητα υπη- νει» με περιττές ή extra εργασίες (δηλαδή κό-
ρεσιών (που είχε) σε καλύτερη τιμή. στη). Να κάνει ότι χρειάζεται. Ότι «αντέχει», όταν
8