Page 8 - DAILY 12 04 2019
P. 8
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Αυλαία για τα Peugeot 308 GT
και 308 GTi
Χωρίς hot-hatch θα
μείνει η Peugeot
έστω και για μικρό
χρονικό διάστημα
μετά την... έξοδο
των 308 GT των
225 ίππων και 308
GTi των 263 ίππων
από τη γκάμα λόγω
ρύπων.
o Peugeot 308 στις GT και GTi εκδόσεις του ναμη της έκδοσης είχε μειωθεί ήδη κατά 9 άλογα το
θα είναι το νέο θύμα των νέων ορίων στις εκ- 2018 για να συμβαδίσει με τα νέα όρια του WLTP,
Tπομπές ρύπων που έχουν τεθεί από την Ε.Ε, ωστόσο φάνηκε πως αυτό δεν ήταν αρκετό.
σύμφωνα με το αξιόπιστο γαλλικό μέσο ενημέρω- Γενικότερα, πηγές από την Γαλλία αναφέρουν πως
σης L’ argus. Αυτό σημαίνει πως οι δύο αυτές εκδό- η Peugeot σχεδιάζει να περιορίσει σημαντικά τον κα-
σεις του γαλλικού μικρομεσαίου θα «κοπούν» μέσα τάλογο με τον εξτρά εξοπλισμό όλων των μοντέλων
στο 2019, ώστε να μπορέσει η μάρκα να κατεβάσει της επειδή η πλειοψηφία τους ανεβάζει το βάρος
τον μ.ο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των μο- τους και συνεπώς αυξάνει τις εκπομπές των CO2.
ντέλων της. H Peugeot πάντως δεν πρόκειται να μείνει για
μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς κάποιο hot-hatch
Η diesel έκδοση του 308 GT θα συνεχίσει την στην μικρομεσαία κατηγορία αφού η νέα του γενιά
εμπορική της πορεία.
θα κάνει ντεμπούτο το επόμενο έτος. n
Οι πληροφορίες που έρχονται από την Γαλλία ανα-
φέρουν συγκεκριμένα πως το 308 GT που παίρνει
ισχύ από έναν 1.600άρη turbo κινητήρα απόδοσης
225 ίππων που εκπέμπει 133 γρ.CO2/χλμ. θα στα-
ματήσει να προσφέρεται στα τέλη Ιουνίου σημει-
ώνοντας συγκεκριμένα πως η έκδοση πετρελαίου
δεν θα έχει την ίδια τύχη.
Δυσοίωνο είναι το μέλλον και του 308 GTi με τους
263 ίππους λόγω των 148 γρ.CO2/χλμ. που παρά-
γει. Το τέλος της παραγωγής του αναμένεται να γί-
νει ωστόσο αργότερα, στα τέλη του 2019. Η ιπποδύ- To Peugeot 308 GTi παράγει 148 γρ.CO2/χλμ.
8
#DAILY 12-4-19_all.indd 8 13/4/2019 3:23:36 π