Page 14 - 03 2021 AFTER SALES
P. 14
AFTER SALES
Πως θα «ερωτευτείς» την μάρκα σου!
Για αυτό θα φροντίσει η ίδια η εταιρία κατασκευής του αυτοκινήτου. Άλλωστε στοχεύουν
στο να πετύχουν το 100% στην ικανοποίηση κατόχου. Δες πως!
ι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε «κινή- σε εμπειρία καλύτερης εξυπηρέτησης και τελικά
σεις εντυπωσιασμού» ή «απλές υπενθυμι- στην ποθητή πιστότητα. Πως δηλαδή τον μετατρέ-
Οστικές επικοινωνιακές φωτοβολίδες» (του πουν σε «πελάτη-οπαδό-διαφημιστή» της μάρκας !
τύπου 1 φορά τον χρόνο «me too» ενέργειες όπως
ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»). Αντίθετα, κάθε Εκπαίδευση και εμπειρία
μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέση του κατόχου Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα
της μάρκας ο οποίος απευθύνεται στο ενημερω- εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυ-
μένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς κάτω από κα- τοκινήτου σου γίνεται από ομάδα καταρτισμένων
θεστώς ποιοτικού ελέγχου παροχής υπηρεσιών- επαγγελματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τε-
εξουσιοδοτημένο δίκτυο της ! χνογνωσία και εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω
Αλλά ας δούμε πως «οδηγούν» οι επιτυχημένες στη συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα
μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κάτοχο τους δέχονται διαρκή εκπαίδευση, ώστε να γνωρίζουν
14