Page 3 - 05 2021 AFTER SALES
P. 3
AFTER SALES
κή εκπαίδευση, ώστε να γνωρίζουν όλες τις μηχανο- από εργοστασιακή εγγύηση.
λογικέ εξελίξεις και τις προηγμένες τεχνολογίες που
έχουν σχεδιαστεί για το αυτοκίνητό σου. Η τεχνολογία συνεχώς
Πλέον επίσης το τεχνικό προσωπικό που εργάζεται εξελίσσεται
στο επίσημο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκπαι- Οι νέες υπηρεσίες, τεχνολογίες & καινοτομί-
δευμένο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποιαδή- ες (που το 2020 θα δούμε –από κάποιες μάρ-
ποτε βλάβη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να μπορεί να κες- να απογειώνονται, προς όφελος των κα-
δώσει αξιόπιστες συμβουλές για οποιαδήποτε απορία, τόχων τους) μπορούν να κάνουν τη «ζωή του
που αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό, λει- κατόχου» πιο εύκολη, αλλά και να του γλιτώσουν
τουργώντας ως Σύμβουλος – Μηχανικός.
χρήματα. Πρόκειται φυσικά για τις υπηρεσίες οι
Θα το κρατήσεις οποίες συμβαδίζουν με την ψηφιακή εποχή, όπως
και 100% αυθεντικό τις καινούριες on call υπηρεσίες, απομακρυσμέ-
νη διάγνωση ή αναβάθμιση λογισμικού, διαδικτυ-
Στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τοποθετούνται ακές πλατφόρμες ακόμα και τα mobile apps τα
μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Αυτό φυσικά σημαίνει οποία το 2020 αναμένεται να αναπτυχθούν πε-
ότι όλα τα ανταλλακτικά φέρουν πάντα την υπογρα- ραιτέρω (από “κλείνω συγκεκριμένη ώρα ραντε-
φή της κατασκευάστριας εταιρίας. Συνεπώς, είναι βού για το service μου”, μέχρι “επικοινωνώ – δια-
τα προτεινόμενα ανταλλακτικά των εταιρειών για να χειρίζομαι αυτοκίνητο και data” όπως, από όπου και
διασφαλιστεί η εύρυθμη και σωστή λειτουργία του όποτε επιθυμώ ακόμη και “μέχρι βρίσκω ανταλλα-
αυτοκινήτου σου, ενώ παράλληλα καλύπτονται και κτικό για το 15-ετίας μοντέλο μου”)!
3