Page 15 - 03 2021 AFTER SALES
P. 15
AFTER SALES
όλες τις μηχανολογικέ εξελίξεις και τις προηγμένες αυτοκινήτου σου, ενώ παράλληλα καλύπτονται και
τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για το αυτοκίνη- από εργοστασιακή εγγύηση.
τό σου.
Πλέον επίσης το τεχνικό προσωπικό που εργά- Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται
ζεται στο επίσημο δίκτυο των εταιριών είναι άρι- Οι νέες υπηρεσίες, τεχνολογίες & καινοτομίες
στα εκπαιδευμένο και είναι σε θέση να επισκευάσει (που το 2020 θα δούμε –από κάποιες μάρκες- να
οποιαδήποτε βλάβη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να απογειώνονται, προς όφελος των κατόχων τους)
μπορεί να δώσει αξιόπιστες συμβουλές για οποια- μπορούν να κάνουν τη «ζωή του κατόχου» πιο εύ-
δήποτε απορία, που αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο κολη, αλλά και να του γλιτώσουν χρήματα. Πρόκει-
ανταλλακτικό, λειτουργώντας ως Σύμβουλος – Μη- ται φυσικά για τις υπηρεσίες οι οποίες συμβαδίζουν
χανικός. με την ψηφιακή εποχή, όπως τις καινούριες on call
Θα το κρατήσεις υπηρεσίες, απομακρυσμένη διάγνωση ή αναβάθ-
μιση λογισμικού, διαδικτυακές πλατφόρμες ακό-
και 100% αυθεντικό μα και τα mobile apps τα οποία το 2020 αναμένεται
Στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τοποθετούνται να αναπτυχθούν περαιτέρω (από «κλείνω συγκε-
μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Αυτό φυσικά σημαίνει κριμένη ώρα ραντεβού για το service μου», μέχρι
ότι όλα τα ανταλλακτικά φέρουν πάντα την υπογρα- «επικοινωνώ – διαχειρίζομαι αυτοκίνητο και data»
φή της κατασκευάστριας εταιρίας. Συνεπώς, είναι όπως, από όπου και όποτε επιθυμώ ακόμη και «μέ-
τα προτεινόμενα ανταλλακτικά των εταιρειών για να χρι βρίσκω ανταλλακτικό για το 15-ετίας μοντέλο
διασφαλιστεί η εύρυθμη και σωστή λειτουργία του μου»)!
15