Page 2 - 05 2021 AFTER SALES
P. 2
AFTER SALES
Πως ερωτεύεσαι μία μάρκα;
Γιατί είσαι πιστός οπαδός της μάρκας σου; Οι ίδιες οι εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων
ξέρουν τον τρόπο. Δες πως!
ι εταιρείες αυτές ΔΕΝ αρκούνται σε τοχο τους σε εμπειρία καλύτερης εξυπηρέ-
“κινήσεις εντυπωσιασμού” ή “απλές τησης και τελικά στην ποθητή πιστότητα. Πως
Ουπενθυμιστικές επικοινωνιακές φωτο- δηλαδή τον μετατρέπουν σε «πελάτη-οπαδό-δια-
βολίδες» (του τύπου 1 φορά τον χρόνο “me too” φημιστή» της μάρκας !
ενέργειες όπως ο «Χειμερινός δωρεάν έλεγχος»).
Αντίθετα, κάθε μήνα, προσθέτουν αξία στην σχέ- Εκπαίδευση και εμπειρία
ση του κατόχου της μάρκας ο οποίος απευθύνεται Αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα εξου-
στο ενημερωμένο, εκπαιδευμένο –και διαρκώς σιοδοτημένων συνεργείων. Ο έλεγχος του αυτοκινή-
κάτω από καθεστώς ποιοτικού ελέγχου παρο- του σου γίνεται από ομάδα καταρτισμένων επαγγελ-
χής υπηρεσιών- εξουσιοδοτημένο δίκτυο της ! ματιών, που διαθέτουν την κατάλληλη τεχνογνωσία
Αλλά ας δούμε πως “οδηγούν” οι επιτυχημέ- και εξειδίκευση που διαθέτουν πάνω στη συγκεκρι-
νες μάρκες –μέσω του δικτύου τους- τoν κά- μένη μάρκα και μοντέλο. Παράλληλα δέχονται διαρ-
2