Page 5 - 02 2021 ELASTIKA
P. 5

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

        Οικονομίες αναδυόμενων αγορών                         τύχουν σημαντική εξοικονόμηση στο κόστος εισα-

                                                              γωγής υλικών. Η επιλογή του καουτσούκ - ει-
          Μέχρι πρόσφατα, η ανάπτυξη στην αγορά ελαστι-       δικά  του  φυσικού  καουτσούκ  (NR)  έναντι  του
        κών ήταν ελαφρώς υψηλότερη από το παγκόσμιο           συνθετικού  καουτσούκ  (SR),  όπως  το  καουτσούκ
        ΑΕΠ, τροφοδοτούμενη από την άνοδο του πληθυ-          ρετερενίου βουταδιενίου (SBR) - είναι ένας τομέ-
        σμού (και την συνακόλουθη ζήτηση για προσωπι-         ας που εξετάζεται & αξιολογείται από τις εταιρείες
        κές μεταφορές –και ως εκ τούτου ελαστικά) και την     κατασκευής.

        ανάπτυξη της αγοράς στις οικονομίες BRIC (Βραζι-        Ιστορικά, το NR ήταν πιο ακριβό από το SR, καθι-
        λία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα). Το παγκόσμιο ΑΕΠ δεί-    στώντας το SBR πιο διαδεδομένο σε μίγματα που
        χνει πως θα αυξηθεί με βραδύτερο ρυθμό.               χρησιμοποιούνται για ελαστικά επιβατικών αυτοκι-
          Ήδη λόγω της βραδύτερης από την αναμενόμε-          νήτων. Εάν η  χαμηλή σχετική τιμή του NR συ-
        νη επέκτασης στις αγορές της Κίνας και της Νότιας     νεχιστεί, αναμένεται ότι θα συνεχιστεί η επιλο-
        Ασίας, οι εκτιμήσεις για την ανάπτυξη της βιομηχα-    γή του NR και περαιτέρω μείωση της χρήσης
        νίας  ελαστικών  μειώνονται  σημαντικά.  Ως  αποτέ-   SR και SBR.
        λεσμα,  διάφορα επενδυτικά σχέδια ενδέχεται να          Αυτό με τη σειρά του θα επιβραδύνει την εφαρ-
        καθυστερήσουν, ειδικά με OEM και premium ελα-         μογή σχετικών τεχνολογιών χαμηλής αντίστα-
        στικά.                                                σης κύλισης. Αξίζει να σημειωθεί πως οι διε-


        Διαθεσιμότητα και κόστος υλικών                       θνώς χαμηλές τιμές του πετρελαίου “περνούν” στις
                                                              τιμές SBR, μειώνοντας τη διαφορά τιμών μετα-
          Οι κατασκευαστές ελαστικών επιδιώκουν να επι-       ξύ NR και SBR.



          Βest Μάρκες της χρονιάς! Διάκριση Goodyear!




            Μία σημαντική επιβράβευση-
           διάκριση, από το κοινό, η οποία
            ανήκει σε όλη την ομάδα της

           εταιρίας και στους συνεργάτες
          της με βάση την δήλωση της Κας

           Βελεσιώτη, Marketing Manager
                   Goodyear Hellas!




              διάκριση αυτή ήλθε σε μία χρονιά προκλήσε- προτιμήσεις  των  πελατών  μας,  αλλά  να  διατη-
          Η ων για όλους/ες στην Goodyear Hellas αλλά  ρούμε μία μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης μα-
          και στον κλάδο του αυτοκινήτου συνολικά λόγω  ζί τους. Είναι ένα βραβείο που ανήκει σε όλη την
          της πανδημίας.                                      ομάδα τους εταιρίας και τους συνεργάτες τους,
            Είναι εξαιρετικά σημαντική για εμάς καθότι ψη- τους οποίους ευχαριστούμε για την αφοσίωση και
          φιστήκαμε από το κοινό, στοιχείο που δείχνει ότι  την επιμονή στον κοινό στόχο.

          η πελατοκεντρική μας προσέγγιση αποδίδει και         Νατάσσα Βελεσιώτη | Marketing Manager
          έχουμε καταφέρει όχι απλά να είμαστε ψηλά στις       Goodyear Hellas



                                                            5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10