Page 13 - 02 2021 ELASTIKA
P. 13

ΕΛΑΣΤΙΚΑ


        ται για ελαστικό με πρόσφυση στο χιόνι, το οποίο είναι  της παραγωγής τού αντίστοιχου μοντέλου). Οι πληρο-
        σύμφωνο με τα πρότυπα εγκρίσεων της Ε.Ε.  Κι ακό- φορίες για κάθε προϊόν θα καταχωρούνται στη βάση
        μη αν πρόκειται για ελαστικό με πρόσφυση στον πάγο,  δεδομένων EPREL,  από τον κατασκευαστή των ελα-
        χωρίς μεταλλικά καρφιά, το οποίο πληροί τα νέα ISO  στικών (όπου θα τοποθετούνται στην κατάλληλη κατη-
        σχετικά πρότυπα.                                      γορία ετικετών).
          Σημειώστε πως, η νέα ετικέτα ελαστικών θα έχει δι-
        αθέσιμες πληροφορίες και για ελαστικά εμπορικών  Ασφάλεια & περιβάλλον,

        οχημάτων βαρέως τύπου (Class C3).                     οι στόχοι της νέας ετικέτας!
          Στη νέα ετικέτα, οι κατηγορίες από Α έως C παρα-
        μένουν ίδιες. Για τα ελαστικά C1 και C2, που αφορούν    Η νέα ετικέτα ελαστικών της ΕΕ έχει σχεδιαστεί για
        σε αυτοκίνητα και βαν αντίστοιχα, αυτά που προηγου-   να βοηθά τους καταναλωτές να επιλέγουν ελαστικά
        μένως ήταν στην κατηγορία E, για την αντίσταση κύλι-  που συμβάλουν στην οικονομία καυσίμων και, ταυ-
        σης και την πρόσβαση στο βρεγμένο, θα ενταχθούν       τόχρονα, να λαμβάνουν πληροφορίες, σχετικά με τις
        πλέον στην κατηγορία D, η οποία ήταν κενή. Αντίστοι-  αποστάσεις φρεναρίσματος.
        χα αυτά που ανήκαν προηγουμένως στις κατηγορίες         Για τους καταναλωτές και τους εμπόρους, η επιλογή

        F και G θα ενταχθούν στην κατηγορία Ε. Οι καταναλω-   ελαστικών με πιο χαμηλή αντίσταση κύλισης μπορεί
        τές μπορούν να αποκτήσουν περισσότερες πληροφο-       να οδηγήσει σε σημαντική εξοικονόμηση στο κόστος
        ρίες για κάθε ελαστικό, σκανάροντας τον ειδικό κωδι-  των καυσίμων, καθώς και στη μείωση των εκπομπών
        κό QR, που θα υπάρχει στην επάνω δεξιά γωνία της      ρύπων. Οι σαφείς πληροφορίες, σχετικά με την πρό-
        ετικέτας. Ο κωδικός QR θα παρέχει ένα web link (σύν-  σφυση στο βρεγμένο, θα συμβάλουν στη βελτίωση
        δεσμο) προς τη βάση δεδομένων EPREL ( = Ευρωπα- της ασφάλειας της κυκλοφορίας, ενώ οι πληροφορί-
        ϊκό Μητρώο Προϊόντων για Ενεργειακή  Σήμανση), η  ες σχετικά με τον θόρυβο που προκαλούν τα ελαστι-
        οποία θα περιέχει το όλες τις πληροφορίες του προ- κά κατά την κύλιση, έχουν σχεδιαστεί για να βοηθή-
        ϊόντος (δηλαδή όλες τις κατατάξεις της ετικέτας για  σουν στη μείωση της ηχορύπανσης που προκαλείται
        το συγκεκριμένο ελαστικό και την έναρξη & το τέλος  από την οδική κυκλοφορία.






































                                                            13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18