Page 20 - 11 2020 SERVICE
P. 20

SERVICE


        6 «παγίδες» των μεταχειρισμένων





        Δες ποιες είναι οι πιο συχνές βλάβες για να µην την πατήσεις
                                                              το δίσκο του συµπλέκτη. Συνήθως µέσα στην κίνη-

                                                              ση αφαιρούµαστε και δε σηκώνουµε το πόδι από
                                                              το  συµπλέκτη.  Η  συγκεκριµένη  (κακή)  συνήθεια
                                                              φθείρει το δίσκο ακόµα πιο γρήγορα. Επίσης, πολ-
                                                              λοί οδηγοί αρέσκονται σε εκκινήσεις από το φανά-
                                                              ρι µε το «γκάζι στο πάτωµα». Η κίνηση αυτή προ-
                                                              καλεί µεγάλη φθορά στο δίσκο, εκτός από το ότι
                                                              «βασανίζει» όλο το αυτοκίνητο.

                                                              4. Ζημιές στα ηλεκτρονικά μέρη


                                                               Με  την  τεχνολογία  συνεχώς  να  αναπτύσσεται,
                                                              είναι φυσικό να εξελίσσονται και τα ηλεκτρονικά
                                                              µέρη του αυτοκινήτου. Πλέον όλες σχεδόν οι λει-
                                                              τουργίες του αυτοκινήτου στηρίζονται σε ηλεκτρι-

                                                              κά συστήµατα. `Aρα αναπόφευκτες θα είναι και οι

        1.Φθορά στο κιβώτιο ταχυτήτων                         φθορές τους, πόσο µάλλον σε µεταχειρισµένα αυ-
                                                              τοκίνητα.
          Είτε είναι αυτόµατο, είτε µηχανικό. το κιβώτιο τα-
        χυτήτων θα φθαρεί µε την πάροδο του χρόνου και        5. Βλάβες στο τούρμπο
        µε την εκτεταµένη χρήση. Μάλιστα η οδήγηση µέ- και στο κέλυφος του

        σα στην πόλη µε τις συνεχείς εναλλαγές ταχυτήτων       Τις πιο πολλές φορές, οι βλάβες στο τούρµπο,
        (πρώτη-δευτέρα κλπ) εκτός ότι κουράζουν τον οδη-      αφορούν το κέλυφος του. Αυτό συµβαίνει επειδή
        γό αφού έχει σχεδόν πάντα το αριστερό του πόδι        συστέλλεται και διαστέλλεται ανάλογα µε τη θερ-
        πάνω από το πεντάλ του συµπλέκτη, θα φθείρουν         µοκρασία. Συγκεκριµένα θα πρέπει ο κινητήρας να
        τα µηχανικά µέρη και κυρίως το κιβώτιο ταχυτήτων.     δουλεύει για λίγο στο ρελαντί, ώστε να µειωθεί η

        2. Έλεγχος στα φρένα                                  θερµοκρασία του συστήµατος εξαγωγής καυσαε-

        και στα υλικά τριβής                                  ρίων, αλλιώς η υψηλή θερµοκρασία θα προκαλέ-
                                                              σει πυράκτωση και εναπόθεση των υπολειµµάτων

          Η πιο συνηθισµένη και αναπόφευκτη φθορά από  καύσης στα εξαρτήµατα του turbo και να ραγίσει
        την καθηµερινή και συνεχή χρήση του συστήµατος  το κέλυφος του.
        πέδησης είναι εκείνη των δίσκων, αλλά και των υλι-
        κών τριβής. Μάλιστα, σε αυτήν οφείλονται τα υπο-      6. Πρόβλημα στο δυναμο
        λείµµατα µαύρης σκόνης που δηµιουργούνται συ-          Το  δυναµό φροντίζει για τη φόρτιση της µπαταρί-
        νεχώς πάνω στις ζάντες του αυτοκινήτου.               ας και την τροφοδοσία στις καταναλώσεις του αυ-

        3. Οι βλάβες στο δίσκο                                τοκινήτου. Το πιο συχνό πρόβληµα αφορά το σπά-
                                                              σιµο του ιµάντα στον οποίο το δυναµό στηρίζει την
          Η χρήση όσο προσεκτικοί κι αν είµαστε φθείρει  βασική του.

                                                            20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25