Page 2 - 09 2020 AFTER SALES
P. 2

AFTER S                           A     LES
        AFTER SALES






        Στόχος, η 100% ικανοποίηση





        Πως ερωτεύεσαι μία μάρκα και πως θα
        μείνεις πιστός οπαδός της; Οι ίδιες οι
        εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων ξέρουν

        τον τρόπο. Δες πως!
               ι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε «κινήσεις
               εντυπωσιασμού»  ή  «απλές  υπενθυμιστικές
        Οεπικοινωνιακές  φωτοβολίδες»  (του  τύπου            τουργώντας ως Σύμβουλος – Μηχανικός.
        1  φορά  τον  χρόνο  «me  too»  ενέργειες  όπως  ο    Θα το κρατήσεις
        «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»). Αντίθετα, κάθε μήνα,
        προσθέτουν αξία στην σχέση του κατόχου της μάρκας ο   και 100% αυθεντικό

        οποίος απευθύνεται στο ενημερωμένο, εκπαιδευμένο       Στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τοποθετούνται μό-
        –και διαρκώς κάτω από καθεστώς ποιοτικού ελέγχου      νο γνήσια ανταλλακτικά. Αυτό φυσικά σημαίνει ότι όλα
        παροχής υπηρεσιών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της !       τα ανταλλακτικά φέρουν πάντα την υπογραφή της κα-
          Αλλά  ας  δούμε  πως  «οδηγούν»  οι  επιτυχη-       τασκευάστριας εταιρίας. Συνεπώς, είναι τα προτεινό-
        μένες  μάρκες  –μέσω  του  δικτύου  τους-  τoν  κά-   μενα  ανταλλακτικά  των  εταιρειών  για  να  διασφαλι-
        τοχο  τους  σε  εμπειρία  καλύτερης  εξυπη-           στεί η εύρυθμη και σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου
        ρέτησης  και  τελικά  στην  ποθητή  πιστότητα.        σου, ενώ παράλληλα καλύπτονται και από εργοστασι-
        Πως  δηλαδή  τον  μετατρέπουν  σε  «πελάτη-οπαδό-     ακή εγγύηση.
        διαφημιστή» της μάρκας!                               Η τεχνολογία
        Εκπαίδευση και εμπειρία                               συνεχώς εξελίσσεται

          Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα εξουσι-    Οι νέες υπηρεσίες, τεχνολογίες & καινοτομίες (που
        οδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυτοκινήτου  το 2020 θα δούμε –από κάποιες μάρκες- να απογει-

        σου γίνεται από ομάδα καταρτισμένων επαγγελματι- ώνονται, προς όφελος των κατόχων τους)  μπορούν
        ών, που διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία και  να κάνουν τη «ζωή του κατόχου» πιο εύκολη, αλλά
        εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω στη συγκεκριμένη  και να του γλιτώσουν χρήματα. Πρόκειται φυσικά για
        μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα δέχονται διαρκή εκ- τις υπηρεσίες οι οποίες συμβαδίζουν με την ψηφιακή
        παίδευση,  ώστε να γνωρίζουν όλες τις μηχανολογικέ  εποχή, όπως τις καινούριες on call υπηρεσίες, απο-
        εξελίξεις και τις προηγμένες τεχνολογίες που έχουν  μακρυσμένη διάγνωση ή αναβάθμιση λογισμικού, δι-
        σχεδιαστεί για το αυτοκίνητό σου.                     αδικτυακές πλατφόρμες ακόμα και τα mobile apps τα
          Πλέον επίσης το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται  οποία το 2020 αναμένεται να αναπτυχθούν περαιτέ-
        στο επίσημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαι- ρω (από «κλείνω συγκεκριμένη ώρα ραντεβού για το
        δευμένο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδή- service μου», μέχρι «επικοινωνώ – διαχειρίζομαι αυ-

        ποτε βλάβη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να  τοκίνητο και data» όπως, από όπου και όποτε επιθυμώ
        δώσει αξιόπιστες συμβουλές για οποιαδήποτε απορία,  ακόμη και «μέχρι βρίσκω ανταλλακτικό για το 15-ετί-
        που αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό, λει- ας μοντέλο μου»)!

                                                            2                                                                                                                      3
   1   2   3   4   5   6   7