Page 5 - 04 2021 AFTER SALES
P. 5

AFTER SΑLES






          Εσείς τι λέτε; Κερδίζει το στοίχημα η SEAT;



                                                                                              To δυναμικό της SEAT
                                                                                             “ακούει” και καλύπτει
                                                                                            άμεσα και καινοτόμα τις
                                                                                     νέο-αναδυόμενες ανάγκες της
                                                                                   εποχής. Το δείχνουν οι πωλήσεις
                                                                                    της, το “φωνάζουν” oι υπηρεσί-
                                                                                ες της, το πιστοποιούν και οι κάτοχοι
                                                                             της, μιλώντας γι αυτήν! Ας δούμε τι κά-
                                                                                  νει η μάρκα και τι λένε οι κάτοχοι.

              ο “στοίχημα” έχει τεθεί εξαρχής και αφορά τον κάτοχο της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα αφορά
              το πόσο ικανοποιημένος θα είναι από την “σχέση ζωής” του με ένα αυτοκίνητο SEAT (μια σχέ-
          Τση που περιλαμβάνει την καθημερινή οδηγική του εμπειρία μα και όλα όσα αφορούν αυτόν
          και το αυτοκίνητο του και μετά την αγορά του).
            Έτσι, οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση κάθε νέ-
          ας υπηρεσίας SEAT, “ακούνε” και από ότι δείχνουν οι έρευνες ικανοποίησης της μάρκας
          “ακούνε καλά”!
            Έρευνα λοιπόν και καινοτομία. Καινοτομία με στόχο την κάλυψη των ολοένα και πιο
          ταχύρυθμα μεταβαλλόμενων αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή, του σύγχρονου
          κατόχου. Αποτέλεσμα;  Υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης κατόχων & μεγαλύτερη
          πιστότητα στην μάρκα που παρέχει υπηρεσίες που ξεχωρίζουν για το υψηλό επί-
          πεδο ποιότητας και δημιουργούν, δικαιολογημένα, επαναλαμβανόμενες πωλή-  Η καλύτερη απόδειξη!  «Γρήγορο σέρβις.
          σεις.                                             Η καλύτερη απόδειξη για τα παραπάνω είναι τα σχόλια των ίδιων   Πολύ καλή εξυπηρέ-
          Ποια είναι τα συστατικά της επιτυχίας στην “εποχή” μας  των πελατών για το επίπεδο υπηρεσιών της SEAT. Ρίχνοντας μια δειγ-  τηση».
            Σε αυτό το “στοίχημα” (το οποίο δεν κερδίζετε με τζογάρισμα μα μόνο   ματοληπτική ματιά σε πηγές όπου “αθροίζονται” σχόλια και γνώμες    «Υπεύθυνη υποδοχή.
          με σκληρή και δημιουργική δουλειά), περιλαμβάνεται και η ανάγκη κά-  τους, θα βρούμε δηλώσεις τους σχετικά με τις υπηρεσίες που έλαβαν   Επαγγελματική προσέγγιση.
          λυψης της “νέας εποχής”.                   και το επίπεδο εξυπηρέτησης που τους επιφυλάχθηκε από το εξουσι-  Τεχνογνωσία και άριστη επι-
            Mιάς εποχής με δυνατότητες και ευκολίες (digital) μα και με   οδοτημένο δίκτυο SEAT, όπως :  κοινωνία.   Επαγγελματίες».
          “απειλές” και δυσκολίες (σαν αυτή που αντιμετωπίζει όλος ο πλα-  «Γρήγορη  και  άρτια  εξυπηρέτηση  σε  κάθε  επίπεδο.  Αναμονή,   «Αξιοπιστία, επαγγελματική συ-
          νήτης με την πανδημία).                 service, πληροφόρηση, ευγένεια, αμεσότητα».  μπεριφορά, τήρηση χρονοδιαγράμ-
            Η άμεση αντίδραση είναι ένα “συστατικό επιτυχίας”. Η και-  «Επαγγελματισμός, φιλικότητα και διάθεση για εξυπηρέτηση»  ματος».
          νοτομία είναι ένα ακόμη. Μάλιστα είναι αυτό το οποίο δημι-  «Πολύ καλή εξυπηρέτηση, κανένα ενοχλητικό θέμα από την όλη  Διαφάνεια & σωστή τιμή,
          ουργεί αυτό που λέμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Και η   διαδικασία».          συστατικά καταλύτες!
          “εποχή” προσφέρεται για καινοτομία (και λόγω εξέλι-  «Η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλή, το προσωπικό άριστα εκπαιδευ-
          ξης της τεχνολογίας και λόγω των “κοινωνικών συν-  μένο, η ατμόσφαιρα  πολιτισμένη. Μας γνωρίζουν και πάντα κάνουν   Στο δίκτυο της SEAT, διαθέτουν υπηρεσί-
          θηκών”). Η σωστή ένταξη των νέων υπηρεσιών στο   ότι καλύτερο»             ες και πακέτα προσφορών (δωρεάν εποχικούς
          “μίγμα” και η απόφαση για την τιμολόγηση τους   «Πολύ καλή εξυπηρέτηση»   ελέγχους,  value  services  και  ειδικά  εκπτωτικά
          ή την χωρίς χρέωση διάθεση τους ως μέσο κο-                              πακέτα  για  μεγαλύτερης  ηλικίας  αυτοκίνητα),  τα
          ρύφωσης της ικανοποίησης (των κατόχων).  Επένδυση σε καλά εκπαιδευμένο προσωπικό &  οποία είναι αυτό που λέμε «αξίζουν τα λεφτά τους».
            Πως όμως έχει καταφέρει η SEAT να   διαδικασίες ποιότητας!          Σε μια επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο, θα δια-
          πετύχει αυτή τη σχέση πρότυπο με τους   Στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία SEAT γίνεται καλή δουλειά! Εκεί  πιστώσετε πως οι experts της μάρκας πέρα από τα αυ-
          κατόχους της; Είναι πολλά τα συστατι-  βρίσκονται οι καταλληλότεροι μηχανικοί. Καταρτισμένοι πάνω στις τε- τονόητα για την μάρκα (δωρεάν έλεγχο, περιοδικό service
          κά της επιτυχίας. Είναι οι προηγμένες   χνολογίες που διαθέτουν τα μοντέλα της SEAT. Με τον απαραίτητο,  κλπ) κάνουν διάγνωση ακριβείας και σας εξηγούν αν το αυ-
          παροχές, οι καινοτόμες digital και   εγκεκριμένο  εξοπλισμό  ελέγχου-αποκατάστασης.  Με  τοποθέτηση  τοκίνητό σας χρειάζεται κάτι, ώστε εσείς να γνωρίζετε ακριβώς
          ανέπαφες  υπηρεσίες,  το  άρτια   μόνο γνήσιων ανταλλακτικών (που εγγυώνται την εκπλήρωση όλων  και να έχουν την έγκριση σας για το κόστος, αλλά φροντίζουν
          εκπαιδευμένο  προσωπικό  και   των υποσχέσεων του κατασκευαστή)!  να σας ενημερώσουν και για μελλοντικές ανάγκες του αυτοκινήτου
          ο τεχνολογικός εξοπλισμός,    Έκεί λοιπόν, είστε σίγουροι πως κάθε εργασία ή έλεγχος που γί- σας. Καταγραφούμε την εμπειρία μερικών πελατών, όπως την αποτύ-
          η  ευγένεια  και  φυσικά     νεται στο SEAT σας είναι 100% σύμφωνος με τις αυστηρότερες προ- πωσαν οι ίδιοι σε σχόλιά τους:
          οι καλές τιμές με διαφά-  διαγραφές ποιότητας και πως το αγαπημένο σας αυτοκίνητο διατη-  «Φιλική υποδοχή, εξυπηρέτηση, τιμές».
          νεια και πλήρη ενημέ-  ρείται στη βέλτιστη δυνατή κατάσταση. Για αυτό και η ποιότητα των   «Κορυφαία ποιότητα της εργασίας σε συνδυασμό με την πλήρη πληροφό-
          ρωση  για  τις  εργα-  εργασιών είναι υψηλή, χωρίς καθυστερήσεις και «αναπάντεχα» προ- ρηση για το τι  αντικαταστάθηκε και τους λόγους αντικατάστασης».
          σίες και τα κόστη,     βλήματα. Ποια είναι η άποψη των ίδιων των πελατών όμως; Ας δού-  «Ανάλυση του service και ενημέρωση για μελλοντικές ανάγκες του αυτοκινή-
          με  ξάστερα  και   με πάλι δειγματοληπτικά κάποια :    του, ευγένεια,  ταχύτητα και άριστη εξυπηρέτηση».
          κατανοητά λό-  «Άριστη εξυπηρέτηση, σε όλη την διάρκεια της εκεί επίσκεψης   «Φιλικότητα, ευγένεια, ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών, επεξηγήσεις
          για.        μου. Ενδελεχής έλεγχος και ποιότητα υπηρεσιών, σαφής ενημέρω- στα  ερωτήματα του πελάτη».
                    ση κατά την διάρκεια της επισκευής».       Εσείς τι λέτε; Κερδίζει το στοίχημα η SEAT ;


                    Δείτε                                                                                 SEAT.GR
                    περισσότερα για                                       Βρείτε τον κοντινότερο αντιπρόσωπο
                    εγγύηση SEAT                            5




   seat_47-2020.indd   57                                                                                 19/11/2020   9:20:52 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10