Page 2 - 01 2021 AFTER SALES
P. 2

AFTER SALES








        Auto: Στόχος, η 100% ικανοποίηση




        Πως ερωτεύεσαι μία μάρκα και πως θα μείνεις πιστός οπαδός της;

        Οι ίδιες οι εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων ξέρουν τον τρόπο. Δες πως!







































                ι  εταιρείες  αυτές  ΔΕΝ  αρκούνται  σε  Πως δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπαδό-
                “κινήσεις  εντυπωσιασμού”  ή  “απλές  διαφημιστή» της μάρκας !
        Ουπενθυμιστικές επικοινωνιακές φωτο-
        βολίδες» (του τύπου 1 φορά τον χρόνο “me too”         Εκπαίδευση και εμπειρία
        ενέργειες όπως ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»).         Αυτό  ίσως  είναι  το  μεγαλύτερο  πλεονέκτημα
        Αντίθετα,  κάθε  μήνα,  προσθέτουν  αξία  στην  σχέ-  εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυ-
        ση του κατόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται        τοκινήτου  σου  γίνεται  από  ομάδα  καταρτισμένων

        στο ενημερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς            επαγγελματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τε-
        κάτω από καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παρο-             χνογνωσία και  εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω
        χής υπηρεσιών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της !           στη συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα
          Αλλά ας δούμε πως “οδηγούν” οι επιτυχη-             δέχονται διαρκή εκπαίδευση,  ώστε να γνωρίζουν
        μένες  μάρκες  –μέσω  του  δικτύου  τους-  τoν        όλες τις μηχανολογικέ εξελίξεις και τις προηγμένες
        κάτοχο  τους  σε  εμπειρία  καλύτερης  εξυπη-         τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για το αυτοκίνη-
        ρέτησης  και  τελικά  στην  ποθητή  πιστότητα.        τό σου.



                                                            2
   1   2   3   4   5   6   7