Page 14 - 03 2021 AFTER SALES
P. 14

AFTER SALES
        Πως θα «ερωτευτείς» την μάρκα σου!





        Για αυτό θα φροντίσει η ίδια η εταιρία κατασκευής του αυτοκινήτου. Άλλωστε στοχεύουν
        στο να πετύχουν το 100% στην ικανοποίηση κατόχου. Δες πως!





















































               ι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε «κινή- σε  εμπειρία  καλύτερης  εξυπηρέτησης  και  τελικά
               σεις  εντυπωσιασμού»  ή  «απλές  υπενθυμι- στην ποθητή πιστότητα. Πως δηλαδή τον μετατρέ-
        Οστικές  επικοινωνιακές  φωτοβολίδες»  (του  πουν σε «πελάτη-οπαδό-διαφημιστή» της μάρκας !
        τύπου 1 φορά τον χρόνο «me too» ενέργειες όπως

        ο  «Χειμερινός  δωρεάν  έλεγχος»).  Αντίθετα,  κάθε   Εκπαίδευση και εμπειρία
        μήνα,  προσθέτουν  αξία  στην  σχέση  του  κατόχου      Αυτό  ίσως  είναι  το  μεγαλύτερο  πλεονέκτημα
        της  μάρκας  ο  οποίος  απευθύνεται  στο  ενημερω-    εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυ-
        μένο,  εκπαιδευμένο  –και  διαρκώς  κάτω  από  κα-    τοκινήτου  σου  γίνεται  από  ομάδα  καταρτισμένων
        θεστώς  ποιοτικού  ελέγχου  παροχής  υπηρεσιών-       επαγγελματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τε-
        εξουσιοδοτημένο δίκτυο της !                          χνογνωσία και  εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω
          Αλλά ας δούμε πως «οδηγούν» οι επιτυχημένες         στη συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα
        μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κάτοχο τους        δέχονται διαρκή εκπαίδευση,  ώστε να γνωρίζουν



                                                            14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19