Page 2 - 01 2021 AFTER SALES
P. 2
AFTER SALES
Auto: Στόχος, η 100% ικανοποίηση
Πως ερωτεύεσαι μία μάρκα και πως θα μείνεις πιστός οπαδός της;
Οι ίδιες οι εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων ξέρουν τον τρόπο. Δες πως!
ι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε Πως δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπαδό-
“κινήσεις εντυπωσιασμού” ή “απλές διαφημιστή» της μάρκας !
Ουπενθυμιστικές επικοινωνιακές φωτο-
βολίδες» (του τύπου 1 φορά τον χρόνο “me too” Εκπαίδευση και εμπειρία
ενέργειες όπως ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»). Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα
Αντίθετα, κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέ- εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυ-
ση του κατόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται τοκινήτου σου γίνεται από ομάδα καταρτισμένων
στο ενημερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς επαγγελματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τε-
κάτω από καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παρο- χνογνωσία και εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω
χής υπηρεσιών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της ! στη συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα
Αλλά ας δούμε πως “οδηγούν” οι επιτυχη- δέχονται διαρκή εκπαίδευση, ώστε να γνωρίζουν
μένες μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν όλες τις μηχανολογικέ εξελίξεις και τις προηγμένες
κάτοχο τους σε εμπειρία καλύτερης εξυπη- τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για το αυτοκίνη-
ρέτησης και τελικά στην ποθητή πιστότητα. τό σου.
2