Page 2 - 05 2021 AFTER SALES
P. 2

AFTER SALES








        Πως ερωτεύεσαι μία μάρκα;




        Γιατί είσαι πιστός οπαδός της μάρκας σου; Οι ίδιες οι εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων
        ξέρουν τον τρόπο. Δες πως!













































                ι  εταιρείες  αυτές  ΔΕΝ  αρκούνται  σε  τοχο  τους  σε  εμπειρία  καλύτερης  εξυπηρέ-
                “κινήσεις  εντυπωσιασμού”  ή  “απλές  τησης και τελικά στην ποθητή πιστότητα. Πως
        Ουπενθυμιστικές επικοινωνιακές φωτο- δηλαδή  τον  μετατρέπουν  σε  «πελάτη-οπαδό-δια-
        βολίδες» (του τύπου 1 φορά τον χρόνο “me too”  φημιστή» της μάρκας !

        ενέργειες όπως ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»).
        Αντίθετα, κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέ-        Εκπαίδευση και εμπειρία
        ση του κατόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται          Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα εξου-
        στο ενημερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς  σιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυτοκινή-
        κάτω από καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παρο- του σου γίνεται από ομάδα καταρτισμένων επαγγελ-
        χής υπηρεσιών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της ! ματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία

          Αλλά ας δούμε πως “οδηγούν” οι επιτυχημέ- και  εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω στη συγκεκρι-
        νες μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κά- μένη μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα δέχονται διαρ-

                                                            2
   1   2   3   4   5   6   7